Vectra B 2.0 CD X20XEV Eksantrik mili devir sensörü yanliş sinyal hk.

alperuzi

Kayıtlı Kullanıcı
06-Ankara
Katılım
14 Ocak 2010
Mesajlar
1,636
Tepki puanı
1
Puanları
36
Siteyi ziyaret et
bağlantı hatası,

konunun en başında lehim yapılmasın, sensör ile gelen klipsler ve uygun pense ile montaj yapılsın demiştim ama öyle yapıldı mı yazan çizen olmadı.

Benim araçta yeni tip sensör takılalı 20bin km olmuştur, herhangi bir sorun çıkmadı henüz.
 

semia

Bölüm Sorumlusu
Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Nis 2009
Mesajlar
7,097
Tepki puanı
3
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
iyi akşamlar arkadaşlar
Ustanında bi günahı yok aslında ama benin anlamadığım konu şu aracın üzerinden çıkan parça ile aynısını takıyor (yeni model sensör) ancak araç kabul etmiyor.
ancak eski model sensörü kabul ediyor.
soru şu bu güne kadar üzerindeki ile çalışan araç neden aynı sensörü kabul etmez ?

teşekkürler.
yeni sensor için ya adapter kullanacaktı yada bağlantıları yeni sensora göre devşirecek idi unutmadımsa soket değişti yenilerde ve buna yeni tesisat ile birlikte soket adabtörü de satılıyordu.anlatmak istediğimde bu idi
 

beyazitcakir31

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Mar 2009
Mesajlar
40
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
35
Siteyi ziyaret et
Arkadaşlar benzer bir sorun yaşadığım için burdan yazmak, yeni konu açmamak istedim.
Aracı yeni aldım 2.0 X20XEV Astra G Sport. araçla ilgili hiç şikayetim yok. arıza ışığı yakmıyor yada yaktı ben farketmedim güzel devir de çeviriyor. Ama ustam tech 2 ile bağlanınca egzantrik devir sensörü arızası okuduk. Değiştirmem şart mı konuyu okudum. Değiştirip uygun parça bulmakta zorlanan arkadaşlar olmuş. Bu şekilde kullansam bana bir zararı olur mu? yakıt, motor beyni sağlığı açısından vs.
 

alperuzi

Kayıtlı Kullanıcı
06-Ankara
Katılım
14 Ocak 2010
Mesajlar
1,636
Tepki puanı
1
Puanları
36
Siteyi ziyaret et
5bin li devirlere çıkıyorsa sorun yoktur. Önceden yakmıştır ve kaydı kalmıştır. Arıza kaydını silebilirsiniz. Tekrar sorun olursa arıza lambası yanar ve tekrar kayıt açar.
 

beyazitcakir31

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Mar 2009
Mesajlar
40
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
35
Siteyi ziyaret et
5bin li devirlere çıkıyorsa sorun yoktur. Önceden yakmıştır ve kaydı kalmıştır. Arıza kaydını silebilirsiniz. Tekrar sorun olursa arıza lambası yanar ve tekrar kayıt açar.

Açıyor zaten hocam siliyoruz tekrar arıza lambası yakıyor ve kayıtta yine aynı hatayı okuyoruz ama araçta hiç arıza belirtisi yok gayet güzel yürüyor.
 

alperuzi

Kayıtlı Kullanıcı
06-Ankara
Katılım
14 Ocak 2010
Mesajlar
1,636
Tepki puanı
1
Puanları
36
Siteyi ziyaret et
soketi gitmiş sizinkinin de, konunun başında verdiğim link geçerlidir.
 

icemaker

Kayıtlı Kullanıcı
48-Muğla
Katılım
19 Ocak 2010
Mesajlar
777
Tepki puanı
3
Puanları
18
Siteyi ziyaret et
Olayın lehimle ilgisi yok. Ya yeni tip sensorun bağlantı uçları farklı ya da farklı bir modelinkini (chevrolet olabilir, daewoo olabilir ) uydurdukları ve bu yüzden de kabloda matrisleme yapmak gerektiği için çalışmıyor. Lehimden böyle hata olmaz, asıl lehimlemek daha iyidir.
 

icemaker

Kayıtlı Kullanıcı
48-Muğla
Katılım
19 Ocak 2010
Mesajlar
777
Tepki puanı
3
Puanları
18
Siteyi ziyaret et
Ayrıca bu sensörlerde gerek krank gerek egzantrik mili sensoru olsun çoğu sahtedir.

Üzerinde siemens yazanların dahi çoğu sahte veya revizyonludur. Topran vs gibiler genellikle hiç çalışmaz , siemens yazan sahteler ise bir çalışır bir çalışmayabilir kafayı yersiniz.

O yüzden bu sensorleri direk ithalatçıdan alın piyasa malı almayın pahalısını alın tek seferde kurtulun. Sahte rot miline benzemez sahte sensor çok sorun yaşarsınız
 
Üst