Üst kapak contası, acil!!!

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan akdag
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
100 lira 100 liradır. ancak 85 liraya yağ + filtre demişsiniz. hangi yağ ve hangi filtre. orjinal filtre en az 15 lira olsa 70 liraya 4 lt hangi yağı kullanıyorsunuz? normal bir kullacı olarak castrol veya mobil1'den başka yağ kullanmazdım ben. belki birde total.
Serviste 10*40 gm kullandıklarını görmüştüm, yarın bakarım artık kullandıkları markaya.
 
kapak taşlatma fiyatıda içindeyse iyi
Cumartesi alacaktım arabayı ama bizim kapağın su kanallarında ciddi sorun oluşmuş, gidip ben de kontrol ettim, kaynakla doldurulup taşlama yapıldı, subap lastikleri değiştirildi. Pazartesiye toplanacak inşaallah araba.
 
Hayırlı olsun. Umarım sıkıntınız son bulur. Sonucları paylaşın lütfen
 
Cumartesi alacaktım arabayı ama bizim kapağın su kanallarında ciddi sorun oluşmuş, gidip ben de kontrol ettim, kaynakla doldurulup taşlama yapıldı, subap lastikleri değiştirildi. Pazartesiye toplanacak inşaallah araba.

Dandik antifriz yapıyormuş olayı... ucuz diye her antifriz kullanılmamalı... bu kadarla kurtarırsınız umarım... kaynak dolumu sonrası sıkıntınız biter diye düşünüyorum..
tekrardan geçmiş olsun
 
Triger zamanı geliyorsa hazır açılmışken değiştirilebilir.
 
Arkadaşlar arabam 4 günün sonunda sanayiden çıktı. Kullanmadan yorum yazmak istemedim. Yaklaşık on gündür kullanıyorum ve önceden gelen alışkanlıkla her çalıştırmadan önce kaputu açıp suyu kontrol ediyorum. Sonuç mükemmel şükürler olsun. Suda gram eksilme yok. Ayrıca sabahları ilk çalıştırmada 5-10 saniye süren patırdama da kesildi. Tamircimin dediğine göre zaten o durum piston üzerine inen sudan kaynaklanıyormuş.
Yardımcı olan ve yorumlarıyla yol gösteren tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum.
Bu arada fikir oluşturması açısından yapılan işlemleri ve maliyeti tekrar yazmak istiyorum.
Silindir kapak sökme takma işçiliği + kapaktaki deforme olan su gözlerinin kaynakla doldurulması ve kapağın taşlanması + subap lastikleri değişimi + kapak contası + 10 40 GM yağ + kırık olan triger muhafaza kapağının onarımı 550 TL.
Umarım hiç bir arkadaşımızın başına gelmez ama eğer böyle bir durumla karşılaşırsanız üç aşağı beş yukarı güncel maliyeti bu.
 
Arkadaşlar arabam 4 günün sonunda sanayiden çıktı. Kullanmadan yorum yazmak istemedim. Yaklaşık on gündür kullanıyorum ve önceden gelen alışkanlıkla her çalıştırmadan önce kaputu açıp suyu kontrol ediyorum. Sonuç mükemmel şükürler olsun. Suda gram eksilme yok. Ayrıca sabahları ilk çalıştırmada 5-10 saniye süren patırdama da kesildi. Tamircimin dediğine göre zaten o durum piston üzerine inen sudan kaynaklanıyormuş.
Yardımcı olan ve yorumlarıyla yol gösteren tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum.
Bu arada fikir oluşturması açısından yapılan işlemleri ve maliyeti tekrar yazmak istiyorum.
Silindir kapak sökme takma işçiliği + kapaktaki deforme olan su gözlerinin kaynakla doldurulması ve kapağın taşlanması + subap lastikleri değişimi + kapak contası + 10 40 GM yağ + kırık olan triger muhafaza kapağının onarımı 550 TL.
Umarım hiç bir arkadaşımızın başına gelmez ama eğer böyle bir durumla karşılaşırsanız üç aşağı beş yukarı güncel maliyeti bu.


Güzel günlerde kafa rahatlığı içinde kullanasın ;)
 
Geçmiş olsun..
 
fiyat gayet güzel..

sonucun da olumlu olmasi sevindirici. gecmiş olsun
 
Geri
Üst