Rölantide 2300 rpm ! ve lpgye geçmiyor !

ozk@n

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
17
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
42
Siteyi ziyaret et
gaza geçmemesinin sebebi aracın rolantiye düşmemesi dir büyük ihtimalle çünkü sıralı sistemler aracın rolantiye düşüp sonra 2000 devir civarlarına cıkmasını bekler.ikinci ihtimal tık sesi geldiğine göre sistem gaz için basıncı acıyor ama map sensörü basıncı görmediğnden gaza geçmiyodur.bide araçta gaz teli varsa o takılı kalmıstır diecem ama sanırım senın aracta yok.bi ihtimal gaz kelebeğinin fişini cıkartırsan aracın rolantisi düşer ama düzenli calışmayabilir.ankara gaz için pazar günü acık olacak yerler ise iskitlerde seçim sokak tan başka bi yerde olamaz oralara gidersen gaz ile ilgili olan sorunkarını halledebilirsin sanırım
 

burock2000

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Şub 2007
Mesajlar
1,521
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
benim arabada gaz teli vardır diye tahmin ediyorum. 99 astra cd'lerde elektronik kontrollü pedal yok sanırım.
 

Chatin

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Ağu 2006
Mesajlar
1,685
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
41
Siteyi ziyaret et
sanırım açmam gerekli ..

bakın spesific bir rpm ;2300 !

bana hemen soğuk havalardaki otomatik jikle devrini hatırlatıyor.. bu durumda aklıma yukarıda denildiği gibi rölantiye geçişte jiklenin otomatik oluşundan kaynaklanan bir sorun var gibi geliyor. yani sanki sıcaklık termostatında bir sorun var gibi ki bırakmıyor rolantiye inmesine.. ve belirli bir sıcaklığa gelmesiyle lpg ye geçiş olduğunu da düşünürsek ve bu 2 durumda termostat yada müşür herneyse onunla ilgili ortak bir durum ve ortak bir sorun gibi görünüyor.

sonuç olarak otomatik jikle konumundan araba çıktığı zaman olay düzelecek gibi. işte o durum hangi parça ile olursa o parçaya odaklanmalı diye düşünüyorum sınırlı bilgimle.
 

burock2000

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Şub 2007
Mesajlar
1,521
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Sorunun sebebi basit çıktı arkadaşlar. Hava filtresinden uzanan hava borusunu sökünce kelebek boğazının solunda kalan küçük hava hortumu yerinden oynamış. Biraz çıkmıştı. Tabi bu oynama, motora fazla hava gitmesinin ve devrin yükselmesinin nedeni. Devir hiç normale düşmediği için de sıralı sistem lpg rölantiyi görüp 2000 rpme çıkmadığından devreye girmiyor. Hava hortumunu yerine iyice oturtup yapıştırıp etrafına siyah silikon sürünce sorun kalmadı. Rölanti tekrar 900 rpm'de normal şekilde seyrediyor. LPG'ye de geçiyor. İlgilenen arkadaşlara teşekkürler. Sorunun sebep olduğu kısmın fotoğrafını da çektim bilgilendirme amaçlı.

 

burock2000

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Şub 2007
Mesajlar
1,521
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
anlamadım ? :) qu'est que c'est ne demek ?
 

Any1sT0pMe

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
2,272
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
iyi sorun basitse güzel Burak abi geçmiş olsun tekrardan kazasız belasız sürüşler...
 
Üst