termostat arıza yaparsa.

muratak1976

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
99
Tepki puanı
0
Puanları
16
Yaş
48
Siteyi ziyaret et
Arkadaşlar benim arabanın kitapçığını birkaç defa okudum. Kipapçıkta arabanın ısınması için beklemeyin çalıştırdıktan 5-10 sn sonra hareket edin gidin diyor. Yoksa yakıt tüketimi artar diyor. Yani anlayacağınız soğukken aracın fazla yakması kitapçığa göre doğru değil. Ayrıca fazla yanan ışık ve çalışan elektronik aletlerde (fan, arka cam rezistansı vb..) yakıt tüketimini artırır diye yazıyor.
 
Son düzenleme:

bugraGT

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Kas 2006
Mesajlar
3,755
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
ben siz değiştirin diye demiyorum yani ustalara fazla işçilik kaptırmayın diye öle dedim :)

1 kere değişti akü ama silinirmi hemen bilgisyar hiç dikkat etmedim o zamnlar yolcu koltugundaydım :)
 

s3f!k

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
608
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
snn için kötü anlardan biri olması gerek 13 yıllık ortalama hevesini bir anda yıktım kötümüyüm neyim?:):)
 

bsonbahar

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
61
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
42
Siteyi ziyaret et
valla ben biraz bilinçli davrandım, vida tık demedi. yeniyi aynen taktım yerine. sıkma torku 8 nm.

arkadasim bu termostat'in bozuk olup olmadigini anlayabiliyorlarmi,onu anlamanin bi yolu varmi yoksa sen sikayetini soyleyince bozuktur deyip degistirdilermi?
 

torumer

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
390
Tepki puanı
1
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
bozuk olup olmadığını anlamanın en iyi yolu

arkadasim bu termostat'in bozuk olup olmadigini anlayabiliyorlarmi,onu anlamanin bi yolu varmi yoksa sen sikayetini soyleyince bozuktur deyip degistirdilermi?

araç çok geç ısındığı için ben olsa olsa termostat açık kalmıştır ya da bir sebeple kaçırıyordur diyerek onu söktüm. sökülmüş bir termostat kapalı kalması gerektiğinden, çıkış ucundan üfleyince hava geçirmemeliydi ama benimki geçiriyrordu. kaldı ki temostat diyaframının temas yüzeylerindeki çürümeler de gözle görülüyor. sanırım buna emin olmanın daha iyi bir yolu yoktur (benim aracın termostatı için). termostatı söküp takmak kolay olduğundan ben bunu yapmakta sakınca görmedim. diyelim ki termostat sağlam çıktı o zaman contasının yenisini bulmak sorun olabilir. eskisi ile tekrar yerine takmak sorun olur mu bilmiyorum. ama yenisi zaaten komple 30 ytl.
 

954fireblade

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
4,796
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
35
Siteyi ziyaret et
bence hiç kafaya takma sök değiştir...taş çatlasın 40 lira orj termostat..güzelce bide antifreeze koy kafan rahat olur..benzinli araba 3 dk da ısınmınması lazım..
 

ndipi

Bölüm Sorumlusu
Yönetici
Moderatör
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Haz 2009
Mesajlar
21,572
Tepki puanı
9
Puanları
38
Yaş
48
www.engelsizdostlar.com
Arkadaşlar benim aracım sürekli mavi seviyede durur 90 da çok Nadir çıkar bu rakamın üzerine ... özellikle uzun yolda hiç fan açmaz sadece sıkış trafik içinde olursa olur bende şüphelenmeye başladım yeminle malum araç lpg olunca su geç ısınınca çok yakıyor :D
 

tb303roland

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
15 Eki 2010
Mesajlar
32
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
2011 astra j sahibiyim. Otomatik sanjuman komple değişti. Bir sürü parca değişti. Aldigim gunden beri sehir ici 10lt nin altına hic düşmedi. 24binde araç. 30 bin bakımı 3 ay önce yapıldı. Ortalamam 12.2 lt ye çıktı. Araç servise götürün arizasi verdi. Getirdim diyolar ki termostat arızalı. Eğer yakıt bundan fazla tüketiyor ise yüzde otuz artış oranı doğru olabilir. Servisten çıksın anlarız
 
Üst