katalitik konvektör iptali

hazırı varsa çok iyi olacak:)

Hazırları daha pahalıya gelir, alaşımlarında porselen vs. vardır, markalı ürünlerde. Vmax Ümit de vardı sanırsam, detaylı bilgiyi ondan alıp, ona göre yol haritası çizmeni öneririm.
 
Hazırları daha pahalıya gelir, alaşımlarında porselen vs. vardır, markalı ürünlerde. Vmax Ümit de vardı sanırsam, detaylı bilgiyi ondan alıp, ona göre yol haritası çizmeni öneririm.


Daha pahallıya geliyorsa ondan yaptıramam ama şimdi mesaj attım fiyat almak için


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 16:46 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 15:05 ----------

mesaj attım şimdi
 
Downpipe çok mantıklı, 300 lira vermişken downpipe yaptırılır bence. Hem de turbonun çok daha verimli çalışmasını sağlayarak güç sağlamış olursunuz.
 
şimdi downpipela düz boru koymak aynı mantık değil mi yoksa farklı bişey mi :)
 
En azından Ümit den kaçlık downpipe olması gerektiğini öğrenin. Back pressure istenmez Turbo araçta, free flow olması tercih edilir. Diyen de var, tersi de var. O yüzden yaptırmadan, daha önce yapanlarla görüş bence.

Aslen mantıken, backpressure, turbo ile manifolt arası sağlanıyor, free flow için geniş tutulmalı gibi ama pid kontrollü olduğundan, yazılım ile desteklenmeden downpipe artı yerine eksi verebilir. Yazılım varsa bence de en iyisi free flowdur, susturucu vs. hiçbişi olmasın aksın gitsin, turbo araçta. Atmosferikte ise aksine gereğince backpressure candır.

Ayrıca Egt düşecek.
Ama hacmin çok küçük, o yüzden 56-76 hangisi tercih edilmeli inan bilemedim. Deneyip görene sorulabilinir, yada Vmax gibi ürünler kaçlık ise hiç kasmadan aynısını kopyalayabilirsin. Ama bildiğim kadarı ile vmax vs. alaşımı özel.

Ek olarak, Duman atacaksın bilgine.
 
En azından Ümit den kaçlık downpipe olması gerektiğini öğrenin. Back pressure istenmez Turbo araçta, free flow olması tercih edilir. Diyen de var, tersi de var. O yüzden yaptırmadan, daha önce yapanlarla görüş bence.

Aslen mantıken, backpressure, turbo ile manifolt arası sağlanıyor, free flow için geniş tutulmalı gibi ama pid kontrollü olduğundan, yazılım ile desteklenmeden downpipe artı yerine eksi verebilir. Yazılım varsa bence de en iyisi free flowdur, susturucu vs. hiçbişi olmasın aksın gitsin, turbo araçta. Atmosferikte ise aksine gereğince backpressure candır.

Ayrıca Egt düşecek.
Ama hacmin çok küçük, o yüzden 56-76 hangisi tercih edilmeli inan bilemedim. Deneyip görene sorulabilinir, yada Vmax gibi ürünler kaçlık ise hiç kasmadan aynısını kopyalayabilirsin. Ama bildiğim kadarı ile vmax vs. alaşımı özel.

Ek olarak, Duman atacaksın bilgine.

ben orjinal egsoz borusu çapında düşünmüştüm zaten bizde kat dpf ve son susturucu var yanlız yanıltıcı sensörde lazımmış okuduğum kadarıyla nereden buluruz bunu araştırdım ama kimse yazmamış nerede satıldığını duman konusunda kara tren gibi olacağını zannetmem ya :)
 
daha önce hiç görmedim ne desem yalan olur:)

bu ürün yada benzeri oksijen sensörünün az okumasına yada geç okumasına sebep oluyor. ben kendi aracımda 2.katı iptal ettirdikten sonra sabit gazda giderken yanan arıza lambasını 2. oksijen sensörüne bunun köşeli yani L biçiminde olanını takarak arıza yakmasından kurtuldum... sen nereye takmak istiyosun belkide işini yazılımla halledecekler buna gerek olmayacak
 
bende kattan sonra 2. sensör var ona takıcam yazılım yaptırmam box var bende:)
 
Geri
Üst