su devirdaim pompası

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan terex
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

terex

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Eyl 2019
Mesajlar
3
Tepkime puanı
1
Puanları
0
Aracı yeni aldım expertiz su devir daim pompası su kaçırmış ama su an bir şey görülmüyor dedi. kontrol edilmeli dedi. su devirdaim pompası ne kadar cok onemlimi aracı almama nedenim olurmuydu ve fiyat kırma nedeni olurmuyudu sizce. expertiz cok buyuk sorun yok sadece kontrol ettirin dedi. fikirlerinizi alabilirmiyim.
1.4 astra j kasa HB 2014
 
Hocam devirdaim pompası araçların soğutma suyunun sistemde dolaşmasını sağlayan bir parçadır. Orjinal parçanın fiyatı 400 TL civarındadır. Sorun vermiyorsa ortalama 60 bin kilometre civarında değiştirmek sağlıklıdır. Aracı almama sebebiniz kesinlikle olamaz. Kendisi takip edilmesi ve düzenli değiştirilmesi gereken bir parçadır.


 
  • Beğen
Tepkiler: Zafer715
teşekkürler hocam . aracı 20-25 km şehir içi trafikte kullandım hararet 90'nı hiç geçmedi . dur kalk çok oldu aracı park ettiğimde kaput çok sıcaktı acaba calışmıyor mu bununla ilgilimi diye düşündüm yada sıcaklık neden olabilir gerçekten sıcaktı kaput

arızalı olup olmadığını nasıl anlarım gerci bir ustaya gösteririm ama ögrenmek için sizin gibi hocalardan fikir alıyorum

tesekkurler.
 
  • Beğen
Tepkiler: iksk
Hocam klasik bir söz opel sıcak motoru sever, aracınızı tek soğutan şey su değil, yağ ve fanda var. Ayrıca kaputun ısınması doğal diye düşünüyorum. Hararet 90 dereceyi geçmemişse sorun yok demektir.
 
  • Beğen
Tepkiler: iksk
orijinal denilen parçalar gerçekten orijinal mi yoksa orijinal'a en yakın bir parçamı demek.

bu modellerin bakımları kaç km de bir oluyor ayrıca kaç km de bir yağ değişimi olması gerekir

teşekkürler.
 
Orjinal denilen parçalar, aracı üreten fabrika tarafından üretilen/ürettirilen parçalardır. Muadil parçalar başka fabrikalar tarafından orjinal parça ile birebir uyumlu parçalardır. (bazı durumlarda sorun yaşatabilir) Aracın kilometresine göre bakım yapılmaktadır.

Bu konu çok detaylandırılabilir ancak kısaca yazacak olursak...
Her 15 bin kilometredeHer 30 bin kilometrede, 15 bin kilometre bakımına ekHer 60 bin kilometrede, 30 bin bakımına ek olarak
YağBujilerVarsa Triger kayışı
Yağ FiltresiBalatalar (durumuna göre)V Kayışı
Hava FiltresiSoğutma suyu değiştirilmesi, (tamamen tercihe bağlı)
Polen FiltresiBenzin filtresi

Yazmış olduğum bakımlar kişiden kişiye ve LPG durumuna göre değişebilir. Biraz tercih durumuna kalmış.
 
  • Beğen
Tepkiler: iksk
aracim 2011 turbo bende de ayni sekilde kismen kaciriyordu,hararet durumuda olmadi,ama mekanik parca nerede birden birakacagi belli olmaz o esnada daha buyuk sorun yaratabilir ,en kisa zamanda degistirmenizi tavsiye ederim.Ben airtex taktirdim termostat sıkıntısı da sökülunce ortaya cikti birde kalorifer hortumuda kismen baglanti yerinden kaciriyordu hepsini degistim.Kafanizin rahat olmasi acisindan tavsiyem fazla uzun sure beklemeyin derim.Hayirli olsun bu arada Turbo candır😉😉
 
  • Beğen
Tepkiler: Hasip
Geri
Üst