karter koruma !!!1

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan yaniss
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
ben servıste gorustugumde bana takılmamasının sebebının yurt dısında kı yollarda gerek olmadıgını fakat bu durumun turkıye şartlarında farklı oldugunu soledı haksızda saylmazlar ıstanbul gıbı bır yerde yasıyorum ve hergun kazı çalışması ve bılıncsızce yapılmıs devasa setlerle karşılasıyorum taktırmak cok mantıklı. kaza anında tehlıkesı olabılır mantıklı fkat cok hız yapan brısı degılım o zamn tehlıkede yok denecek kadar az :P tabıkıde allh buyuk bılemeyız ne olacaıgnı
 
peki bu karter muhafazasının plastik olanından yok mu?sadece karterin olduğu yerde metal olsa gövdeye monte edilen yerler plastik ve esnek olsa...
 
peki bu karter muhafazasının plastik olanından yok mu?sadece karterin olduğu yerde metal olsa gövdeye monte edilen yerler plastik ve esnek olsa...
nasıl bısey oldugunu tam olarakk bılmıyorum sac oldugunu bılıyorum
 
yollarımızda çukur ve tümsekler çok olduğu için ben tavsiye ederim.
 
evet karteri falan delmek ıstemıyorum cunku
 
aslinda avrupa araclarinda seri karter muhavaza plastik olarak var...demek türkiye icin o kurusdada tasaruf ediyorlar...ama burdaki sonradan taktirdiginiz sac...
kurusdan tasaruf derken aslinda bu astra dizel elegance ve easytronic almanya fiyati 25600 euro..demek maliyeti türkiye icin ucuzlatmada tasarufa gidiyorlar..
 
Benim kendi aracımda mevcut koruma.Çok süratli kullanan birisi değilim,onun için zararını görmedim şuana kadar çok şükür.Aracımda 17''jant 5mm yay var.Bazen öyle setlerle karşılaşıyorum ki akıl sır ermez.Ankaralı üyelerimiz bilir belki.Yenikente maça giderken yol çalışması vardı sanırım sincana bağlı oralar içerden gittim.Bir set yapmış adamlar resmen gökyüzüne yükseliyorsun :DTürkiye'nin yol şartları zaten malum.Çok çok süratli birisi de değilsen taktırmanda fayda var.
 
10 yıldır ehliyetim 5 yıldır aracım var, kendi aracım + değişik şirket araçları kullandım hiç o kadar sert biyere vurmadım aracın altını

kaza anında motorun aşağı düşüp yaşam alanına girmemesi konusunu duydum, düşününce mantıklı ama gerçekten öyle bi dizayn var mıdır bilemiyorum, vardır büyük ihtimalle..

bu durumda, karteri delecek kadar aracın altını sert vurma riskiyle motoru düşürecek kadar sert kaza yapma riski birbirinden çok uzak olasılıklar değilmiş gibi görünüyor, o sebepten ben olsam ekleme yapmazdım.

diyelim ki vurduk karter delindi atarız bi kaynak alttan sonra devam :D
 
benim astramda da yoktu..geçen ay servise 100 lira verip taktırdım...çıkmacılarda 50 liraya falan takıyorlarmış.karter koruma bildiğiniz saç.4 tane vidayla tutturuluyor.öyle kaynakla filan tutturulmuyor...ben de karteri güvenceye almak için taktırdım.ama kaza anında motorun düşmesini engellediği yönünde görüşlerde mevcut..yalnız forumlarda bir yerde (tam olarak hatırlamıyorum) yazılarından tecrübesine güvendiğim bir arkadaşın bu dört vidayı plastik vidalardan taktığı yönünde bir yazısını okumuştum..böylece kaza anında motor yine düşer diyordu...
 
10 yıldır ehliyetim 5 yıldır aracım var, kendi aracım + değişik şirket araçları kullandım hiç o kadar sert biyere vurmadım aracın altını

kaza anında motorun aşağı düşüp yaşam alanına girmemesi konusunu duydum, düşününce mantıklı ama gerçekten öyle bi dizayn var mıdır bilemiyorum, vardır büyük ihtimalle..

bu durumda, karteri delecek kadar aracın altını sert vurma riskiyle motoru düşürecek kadar sert kaza yapma riski birbirinden çok uzak olasılıklar değilmiş gibi görünüyor, o sebepten ben olsam ekleme yapmazdım.

diyelim ki vurduk karter delindi atarız bi kaynak alttan sonra devam :D
sorun o degılde bızm peder sonra dıcek nıye yay taktın bak bole oldu dır dır dır cekılmez :)
 
Geri
Üst