• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

12 aralıkta teslim olacak devrem war mı :)

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan 61TS061
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

61TS061

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
7 Mar 2008
Mesajlar
1,389
Tepkime puanı
0
Puanları
0
arkadaşlar askere gidiyorum bi dönem uzaklarda olacağım ama bnmle birlikte teslim olacak devrem warmı forumda merak ettim:D
 
olmaz mı :kop:

bekliyoruz 12si gelsin diye...
 
aralıkta askere mi gidilir yahu :)

şaka bi yana inş iyi yerlere ve iyi insanlara düşersiniz, ben geçen sene aralık celbinde 331 olarak gittim, yani sizin ağa dedeniz falan oluyorum galiba :)

edirne çıktı bana, ilk gün teslim olurken oo ne güzel edirne falan diyoduk ama direk milleti ilçelere yaydılar, sizinde başınıza böyle bişey gelebilir haberiniz olsun.. -17 dereceleri gördük ama tabi kalın giyinince çok sorun olmuyo, bilmem hıyarlı babayı izleyen var mı?

bizim edirne süloğlu büyükçe bir garnizondu, yani öle sınır- köy karakolu gibi ufak bir yer değildi, koca bir üni kampüsü gibiydi, içerde 2 tane corsa c vardı, onları görünce hem hüzünlenir hemde mutlu olurdum :) bir komutanda da astra bertone vardı, vectra b leri flan saymıyorum, zaten askeriyede daha çok reno ve opel var..

neyse lafı uzatmayım, aklınıza takılan bir soru olursa burdan ya da özelden sorun dedenize çekinmeyin :) bu arada titiz biriyseniz leş gibi bir yastık kılıfıyla karşılaşma riskine karşılık yanınızda beyaz-açık mavi tarzı bir kılıf götürmeniz yararınıza olabilir
 
ne asker mi? one yaw :)
 
bu arada titiz biriyseniz leş gibi bir yastık kılıfıyla karşılaşma riskine karşılık yanınızda beyaz-açık mavi tarzı bir kılıf götürmeniz yararınıza olabilir

titizlik değilde yinede yanımıza almamız gereken birşey. onca yıl evimden uzak yaşadım ilk aklıma gelmesi gereken şey buydu ama gelmemiş işte. hatırlattığın iyi oldu ;)
 
baykara var:D
 
arkadaşlar acemi birliğinize sadece iç çamaşırı götürün çünkü yıkanmış kalorifer üzerine konmuş donu bile alıyorlar. 5 gün donsuz gezdim :)

birliğe teslim olmaya giderken kıyafetinizi çok dandik seçin çünkü çıktığınızda yerinde olmayabiliyor. bu arada takım elbise ile sakın gitmeyin :)

sim kartınızı götürmeyin ne olur ne olmaz?

mutlaka traş köpüğü ve jiletinizi yanınıza alın diğerlerini asker ocağı veriyor zaten.

botlarınızı ayağınıza vuracaktır arka topuğu taş ile ezin veya izin var ise yazlık bot giyin.

meslek seçiminde elinizden geldiği kadar doldurun çünkü seçimlerde ne memleket nede yaş aranıyor. boy-kilo-meslek ve diksiyon çok önemli. paşa koruması oldunuz mu yırttınız anlamına gelir zaten :)

usta birliğine zaten acemibiliği attıktan sonra ne olacağını anlarsınız :)
 
2003 te ısparta eğridire giderken ne heyecan ve hayallerle gitmiştim kolay mı dağ komando okulu dağcı komando oalacaktım ama gittikten sonra tamamen boş şişirme bir yer olduğunu anladığımda hayal kırıklığı yaşamıştım sözde komandoyduk tek yaptığımız koşu ve intikallerdi yürü baba yürü
acemiliğe giderken yanınızda eşya fazla götürmeyin % 90 kaybolma ihtimali var benimkilerin nerdeyse hepsi kaybolmuştu tabi ilaki kaybolacak diye birşey yok
siz genede pek birşey götürmeyin kısa dönemlere bizde poşet diyorlardı biri ayağına poşet gecirmiş intikalde orada adları poşet olarak kalmış yastık felan götürüp adınızı yastıkcı yapmayın :)
hepinizi hayırlı teskereler
 
2003 te ısparta eğridire giderken ne heyecan ve hayallerle gitmiştim kolay mı dağ komando okulu dağcı komando oalacaktım ama gittikten sonra tamamen boş şişirme bir yer olduğunu anladığımda hayal kırıklığı yaşamıştım sözde komandoyduk tek yaptığımız koşu ve intikallerdi yürü baba yürü
acemiliğe giderken yanınızda eşya fazla götürmeyin % 90 kaybolma ihtimali var benimkilerin nerdeyse hepsi kaybolmuştu tabi ilaki kaybolacak diye birşey yok
siz genede pek birşey götürmeyin kısa dönemlere bizde poşet diyorlardı biri ayağına poşet gecirmiş intikalde orada adları poşet olarak kalmış yastık felan götürüp adınızı yastıkcı yapmayın :)
hepinizi hayırlı teskereler

bu hikaye yeniçeri ocağında falan geçmiş olsa gerek her kışlada aynı öykü :) nöbete giderken poşet geçirmiş diyeydi bizim ordaki hikaye.

8 sene önce bi 12 aralıkta teslim olmuştum ben de :rolleyes: 289. kd.

fazla eşya götürmeyin üstünüzdekiler yeter, soğuk bölgeye gidiyosanız bi takım içlik alın devlet de veriyo ama yedek olsun.
içlik beyaz fanila haki olcak. ben haki içlik götürmüştüm giydirmediler :D yüksekovanın kışı bitmek bilmeyince 6 ay hıyarlı baba gibi dolaştık ama en hayati malzeme o içlikti :)
 
bu hikaye yeniçeri ocağında falan geçmiş olsa gerek her kışlada aynı öykü :) nöbete giderken poşet geçirmiş diyeydi bizim ordaki hikaye.

8 sene önce bi 12 aralıkta teslim olmuştum ben de :rolleyes: 289. kd.

fazla eşya götürmeyin üstünüzdekiler yeter, soğuk bölgeye gidiyosanız bi takım içlik alın devlet de veriyo ama yedek olsun.
içlik beyaz fanila haki olcak. ben haki içlik götürmüştüm giydirmediler :D yüksekovanın kışı bitmek bilmeyince 6 ay hıyarlı baba gibi dolaştık ama en hayati malzeme o içlikti :)
demekki hikaye eski ama heryerde farklı anlatılır malzeme konusunda fanila en doğrusu ve en lazım olanı olacaktır
size bir anı anlatayım usta birliğine gitik kısa dönem bir cavuş geldi iki bavul eşya adam ne bulduysa toplamış güneş gözlüğüne kadar sanırsın tatile gelmiş usta birlikti calınmadı ama hep diğer askerler kullandı o kısa dönem olan arkadaş ise alayın konusu olmuştu turist kemal tüm alay tanıyordu :kop::kop::kop:
 
Geri
Üst