- Katılım
- 21 Eyl 2007
- Mesajlar
- 3,675
- Tepkime puanı
- 1
- Puanları
- 0
- Yaş
- 36
Çok büyük geçmiş olsun gerçekten çok üzüldümolabilecek en kötü şey oldu
kazadan bile kötü yani kosko karşılıyo kaza olsa
piston kırdım![]()
![]()
![]()
![]()
bana bu araba işi yaramıyor



Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Çok büyük geçmiş olsun gerçekten çok üzüldümolabilecek en kötü şey oldu
kazadan bile kötü yani kosko karşılıyo kaza olsa
piston kırdım![]()
![]()
![]()
![]()
bana bu araba işi yaramıyor
Kardeşim çok geçmiş olsun yaBu nasıl bir aksiliktir?Sonuçta makine işte,olabiliyor maalesef böyle şeyler.Masraf çok ağırmış,5 tutacak galiba
GSI olsaydı 350-400 e aslan gibi çakardın Mahle pistonları işte ama sağlık olsun kardeşim
eyvallah çok sağ ol oynama derken nasıl oyanayalım ??Geçmiş olsun üzücü bir durum Ankarada var toparlıyacak birisi ama sanırsam kendi ustanız mevcut umarım en az minumum hasarıyla çıkarırsınız.Bence oynamadan kapatmayın üst kapağı:good:
çok sağ ol alper eyvallahçok geçmiş olsun harun. ankarada bi 306 gtia piston arandığını duymuştum demek ki senin arabaymış. eğer bi ihtiyacın olursa her türlü yardımcı olmaya çalışırım aklında bulunsun...
Pistonların birbirine olan yakınlıklarını bilmiyorum 2,0 cc nin fakat kapakta ve gövde de işlemler yapılabilir egzantrik takılabilir.Esasında bunları yapıcak ustalar daha iyi bilir yani millette öyle bi teknik bilgiler varki krankı taşlıyarak adamlar güç artışı sağlamadan motora, kavrayışı yüksek oranda arttırıyolar yere aktarılan güç emsallerine göre çok fark ediyor ama işte önemli olan onları bilmek ve uygulamak.Evt pahalıdır parçaları gerçi ben bu konuda kendi aracım olarak parça fiyatlarından oldukça memnunum.eyvallah çok sağ ol oynama derken nasıl oyanayalım ??
bu meretin parçalarıda nekadar pahalıymış
Pistonların birbirine olan yakınlıklarını bilmiyorum 2,0 cc nin fakat kapakta ve gövde de işlemler yapılabilir egzantrik takılabilir.Esasında bunları yapıcak ustalar daha iyi bilir yani millette öyle bi teknik bilgiler varki krankı taşlıyarak adamlar güç artışı sağlamadan motora, kavrayışı yüksek oranda arttırıyolar yere aktarılan güç emsallerine göre çok fark ediyor ama işte önemli olan onları bilmek ve uygulamak.Evt pahalıdır parçaları gerçi ben bu konuda kendi aracım olarak parça fiyatlarından oldukça memnunum.
Harun büyük geçmiş olsun inşallah derdin en kısa zamanda çözülür
İnan çok üzüldümama yinede herşeyin hayırlısı demek düşüyor
Geçmiş olsun kardeşolabilecek en kötü şey oldu
kazadan bile kötü yani kosko karşılıyo kaza olsa
piston kırdım![]()
![]()
![]()
![]()
bana bu araba işi yaramıyor