Opel insignia 2.0 dizel krank kesmesi motor indirme

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan metexxx
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

metexxx

Kayıtlı Kullanıcı
03-Afyonkarahisar
Katılım
24 Ara 2021
Mesajlar
54
Tepkime puanı
29
Puanları
18
Siteyi ziyaret et
Opel insignia 2.0 dizel KRANK KESMESİ motor indirme sebebi
1) en çok yağ pompasındaki contanın aşınması ve dökülen parçların süzgeci tıkaması ile contanın aşınmasıyla hava çekmesiyle yağ basıncı düşük uyarısı, bu durumda motor yağ karterini söktürüp erling marka conta alıp değiştirmek her 80 bin 100 binde değiştirilmeli yağ pompasını yenisini almaya gerek yok yağ soğutucuyu da almaya gerek yok eğer yağ pompası arızlaysa zaten araç çalışmaz motor yatak sarmıştır ayrıca araca ani yüklenirseniz krank keser yada manuel kullanırken 4 den 5 e atacak yerde 3 e atarsanız krank keser örnek
2) diğer en önemli sebep motorun aşırı ısınması bununda sebebi partikülün dolması aracı kısa mesafede sürmeyim 15 km 20 km den sonra araç partikülü temizlemeye başlıyor partikülün dolmasıyla motorun aşırı ısınması ve parçaların krank piston yataklar ın sıcaklığa dayanmaması sonucu arızalanması kırılması bunun için her 100 binde partikülü söktürüp egzozcularda makinaya koyup temizletin örnek
partükülü sökmeden içine kimyasal basanları yapmayın tam temizlemiyor o kimyasalları almayın boşuna para verirsiniz 2024 temizleme fiyatı 1.500 sökme takma 1.000 tl dir bu arada egr yide temizletin
3) krank keserse ne yapacağız tüm motoru söktürün blok slindir kapağı pistonlar tamamına baktırın sakın sökme ücreti için 5 bin kazanayım diye motoru indir kaldır yapmayın tüm sök tak 25 bin, indir kaldır 20 bin, eğer motorun bloklarında çatlak yoksa yada piston kol çıkarmamışsa yani blok sağlamsa kendi motorunuzu yaptırın toplam masraf 90 ile 100 bin (2024 fiyatları gm krank 25 bin piston segman 14 bin blok rektefe 15 bin üst kapak taşlama 5 bin yatak kasnak 5 bin enjektör temizleme 4 adet 4 bin bu arada orjinal gm çok pahalı toplam 100 bin) ayrıca en önemlisi iyi bir rektefiyeci, çıkma motor ise sağlam çıkmacıdan alınmalı yani alınan çıkma motor daha önce açılmamış ve 200 bini geçmemeli bu konuda yurt dışı motorlar dağa sağlam bu işin merkezi ise ankara ostim bir motor ustasıyla bakıp alınmalı ostimde bilinen güvenilir çıkmacılar ise oto güven ve rs satıcıdan garanti alınmalı motorun daha önce sökülmediği ve 1 hafta garanti vermeli eğer bu konuda anlaşırsanız alınabilir çıkmaların fiyatı 60 bin ile 75 bin arası sıfır motor ise zaten bulunmuyor onunda fiyatı 220 bin eğer satmayacaksanız aracı sıfır motor çıkmadan veya motoru yaptırmadan daha sağlam ancak aracı satsarsanız en fazla aldığınız sıfır motorun yarısını satış fiyatına yansıtırsınız sonuç olarak çıkma açılmamış km düşük güvenilir satıcıdan çıkma motor almak en mantıklısı çünkü içindeki tüm parçalar orijinal GM, ayrıca afl hatası vermesinin de sebebi (bazen farlardan birinin yanması bazen sönüp hata vermesi) yine ISINMA danfarın merceğin içindeki demir çeliği bile eğiyor ve dönmesini engelliyor etrafındaki desetekleri toranvidayla genişletinki rahat dönsün hata gider gidip sıfır 25 bin çıkma 10 bin verip far almayın. son olarak size bu seçenekler arasında alt olasılıklar dahil ve en mantıklı böyle bir yorumu size kimse yapamaz
 
Son düzenleme:
Mete hocam bilgilendirmeler için teşekkürler. Bende son bir dipnot geçeyim özellikle internette satılan ucuz yağlara dikkat edin. Malum devir ekonomi devri ancak çok fazla hile dönüyor yağ işlerinde...
 
hasip bey asla yan ürün kullanmam yağ dahil motul kullanıyorum opellerin en büyük sorunu ISINMA
 
  • Beğen
Tepkiler: Hasip
her 100 -150 binde yağ pompasını değişin en büyük sorun yağ pompasıdır yağ soğutucuyu değişmeye gerek yok, ayrıca dik yokuşta vites d deyken geri kaçırırsa veya 1 den 2 ye geçişte hafif silkeleme olursa şanzuman yağı eksilmiştir yağ koyun gidip hemen şanzumanı indirmeyin
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: Serkan83
bu arada motor topladıktan sonra
1 PARTİKÜLÜ ekzoscuya gönderin cihazda temizletin bazıları kimsayal döküyor ama geçici çözüm siz yapmayın bunu motor toplandıkdan sonra partikül hatası vercek bir daha sök tak işcilik 3.500 tl bunu motoru toplayan usta bilmeliydi ama bilmiyordu birde benden ayrıca partikül sökme ücreti alacakmış kendi sorumsuzluğunu bana mal edecek yazıklar olsun ücret vermedim
örnek

2 motor indiği için klimanın gazı eksilecek işi bilen ustaysa gazı kaçırmadan söker ancak bizim usta yine beceriksiz birde motor bittikden sonra klima gazı bastık, bu arada motor 2 hafta açıkta kaldığı için giriş elektrik soketi paslanmış elektrik gitmediğinden gazı çekmiyordu ufak bir tornavida ile sürtmeyle çalıştı bir kaç klimacı klima arızalı komple değişecek ve radyatörde değişecek birlikde değişir dedi iş bilmez bu cahiilere uymadım çünkü motor inmeden önce klimam çalışıyordu tamamen motoru indiren ustanın aptallığı ve diğerleride fırsatçı

3 motor indiği için akslardan şanzuman yağı akacak 1-2 bardak buda ilerde 1 den 2 ye geçerken sarsıntı veya yokuşda araç geri kaçıracak, yine motoru indiren usta bunuda söylemedi, 15 bin km önce şanzıman yağını değiştirmiştim 1 lt şanzuman yağı aldım onu koyacam her 80 bin ile 100 bin arası otomotik viteslerde özelikle opellerde değişim şart yoksa vuruntu sarsılma

4 motor sıfır yapılmasına rağmen terleme oluyor, şunu unutmayın sıfır arçlarda ve motoru yapılan araçlarda en az 100 -150 bine kadar asla terleme olmaz eğer varsa ya karter kapağının slikonu iyi çekilmemiş yada başka yerde kaçak var yani sorun yine söken toplayan ustada , terlemeyede baktıracağız ama aynı ustaya asla gitmeyeceğim yazıklar olsun haram olsun
 
HAKAN KRANK Ankara

0 (535) 210 17 96

2012 yılından beri bu motorların rektefiyesini GARANTILI OLARAK yapıyoruz... Bu motorlarda kronik olarak Ana kepler sarar piston koluna yağ yetiştremez ve krank sarması yaşanır... Bu arıza genellikle aracın yağ bakımı yapıldıktan bir süre sonra ikaz olarak YAĞ BASINCI DÜŞÜK MOTORU STOP EDİN ikazı verir... belki aracınız bir süre gider ama mutlaka krank sarma yolunda ilerlemektedir.... bu hata kesinlikle şoför hatası veya koyduğunuz yağdan ve yağ bakımı yapan kişi den kaynaklı değildir..... 2.0 motorlarda bu kronik arizadir bi çok insanın yanlış bildigi yağ pompa orlingiyle de bi alakasıda yoktur.... bu motorların hatasını biliyoruz ve çözüyoruz üstüne garantide veriyoruz.... referansımız bizi tercih eden müşterilerimizdir... mutlaka bulunduğunuz ilde 1 insignia 2.0 dizel yapmışizdir.... Resimlerdeki motorlarının garantili olarak revizyonu yapılmış sandık motoru ayarında motorlardir.... krank orjinal piston sekman gotze... Ana kol yatak glayco... yağ pompası PIERBURG orjinal yağ pompasidir... ön arka keçe orjinaldir..... HURDACIDAN ALACAGINIZ İÇİNİN NE OLDUGU BILINMYEN MOTOR yerine bu parcaların değişmiş olduğunu bildiğiniz bu motorları tercih etmek paranızı boşa harcamamaktir... tercih sizin...... yazılan fiyat eskiyi almak şartıyla geçerlidir.... turkiyenin her yerine anlaşmalı kargomuz vardır....
 
Geri
Üst