vectram dağıldı acil yardım

tanerr22

Kayıtlı Kullanıcı
04-Ağrı
Katılım
5 Tem 2010
Mesajlar
140
Tepki puanı
0
Puanları
16
Yaş
42
Siteyi ziyaret et
artık bıraktım aracı kendi haline uğraşmaya değmez...beni canımdan bezdirdi ağız tadıyla binemedim gitti valla...aldığım günden beri sadece 20000 km kullandım bakın çıkardığı masraflara halende düze tutmyor.
egr valfi 330
ateşleme bobini iki defa değişti 460
motor beyni tamiri 350
abs beyni tamiri 300
ön düzen dağıttı 220
iki defa bakım 300
boğaz kelebeği temizliği 60
map sensörü 100
ustalara verdiğim el emeği hariç sizcede sadece 20000 km için haksızlık değilmi bu
 
Son düzenleme:

fourtyseven

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Şub 2010
Mesajlar
603
Tepki puanı
0
Puanları
16
Yaş
42
Siteyi ziyaret et
evet söylediğim teknikte risk var buji gerilimi çok kuvvetli ancak dikkatli şekilde tutacakları plastik olan bir pense yardımıyla yapılır tabi bir öneri bu bir önerimde doğru servise gitmek:)
 

mahirmuslu

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 Ara 2010
Mesajlar
14
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
38
Siteyi ziyaret et
arkadaşlar biraz geç oldu TEKLEME SORUNU çözümünü paylaşmam fakat paylaşım geçte olsa inş işinize yarar... egr valfi-bobin-bujiler-aklınıza gelen tüm herşey değiştirilip denendi ama bi türlü çözülememişti....

1.olarak aracınızı kesinlikle yetkili servise götürün ve olanağınız varsa büyük şehirdeki yetkili servise... ( aracımı özel ustalardan sonra denizliye yetkili servise götürdüm ve bana twinport la ilgili bi parçanın değişeceğini söylediler ve maliyet 950 tl sadece parça ücreti)

2.aracınızda deneme yapmalarına asla izin vermeyin acaba burdanmı acaba şurdan mı diyerek emin olmadan kobay olarak aracınızı kullandırmayın sağlam parçalarda bozuluyor... (gidilen ustalardan bitanesi benzin pompasını söktü ve yanlış takmış izmirdeki sorunumu çözen yetkili serviste meydana çıktı extra masraf)

3.olarakta aracınızdan sökülen tüm bozuk denilen parçaları isteyiniz tamircide bırakmayınız! idareten tamirci onu onarıp başka birinin başını yakmasın...

Şimdi gelelim sorunun kaynağına... Aracımızı belki 50 tane tamirciye ve 1 tane yetkili servise götürdüm sadece şurddanmı burdanmı die çile çektirdiler. sonunda İzmir Çiğli deki Atatürk organize sanayideki EGEM OPEL ARAŞTIRMA MERKEZİNE götürdüm. karşılamaları gayet muhteşem ilgileride aynı şekilde. Neyse orda aracımızdan şikayetimizi öğrenmek için Makina Mühendisi Takım Elbiseli Kravatlı bi abimiz direksyona geçti yanında ben aracı denemeye çıktık ve 1 km gitmeden sorunun nerden kaynaklandığını nokta atışıyla söyledi ve servise geri döndük...
O çok merak edilen baş ağrısı arıza; Egr valfinin olduğu yerden enjöktörlere giden döküm halindeki parmak kadar genişlikteki borunun tıkanmış olması üst kapak contasını ayırdıklarında görülüyor zaten ve benide müşterilern girmedikleri servis alanına aldılar içimin rahat etmesi için gösterdiler...
sonrasında aracın 1 2 gün duracağını komple bakımdan geçeceğini söylediler.kendi servis araçlarıyla ksk ya bıraktılar aldılar bıraktılar aldılar 3 kez bu işlem aynen tekrar edildi...
sonunda aracımızı almamız için aradılar ve benzin pompasını yanlış takan adam sayesinde parçalar değişmiş adan z ye bakım yapılmış aracımız hazır haldeydi...
evet masrafsa okadar servisle bıraktılar aldılar arac 2 gun ugrastılar benzin pompası su haznesi ve egr enjektör boru temizliği toplam 342 tl ayrıca cıkan parcalarıda geri teslim ettiler...
ne diyim yok yetkili servis sole pahalı böle pahalı diyorlardı ama sonuc ortada aldıkları parada helal hoş olsun sorunumda ortadan kalktı... Mustafa Beye oradakı tum ustalara EGEM OPEL ARAŞTIRMA MERKEZİNE çok çok çok teşekkürler...
Umarım paylaşım işinize yarar hayırlı akşamlar arkadaşlar...
 

tanerr22

Kayıtlı Kullanıcı
04-Ağrı
Katılım
5 Tem 2010
Mesajlar
140
Tepki puanı
0
Puanları
16
Yaş
42
Siteyi ziyaret et
evet sorununun çözülmesi sevindirici ama her yetkili serviste aynı değil malesef ben opel servisleri kadar ilgisiz bir servis daha görmedim şimdiye kadar...benim sorunum halen ara ara devam ediyor bu vectra b 2000 2001 ler çok sorunluu aman aman aklınızda bulunsun
 

semia

Bölüm Sorumlusu
Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Nis 2009
Mesajlar
7,097
Tepki puanı
3
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Taner Kardeşim herşeyde hayır var, şimdi sana söyleyeceğime iyi dikkat et
temperatursensorun yanlış veri verirse buda tekleme rolanti dengesizliği yaparki sonuçta yakıt artışı ve hatta kat sensoru arızası bile gösterebilir çünkü fakir zengin karışımına sebep verir, ve burda hatırlatayım bozuksa ekseri motor sıcakken tekleme ve rolanti arıza belirtisi olur.
bu parça 20Tl civarı olması lazım
önce iyi bir elektikciye göster yeride yanlış hatırlamıyorsam termostad üzeri çift soketli olanı
0° derecede ölcüm değerleri C 4,8 - 6.6 kOhm
+20° derecede değerler C 2,2 - 2,8 kOhm
+40° derecede değerler C 1,0 - 1,4 kOhm
+80° derecede değerler C 270 - 380 Ohm
inşallah derdin biter kolay gelsin gelişmeden haber eyle
Bu arada Agr e bak veya ibtal ettir
 

sitelerde

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
15 Nis 2008
Mesajlar
336
Tepki puanı
1
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Bobini değiştirmişken buji ve kabloları da değiştirin. Made in USA kabloyu 45 tl'ye aldım, daha önce 115 lira ödemiştim o yüzden değiştirmek istemiyordum, ama kablo da sorunluymuş.
 

magic_ksk

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
328
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
silkeleme ve rolantide dalgalanma ...
yerınde olsam bobını yenıler gaz kelebegını temızletır duruma bakardım maf sensoru de benzer sorunu yapar ama tuzludur kolayca arızalanmaz genelde menıfolddan basınc alarak olcum yapar gaz pedalı pozisyon hataları genelde gaz kelebegınden dolayı olur temızletıp bakmak lazım oksıjen sensorude lpg li ıse ara sıra lambayı yakar gerıye söner süreklı yakıyorsa o da degısmelı gecmıs olsun
:good::good:
 

magic_ksk

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
328
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
arkadaşlar biraz geç oldu TEKLEME SORUNU çözümünü paylaşmam fakat paylaşım geçte olsa inş işinize yarar... egr valfi-bobin-bujiler-aklınıza gelen tüm herşey değiştirilip denendi ama bi türlü çözülememişti....

1.olarak aracınızı kesinlikle yetkili servise götürün ve olanağınız varsa büyük şehirdeki yetkili servise... ( aracımı özel ustalardan sonra denizliye yetkili servise götürdüm ve bana twinport la ilgili bi parçanın değişeceğini söylediler ve maliyet 950 tl sadece parça ücreti)

2.aracınızda deneme yapmalarına asla izin vermeyin acaba burdanmı acaba şurdan mı diyerek emin olmadan kobay olarak aracınızı kullandırmayın sağlam parçalarda bozuluyor... (gidilen ustalardan bitanesi benzin pompasını söktü ve yanlış takmış izmirdeki sorunumu çözen yetkili serviste meydana çıktı extra masraf)

3.olarakta aracınızdan sökülen tüm bozuk denilen parçaları isteyiniz tamircide bırakmayınız! idareten tamirci onu onarıp başka birinin başını yakmasın...

Şimdi gelelim sorunun kaynağına... Aracımızı belki 50 tane tamirciye ve 1 tane yetkili servise götürdüm sadece şurddanmı burdanmı die çile çektirdiler. sonunda İzmir Çiğli deki Atatürk organize sanayideki EGEM OPEL ARAŞTIRMA MERKEZİNE götürdüm. karşılamaları gayet muhteşem ilgileride aynı şekilde. Neyse orda aracımızdan şikayetimizi öğrenmek için Makina Mühendisi Takım Elbiseli Kravatlı bi abimiz direksyona geçti yanında ben aracı denemeye çıktık ve 1 km gitmeden sorunun nerden kaynaklandığını nokta atışıyla söyledi ve servise geri döndük...
O çok merak edilen baş ağrısı arıza; Egr valfinin olduğu yerden enjöktörlere giden döküm halindeki parmak kadar genişlikteki borunun tıkanmış olması üst kapak contasını ayırdıklarında görülüyor zaten ve benide müşterilern girmedikleri servis alanına aldılar içimin rahat etmesi için gösterdiler...
sonrasında aracın 1 2 gün duracağını komple bakımdan geçeceğini söylediler.kendi servis araçlarıyla ksk ya bıraktılar aldılar bıraktılar aldılar 3 kez bu işlem aynen tekrar edildi...
sonunda aracımızı almamız için aradılar ve benzin pompasını yanlış takan adam sayesinde parçalar değişmiş adan z ye bakım yapılmış aracımız hazır haldeydi...
evet masrafsa okadar servisle bıraktılar aldılar arac 2 gun ugrastılar benzin pompası su haznesi ve egr enjektör boru temizliği toplam 342 tl ayrıca cıkan parcalarıda geri teslim ettiler...
ne diyim yok yetkili servis sole pahalı böle pahalı diyorlardı ama sonuc ortada aldıkları parada helal hoş olsun sorunumda ortadan kalktı... Mustafa Beye oradakı tum ustalara EGEM OPEL ARAŞTIRMA MERKEZİNE çok çok çok teşekkürler...
Umarım paylaşım işinize yarar hayırlı akşamlar arkadaşlar...

:good::good::good:
mustafa beyi tanırım.
 

tanerr22

Kayıtlı Kullanıcı
04-Ağrı
Katılım
5 Tem 2010
Mesajlar
140
Tepki puanı
0
Puanları
16
Yaş
42
Siteyi ziyaret et
aracım henüz 82000 de çok masraf çıkardı bana çooook! şimdi beyin arızalı tamir etttim bir yıl sonra aynı sorunu verdi değişmem lazım para yok servis fiyatı 2500 tl ne iştir anlamadım gitti bulunduğum yerdede servis yokkk internetten sıfır beyin istetecem ama bu seferde proglama işi nasıl olacak bilemiyorum vectram gerçektende dağılmış durumda...bu sorunları halletikten sonra kesin satmaya kararlıyım
 
Üst