Su eksiltme

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan surgeon
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

surgeon

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 May 2010
Mesajlar
132
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
41
Siteyi ziyaret et
HERKESE MERHABA ARACIM VECTRA B 98 CD ÇOK FAZLA MİKTARDA SU EKSİLTİYOR. SABAH SU EKLİYORUM 12 KM YOL GİDİYORUM TEKRAR YOL BİLGİSAYARI UYARIYOR. SERVİSE GİTTİM DEVİR DAİM POMPASI DEDİLER KOMPLE TRİGER SETİ İLE DEĞİŞTİM. RADYATÖR DEDİLER ONUDA DEĞİŞTİM BAYAĞI MASRAFLI OLDU ŞİMDİDE BORULARI DEĞİŞTİRELİM DİYORLAR ARTIK HAFTA BİR SU EKLİYORUM SİZ BAŞKA DAHA NELER ÇIKARTABİLİRLER:mad:
 
Aynı sorun benimde başımda mevcut.Ayrıntılı bir tetkik yaptırmadan olasılıklar üzerinden parça değiştirmeyin bence.Sorunsuz parçaları değiştirdikleri için hem problem çözülmez hem de cüzdanınız üzülür. Ben baktırdım geçen hafta radyatörde çatlak olduğunu gördük.Radyatör değişimiyle kurtulucam en kısa zamanda. Sizin olasılıklar azalmış borular değiştikten sonra da devam ederse bu seferde contadan yapıyor motoru açmamız lazım diyebilirler.
 
olası şeyler kalorifer musluğu
motor arkasındaki ahtapot hortum kaçak varsa gözükür
en son radyatör onuda gözle görülür şeyler radyatör olma olasılığı yüksek
aracı park edince kontrol et su birikintisi varmı diye eyer seyir halinde yapıyorsa su devridaim de olabilir
tabu bu işleri iyi bir usta kontrol ederse görür varsayımlarla bişi değişme
2 yere göster enaz
Gözünle Görmediğin Birşeyide değiştirtme
Su Kaçağı Kendini Gösterir
 
Vallahi devir daim pompasi ile triger seti komple değişti. Radyatörde plastik ile metal aksam arasinda sizdirma var dediler değiştim. Ahtapot hortumlarda sorun var diyorlar şimdide . Neden böyle parça parça oluyor bir seferde hepsini halledelim dediğimde sağlam parça ekledikçe hafif hasarli parça kendini belli ediyor biz baktiğimizda göremiyoruz dediler . Sinir oldum 600 tl masraf yaptim bide borular çikti şimdi.
 
aynı sorun bendede vardı ahtapot dan başladım hepsi degişti gene kesmedi sonrada motor yapıldı blok yüzeyinde egrilik oluşmuş ordan silindir kafasına ordanda buhar olarak egzozddan dışarı 2000 cc motor oldugu anlaşılmıyor güç kaybı olmuyor blok egiligini resimlerden görebilirsin
 

Ekli dosyalar

  • pic00059.webp
    pic00059.webp
    2.9 KB · Görüntüleme: 77
  • pic00060.webp
    pic00060.webp
    2.9 KB · Görüntüleme: 69
kaçagı bulmakıın en kolay yolunu ögrenmiş oldum 20 gr 3 paket kırmıız kumaş bpyası alıyorsun 1 bardak sıcak su da çözdürüyorsun sonra bunu motor suyuna koyuyorsun karışım saglandıkdan sonra 15-20 km gez yada 1-2 gün sonra alttan üstten iyice bakın nerde kırmızı leke gördünüz ordan kaçak var demekttir onca degişimden sonra bu yöntemi bulduk yaptık hiç biryerden kırmıız leke çıkmadı sonra silinidr blok kapagı açıldı blok yüzey ölçümü yapıldı %30 luk bir egilme varmıştı rektefiye yapıldı kurtuldum
 
kaçagı bulmakıın en kolay yolunu ögrenmiş oldum 20 gr 3 paket kırmıız kumaş bpyası alıyorsun 1 bardak sıcak su da çözdürüyorsun sonra bunu motor suyuna koyuyorsun karışım saglandıkdan sonra 15-20 km gez yada 1-2 gün sonra alttan üstten iyice bakın nerde kırmızı leke gördünüz ordan kaçak var demekttir onca degişimden sonra bu yöntemi bulduk yaptık hiç biryerden kırmıız leke çıkmadı sonra silinidr blok kapagı açıldı blok yüzey ölçümü yapıldı %30 luk bir egilme varmıştı rektefiye yapıldı kurtuldum



çok güzel bir kaçak kontrol yöntemi :good:

bir benzeri benim Vectra GT'de olmuştu BUJİNİN paslı olmasından anlaşılıyor o silindire su kaçtığı..
 
Yapmayin arkadaşlar motor felan yaptirmak okadar masraftan sonra. Iyice göçtük desenize :((((( . Inşallah öyle bişey yokrtur. Ama boya işini deneyeyim. Sonucu sizlerle paylaşirim. Artik.
 
motorun radyator kapagınada dıkkat edin eger diş attıysa aradan kacırıyor olabılır her gaza basmanızda .
 
en kötü durumu conta yakması dır ki umarım deildir..
 
Geri
Üst