Vectra B Geç Çalışma Çözüm

qosmio

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Nis 2010
Mesajlar
326
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
opet istasyonondan buldum oktan arttırıcı enjektor temızleyıcı katkı olarak,depoya ekledım ama herhangı bır degısım olmadı bu 3'ncu gun hala beklıyorum duzelır dıye cozum olmazsa shellin bazı ıstasyonlarında 100 oktan benzın bulunuyormus onu deneyecegım ama ınanırmısınız bılmem ama cıldırmak uzereyım


shellden 100 oktan benzin sakin almayin! Honda da oksijen sensorunu yaktim. sirf shell den 100 oktan benzin aldim diye oldu. tecrubeyle sabittir.
 

cance

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 Kas 2006
Mesajlar
1,732
Tepki puanı
1
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
shellden 100 oktan benzin sakin almayin! Honda da oksijen sensorunu yaktim. sirf shell den 100 oktan benzin aldim diye oldu. tecrubeyle sabittir.

100 oktan benzinde oksijen sensörünü yakmanın alakası olmaz... ayrıca 100 oktan yaklaşık 1 senedir satılmıyor....
 

tandogan82

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Mar 2010
Mesajlar
34
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
41
Siteyi ziyaret et
97 oktan benzın aldım suan aracımda 40 lt benzın var,100 oktan bulamadım,oktan arttırıcıda kullandım ama çözum bulamadım uygun bu zamanda servıse gıdıp benzın pompasını sokturup temızletecegım insallah sorun cozulur
 

cance

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 Kas 2006
Mesajlar
1,732
Tepki puanı
1
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
tamam hocam 100 oktan tekrar satilmaya baslarsa al kullan bakalim oksijen sensoru yaniyomu yanmiyomu gor!!

100 oktan benzin çok kullandım... bir ara arabayı sağlam yüklemiştik 100 oktandan düşükte vuruntu yapıyordu 100 oktan alamadığında oktan artırıcı koyuyordum....
100 oktan benzinin sadece kendi kendine yanması daha zordur... motoru veya egzozu daha fazla ısıtmaz ki oksijen sensörünü yaksın... ki zaten oksijen sensörü öle hemen yanacak birşey değildir... araba fakir kaldığı zamanlarda en çok ısınır hatta çok zorlandığında egzoz manifoldunun rengi değişen motorlar gördüm hiçbirinin oksijen sensörü yanmadı...
sende bir kere denk gelmiş... yoksa olacak şey değil... hala iddia ediyorsan 100 oktan oksijen sensörünü yakıyor diye güzel bir teknik açıklamasını yap bundan sonra bende 100 oktan oksijen sensörünü yakar diyim... ;)
 

qosmio

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Nis 2010
Mesajlar
326
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
100 oktan benzin çok kullandım... bir ara arabayı sağlam yüklemiştik 100 oktandan düşükte vuruntu yapıyordu 100 oktan alamadığında oktan artırıcı koyuyordum....
100 oktan benzinin sadece kendi kendine yanması daha zordur... motoru veya egzozu daha fazla ısıtmaz ki oksijen sensörünü yaksın... ki zaten oksijen sensörü öle hemen yanacak birşey değildir... araba fakir kaldığı zamanlarda en çok ısınır hatta çok zorlandığında egzoz manifoldunun rengi değişen motorlar gördüm hiçbirinin oksijen sensörü yanmadı...
sende bir kere denk gelmiş... yoksa olacak şey değil... hala iddia ediyorsan 100 oktan oksijen sensörünü yakıyor diye güzel bir teknik açıklamasını yap bundan sonra bende 100 oktan oksijen sensörünü yakar diyim... ;)


2001 model honda civic 1.6 ies aracimda 2 sene shellden 100 oktan benzin kullandim. ta ki ariza isigi yanana kadar. yetkili servise gittim oksijen sensoru arizasi tespit ettiler. soktuler oksijen sensoru kapkara yanmis vaziyetdeydi. yetkili servisde ilk defa bu arabalarda oksijen sensoru degistirdiklerini soylediler, sebep yuksek oktanli benzin cikti.. sen kac sene 100 oktan benzin kullandinki?? enaz 2-3 sene kullan ve gor..
 

cance

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 Kas 2006
Mesajlar
1,732
Tepki puanı
1
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
2001 model honda civic 1.6 ies aracimda 2 sene shellden 100 oktan benzin kullandim. ta ki ariza isigi yanana kadar. yetkili servise gittim oksijen sensoru arizasi tespit ettiler. soktuler oksijen sensoru kapkara yanmis vaziyetdeydi. yetkili servisde ilk defa bu arabalarda oksijen sensoru degistirdiklerini soylediler, sebep yuksek oktanli benzin cikti.. sen kac sene 100 oktan benzin kullandinki?? enaz 2-3 sene kullan ve gor..

yaklaşık 1 sene kullandım... bir kere senin 1.6 civicde 100 oktan kullanman boşuna para saçmaktan başka birşey değil araba yüklü değilse... çok fazla teknik bilgin olmadığına göre yüklü bir arabada kullanmadın... oksijen sensörünü hangi arabadan sökersen sök siyah çıkar zaten... egzozun içinde sonuçta... sen egzozun içi siyahdan başka olan bir araç gördün mü?
bu tip arabalarda oksijen sensörünü ilk defa değiştiren servis muhabbet olsun diye sölemiştir onu... oksijen sensörüde sonuçta elektronik bir sensördür belli bir ömrü vardır ve her arabadaki bozulur...
 

cance

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 Kas 2006
Mesajlar
1,732
Tepki puanı
1
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
2001 model honda civic 1.6 ies aracimda 2 sene shellden 100 oktan benzin kullandim. ta ki ariza isigi yanana kadar. yetkili servise gittim oksijen sensoru arizasi tespit ettiler. soktuler oksijen sensoru kapkara yanmis vaziyetdeydi. yetkili servisde ilk defa bu arabalarda oksijen sensoru degistirdiklerini soylediler, sebep yuksek oktanli benzin cikti.. sen kac sene 100 oktan benzin kullandinki?? enaz 2-3 sene kullan ve gor..

bu arada aklıma geldi 100 oktan benzin yaklaşık 1 lira pahalıydı diğer benzinlerden... siz acaba neden 100 oktan benzin kullanma ihtiyacı duydunuz aracınızda?
birde oksijen sensörünü değiştirmişler arızayı anlamaları çok güzel aa sebep yüksek oktanlı benzin çıktı dedin... test yaptılar sensöre öle mi çıktı sebep ortaya? yoksa oktandan anlamayan bir çırak mı söledi sana sebebi bu diye?
 
Üst