Arkadaşlar arabam 4 günün sonunda sanayiden çıktı. Kullanmadan yorum yazmak istemedim. Yaklaşık on gündür kullanıyorum ve önceden gelen alışkanlıkla her çalıştırmadan önce kaputu açıp suyu kontrol ediyorum. Sonuç mükemmel şükürler olsun. Suda gram eksilme yok. Ayrıca sabahları ilk çalıştırmada 5-10 saniye süren patırdama da kesildi. Tamircimin dediğine göre zaten o durum piston üzerine inen sudan kaynaklanıyormuş.
Yardımcı olan ve yorumlarıyla yol gösteren tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum.
Bu arada fikir oluşturması açısından yapılan işlemleri ve maliyeti tekrar yazmak istiyorum.
Silindir kapak sökme takma işçiliği + kapaktaki deforme olan su gözlerinin kaynakla doldurulması ve kapağın taşlanması + subap lastikleri değişimi + kapak contası + 10 40 GM yağ + kırık olan triger muhafaza kapağının onarımı 550 TL.
Umarım hiç bir arkadaşımızın başına gelmez ama eğer böyle bir durumla karşılaşırsanız üç aşağı beş yukarı güncel maliyeti bu.