Biraz uzun oldu ama bugün Bolu ( Ankara-İstanbul Otoyolu üzerinde bulunan) Tekzene alışveriş yapmak için gittim ve birkaç ürün aldım. Hipaş marka plastik çekmeceli kutulara bakıyordum. Kutular birbirine geçmiş haldeydi ve içlerinden 3 tanesinin saydam iç çekmeceleri çatlaktı. Bir tane almak istiyordum ve sağlam olanı ayırmak için aldım fakat içteki saydam çekmeceler kayıp düştü ve çatlak olanlardan biri kapak kısmından kırıldı. Görevli iki personel koşarak geldi ve içlerinden biri, sanki kaçacakmışız gibi "Hemen güvenliği çağır" derken diğeri "Kırmışsınız bunu" dedi. Ben "Sağlam olanı çıkarmaya çalışırken kaydı, bakın bunlar çatlaktı" dedim, "Olsun ama bunu siz kırdınız cevabını aldım. Güvenlik görevlisi de gelip "Bunu kırmışsınız parasını kasaya ödeyeceksiniz" dedi. Ürünlerin daha önceden çatlak olduğunu kabul ettiler ve içlerinden biri " Tamam ürünü geri iade ederiz" dedi. Güvenlik görevlisi de "Bunu kırdın alıp kasada ödeyin" dedi. Aynı internetten dolaşan al kırdın işte videosu gibi Bende ürünlerin zaten çatlak olduğunu ve çatlak ürünleri neden reyonda teşhir edildiğini sordum ama bir cevap alamadım. Güvenlik görevlisi "Mağaza Müdürü bize bu şekilde talimat verdi ödeyeceksiniz" dedi. Buraya kadar pek sorun etmedim.
Daha sonra ben kasaya giderken güvenlik görevlisi ve mağaza personeli beni ve eşimi mağaza içinde takip ettiler ve ben de aldığım diğer ürünleri bırakarak sadece kırık ürünün bedeli olan 3,25 TL yi ödedim. Kasadaki personele Mağaza müdürüyle nasıl görüşebileceğimi sorduğumda "bilmiyorum, danışmaya sor" cevabını aldım ve bir sonuç alamayacağımı düşündüğüm için mağazadan çıktım. BURASI BENİM EVİM sloganını kullanan ve yerli sermayeyle kurulmuş bir firmanın personelini eğitememesi çok acı. Sonra şikayetim var sitesine yazayım dedim ve şikayetlere baktım da personel konusunda daha komik olaylarla karşılaştım.
Bir örnek
http://www.sikayetvar.com/sikayet/no/1009575/g/TEKZEN+Personelin+Saygisiz+Konusmasindan+Sikayetciyim!
Diğer çatlak ürünler
Daha sonra ben kasaya giderken güvenlik görevlisi ve mağaza personeli beni ve eşimi mağaza içinde takip ettiler ve ben de aldığım diğer ürünleri bırakarak sadece kırık ürünün bedeli olan 3,25 TL yi ödedim. Kasadaki personele Mağaza müdürüyle nasıl görüşebileceğimi sorduğumda "bilmiyorum, danışmaya sor" cevabını aldım ve bir sonuç alamayacağımı düşündüğüm için mağazadan çıktım. BURASI BENİM EVİM sloganını kullanan ve yerli sermayeyle kurulmuş bir firmanın personelini eğitememesi çok acı. Sonra şikayetim var sitesine yazayım dedim ve şikayetlere baktım da personel konusunda daha komik olaylarla karşılaştım.
Bir örnek
http://www.sikayetvar.com/sikayet/no/1009575/g/TEKZEN+Personelin+Saygisiz+Konusmasindan+Sikayetciyim!
Diğer çatlak ürünler