Rölantide 2300 rpm ! ve lpgye geçmiyor !

kardeş senin arıza ısı müşürün den
lpg geciye göster .halleder
 
tık sesi normal benzin lpg eçişlerinde yapıor
ama 2300 e bi çare bulmak lazım
 
Burak abi kusura bakma benim aklm karbüratörlü araçlara gitti ona göre yazdım ama diğer sistemi tam biilmiyorum yani sıralıyı... beyindende yani regülatördende yapabilir...
 
hadi onu ayarlattım sensörden falan diyelim, laptopla derecesini ayarladı diyelim yine yada gaz kesiciyi değiştirdi diyelim ( baktım 10 liralık bişeymiş ). şu rölantinin yüksek oluşu sinirlerimi çok bozdu. ışıklarda dururken 2300 devir nedir ya bağırıyo araba durduğu yerde.

yarın servise gitçem ama pazar diye kapalı olmasından da çekiniyorum. zaman kalmadı perşembe yola gitçem (otobüsle) sonra hafta içinde işten dolayı fırsat olmayacak sonra tekrar yolculuk memlekette düğün, peşine ankaraya dönüp arabayı alıp balayına. ama işte antalyaya gidecez bu şekilde yola çıkmak istemiyorum.
 
motor soğukken mi yapıyor motor sıcakkende yapıyorsa ısı mişüründen yapar çünkü motor sıcaklığını öçlçüp ona göre yakıtın karışım orannı havanın debisi vs ayarlıyor beyin... ısı müşürü yapabilir abi....yani motor sıcakken devrin dewamlı yüksek olması durumuda ısı mişürü geliyor insan aklına ... saygılar...
 
motor sıcakken, yani 10-15 km benzinle götürdüm eve kadar (lpgye geçmediğinden) . eve geldim kaputu açtım baya sıcaktı hararet de 100e yaklaşıktı ilk defa. motor sogukken değil. yani birden oldu nasıl oldu anlamadım. parka bıraktım 3 saat sonra gelip aldım arabayı. otoparkı gözüm tutmamıştı orda biri bişe mi yaptı diye aklıma gelmiyo da değil ama niye yapılsın ki.
 
abi ısı mişürü yapabilir ... benzinden gaza neden geçmedi acaba benzin kesici arızalı olabilir yani öyle bir parçanın olması lazım kesin konuşmuyorum ama.... harararet yüksek di yani alla alla klimayı felan açtınızmı hiç?
 
otomatik jikle de yine 2300 demi oluyordu bu hede ?
 
Özgür bey dediğinizde olaiblir kaçak olup radyatör suyu eksilmişse yapar ...
 
Geri
Üst