Krank devir sensörü -yardim

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan atesbasak
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

atesbasak

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
67
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Selam arkadaşlar.. sıralı atiker lpg sistemi kullanıyorum.. ilk takıldığı zamanlarda aracım yokuş ve rampalarda ki çekişi çok iyidi..ışıkda durdukdan sonra seri bir şekilde kalkışı vardı. sonrasında hem kalkış hemde çekiş azaldı..ayarlarına bakılması için atiker bayisine gittim 2 farklı yere.ikisi de ayarların normal olduğunu söyliyerek buji ve filtreyi bi değiştirerek denememi tavsiye etti.. buji ve filtreyideğiştirmeme rağmen değişiklik olmadı..dün bir başka atikerciye gittim seyahatimin esnasında seydişehir konya arası biryerde.. aynı sorunu izah ettim.. bilgisayara taktı içindeki programı sıfırladı ve yeniden ayar yaparak herşey tamam ve ayarları kaçmış dedi..bu arada krank devir sensörüne bir baktır ateşleme inişli çıkışlı dedi..
krank devir sensörü ne işe yarar ne alakası var varsada ne kadar fiyatı..
bazen 40-50 km ile giderken tekleme yapıyor ve yığılıyordu fakat o sırada sonuna kadar gaza basıyorum ve geçiyordu.. bununla onun bir alakası olduğunu sanmıyorum.sizce? bilgi verirseniz sevinirim..
bu arada ayardan sonra performans da artış oldu..

saygılar
 
krank sensörü mıknatısdır
krankın üzerindeki okuyucudan deviri hesaplar
ateşleme ile alakalıdır ama tüpçü nerden gördü ateşleme haritasını ona şaşırdım biraz
ben daha yeni değişdim 100 lira fiyatı var sfi lerin ecotec 60 liraydı
 
ateşleme inişli çıkışlıysa, bujiyide değiştirmissen, buji kablolarından dır.
krank devir sensörünü arıza vermeden değiştirirsen parana yazık olur.
renault laguna alırken computest'e götürmüştük orada inişli cıkışlı demişlerdi buji ve kablosunu değiştirdik ateşleme eğrisi gaza bastığımız anda dimdik fırlıyodu.;)
 
Zaman zaman bende bu buji kablosundan şüphelenmiyor değilim fakat ben aracı 6 ay önce aldığım zaman üzerinde yeni buji kablosu vardı..
yani en eskisinin yenisi desem daha doğru olur.. kablonun üzerinde daha kağıdı duruyor..ayrıca buji kablosu fiyatı hakkında bir bilginiz varsa bilgilendirmenizi rica ederim..

Birde bu link dikkatimi çekti
http://www.opelim.net/forums/showthread.php?t=28105
 
ateşleme bobini de olabilir. Kalkışlarda ve hızlanmalarda sallama ve performans düşüşü yapıyorsa, bir de çalıştırırken eskisinden daha uzun marşa basıyorsan astra ve vectra'da özellikle lpg'li araçlarda bol bol arıza yapan ateşleme bobininden de şüphelen.
 
selamlar öncelikle benzinde'de aracınız bu bahsettiğiniz durumu tekrarlıyormu bu konuda bilgi verirseniz daha net yardımcı olabiliriz.
 
selamlar öncelikle benzinde'de aracınız bu bahsettiğiniz durumu tekrarlıyormu bu konuda bilgi verirseniz daha net yardımcı olabiliriz.

Benzin ve lpg de aynı.. durum değişmiyor...
 
benim aracımda soğukta çalışmıyor hava güneşliyse 1 2 saat güneşte beklerse çalışıyor ve çiğ benzin atıyor ve pis bir kokusu oluyor ateşleme bobini serviste değişmiş ısı müşüründe sorun yok dediler benzinin oktanı yetmiyor dediler katkı maddesi koydular depoyu iyice bitirdim yine aynısıaracım 4 usta gezdi kimse sorunu bulamadı acil yardım bekliyorum
 
Geri
Üst