Sizce en iyi nereli?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan DUVAN_19
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Sisce en ii nereli neden?


  • Kullanılan toplam oy
    112
Almanlar hakkından fazla para istiyor.. Aynı paralara karşılaştırma yaparsan japonlar çok daha iyi.. japon arabalarında 2 dk içinde hararet 95 gelir ve ordan hayatta kıpırdamaz. Yokuş yukarı çık, aşırı devirli kullan, şehir içi yaz kış böledir. yağını suyunu koy, trigeri çoğunda zincirli zaten şuan. motora bakma. Motor konusunda almanlar yanına gelmez japonların. Daha düne kadar 16V yi japon teknolojisi diye kullanmıyorlardı başta wv olmak üzere.. Ne oldu :D Ben Astra, Vectra, Seat Toledo, Megan II, Toyoya Corona, Corolla, Nissan Almera, Primera ile yeteri kadar yol yaptım. Kullanarak yorum yapıyorum. Sürüş zevki japonların bambaşka.. Param olsaydı sağlam bir 200sx s13 yada s14a alamak isterdim..
 
yaw bu kadar almancı verken anket sonucunun başka birşey çıkması komik olacak..
 
benim bi lafım var dı yine söylüyorum

fransız yerim
italyan giyerim
almana binerim
rusu severim ;)


bide şunu söyleyim çogu japon arabası kagıt üstündeki beygire sahip değil soguk odalarda ölçüyo onlar verileri bide baska bi sistem kullanıyolar farklı sonuc cıkıyo size söyle söleyim

115 hp astra 1.6twinport=125hp 1.6 civic
 
Almanlar en iyi.En azından çevremize baktığımızda bütün clas araclar alman malı
 
bana amerikanlar çok daha alımlı geliyor italyanlarda çok agrasif.
genelde almanlar aile otomobili izlenimi versede sonucta almana biniyoruz...

almana bindiğim için keyifliyim.
ama italyana isvecliye yada bir amerikana da binebilirim:D:D:D
 
115 hp astra 1.6twinport=125hp 1.6 civic
Diyorsun da... O eskiden di :)

Beygir gücü avrupa ülkelerinde DIN olarak ölçüldüğü için farklılık çıkıyordu. Bu disiplinde ingiltere norm u olan 1BHP = 1,013872 hp DIN oluyor. Amerikada ise SAE var o motorun dyno da salt gücünün ölçülmesiyle bulunuyor. Eskiden japonlar SAE sistemine yakın bir sistem olan ECE normlarını kullanıyorlardı, hava filtresi vs gibi ekipmanlar olmadan motorun salt gücünü veri kabul ediyorları. Bu da 120 hp ECE olan bir japon arabasının 110 hp DIN çıkmasına neden oluyordu.
Amam globalleşme nin karşısında bu farklı farklı normların kullanılmasının tüketici yanlış bilinçlendireceği kanısına varılarak. ECE ve SAE disiplinlerinden vazgeçilmişti. Şu anda genel geçer değer olarak DIN kabul edilmektedir ki... YAni şu anda Astra 115hp ise, Civic te 125hp :)
 
japonlar o sistemi çok yeni düzeltti daha yeni okudum o haberi honda civic
bu yeni uygulamaya dahil oldumu bilmiyorum :)

ama bide söle bakmak lazım 115hplik astra ile 125hplik civic in torkları eşit
 
ben japon ve almanları first geçerimm gerisi yalannnn
 
Geri
Üst