4 amortisör fiyati işçilik

JohanGielen

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 Tem 2009
Mesajlar
243
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
44
Siteyi ziyaret et
Merhaba arkadaşlar bugun opel yetkili servisine gittim 4 amortisörün de değişmesi gerektigi söylendi işçilik dahil 1060 tl fiyat çıkardılar sizce fiyat nasıl bir de servis orjinal gm ürünü mü? takar yan sanayi takabilir mi? Teşekürler
 
bildiğim kadarıyla önler 280x2 =560 150x2=300 arkalar olsa takribi 900 lira deseniz 250 lira işçilik fazla
 
bildiğim kadarıyla önler 280x2 =560 150x2=300 arkalar olsa takribi 900 lira deseniz 250 lira işçilik fazla
Sanayide iki yere gitmistim sadece ön takım icin ikisi artı işçilik 800 demisti

Bende sanayi böyle deyip servis 4une iscilik dahil 1060 tl diyince acaba servis yan sanayi mi kullanacak diye endiselendim
 
351f47534ca9b57d78b774b907456293.jpg
2d046082a59c451dd0ce1b1b4d5a6650.jpg

Gm amortisör mü üretiyor sanki bu markalara yaptırıyor.
140+140+94+94=466TL
100TL de işçilik 566TL

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Amontisörün bittiğini nasıl anlarız? Bu aralar dağa taşa çok sürdüm aracı uzun yolda çok yoruyor.
 
Birçok belirtisi olabiliyor,
çukurlarda ses yapması,gözle kontrol ettiğinde amortisör kenarlarında sızıntı,aracın üstünden alta doğru elle şidetli baskı uygulayıp bıraktığın zaman araç tekrar aşağıda kalmayıp hızlıca üste yani eski konumuna gelmesi vs bunlar amortisör durumunu anlamak için tavsiye edilenler,amortisör ömrü net değil fakat monroe 80.000km sonrası değişim öneriyor kendi internet sitesinde.
Rot balans servisleri bunları listeleyip daha kapsamlı bilgi verebiliyor.
 
* Yetkili servis yan sanayi ürün kullanmayı göze alamaz.
* Yetkili servis taktığı her yedek parçaya 2 sene garanti verir.
* Araç kasislerde fazla yaylanıyorsa, çukurlara girdiğinde ses geliyorsa, virajlara girdiğinde çizgisini eskisi gibi koruyamıyorsa, fren yapıldığında sağa sola çekiyorsa, yüksek hızlarda düz gidişte güven vermemeye başladıysa amortisörlerin kontrol edilmesinde fayda vardır.
 
* Yetkili servis yan sanayi ürün kullanmayı göze alamaz.
* Yetkili servis taktığı her yedek parçaya 2 sene garanti verir.
* Araç kasislerde fazla yaylanıyorsa, çukurlara girdiğinde ses geliyorsa, virajlara girdiğinde çizgisini eskisi gibi koruyamıyorsa, fren yapıldığında sağa sola çekiyorsa, yüksek hızlarda düz gidişte güven vermemeye başladıysa amortisörlerin kontrol edilmesinde fayda vardır.
Aciklama icin teşekkür ederim bilmiyorum belki bilirsiniz son bir yasa vardi sigortalar daha uygun diye muadil yedek parca kullanabilirler diye
 
Birçok belirtisi olabiliyor,
çukurlarda ses yapması,gözle kontrol ettiğinde amortisör kenarlarında sızıntı,aracın üstünden alta doğru elle şidetli baskı uygulayıp bıraktığın zaman araç tekrar aşağıda kalmayıp hızlıca üste yani eski konumuna gelmesi vs bunlar amortisör durumunu anlamak için tavsiye edilenler,amortisör ömrü net değil fakat monroe 80.000km sonrası değişim öneriyor kendi internet sitesinde.
Rot balans servisleri bunları listeleyip daha kapsamlı bilgi verebiliyor.
Eğer dediginiz gibiyse benim arac yeni 90000 km oldu normal yani bir de ornek sol on patlaksa sadece sol on degisse olur mu illaki sag onunde degismesi gerekirmi aracın dengesi açısından
 
tavsiye ker ikisininde değişmesi yönünde,benimkilerde yağ kaçırmış önler ve arkalar hepsi değişecek 12 senedir değişmedi orjinalleri üzerinde,km 82.000 şuan.
Ön amortisör takozlarında yıpranma varsa onlarda değişecek yan sanayileri 20tl civarı fakat Gm olan orjinalleri oldukça pahalıydı harırladığım kadari ile.

http://www.monroe.com/tr-tr/about/driving-worn-shocks/50000-miles-80000-km-recommendation/
 
Son düzenleme:
Geri
Üst