- Katılım
- 16 Ağu 2010
- Mesajlar
- 316
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 50
Arkadaşlar,
Çoğumuzun arabası LPG'li.
Lpg li araçlarda bir sübap yakma efsanesi var bildiğiniz üzere. Geçen aylarda benim başıma gelmişti.
Aracı İstanbul'dan aldım İzmir'e dönüşte aracım devamlı yüksek hız ve yüksek devirden dolayı ortalama 4000-5000 devir ve 150 km/H ile sübap yakmış neyse sübaplar komple çelik olanlar ile değiştikten sonra, BRC servisine gösterdim aracın belli bir devirde benzini devreye sokan bir sistemi varmış o kapalıymış,neyse bilgisayar ile açtılar ve 3-4 aydır o şekilde biniyorum ve yüksek devirli gitmeyede korkar oldum artık. 2000 maksimum 2250 devir gidiyorum ama araç çok hantal oluyor, hızlanması filan sanki 1.4 araçmış gübü oluyor. Buda zaman kaybına yol açıyor. Hatta 2250 devir ve üstü gideceksem aracı benzine alıyorum o derece paronayak bir durum oluştu.
Sizde durum nedir?
Çoğumuzun arabası LPG'li.
Lpg li araçlarda bir sübap yakma efsanesi var bildiğiniz üzere. Geçen aylarda benim başıma gelmişti.
Aracı İstanbul'dan aldım İzmir'e dönüşte aracım devamlı yüksek hız ve yüksek devirden dolayı ortalama 4000-5000 devir ve 150 km/H ile sübap yakmış neyse sübaplar komple çelik olanlar ile değiştikten sonra, BRC servisine gösterdim aracın belli bir devirde benzini devreye sokan bir sistemi varmış o kapalıymış,neyse bilgisayar ile açtılar ve 3-4 aydır o şekilde biniyorum ve yüksek devirli gitmeyede korkar oldum artık. 2000 maksimum 2250 devir gidiyorum ama araç çok hantal oluyor, hızlanması filan sanki 1.4 araçmış gübü oluyor. Buda zaman kaybına yol açıyor. Hatta 2250 devir ve üstü gideceksem aracı benzine alıyorum o derece paronayak bir durum oluştu.
Sizde durum nedir?