sıralı sistemmde gec gecme sebebi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan katipoglu
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

katipoglu

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Eki 2007
Mesajlar
139
Tepkime puanı
0
Puanları
0
1 ay önce gec gecme sebebi oldu gitim serviste ayarladılar tamam dediler tekrar dan aynı sorun devam ediyor ısı müşürün deymiş alglıamıyormuş ne yapmam lazım ısımuşürü ecu içindemi hangi parca degeşecek
lpg kiti voltran..
 
ısı müşürü motor bloğu üzerindedir; çok pahallı bir parça değildir; değiştirmeniz yararınıza olur; hatalı ölçüm yaptığı zaman hararet göstergeniz yanlış gösterir; aracın hararet yaptığını göstergeden anlayamazsınız...
 
kardeş lpg kitin ısı müşürü arızalı motorun kendi ısı müşürü degil
 
lpg kitinin ecu su motordaki ısı müşürüne bağlanıyordur; ordan algılama yapıyordur diye düşünüyorm; anlayan arkadaşlar yorum yazacaktır....
 
bende halil abi gibi biliyorum ayrı bi müşür eklenmedi araca
 
onu yeni degişirdim daha 5 6 ay oldu
 
Benim aracımda kışın aynı sorun olmuştu, sadece motor suyum eksildiği için yapmış(yaklaşık 3 litre kadar).

Fakat sanırım bu sorun farklı.

Gaza geçmeyi tetikleyen;

ısı, gaz basıncı, devir vs. gibi etkenler var. Ya bunlar oluşmuyor, ya da algılayıcılarda bir sorun vardır.

Depoda kaçak olma ihtimali de yoktur sanırım, bu zaman kadar farkedilirdi.

Isı müşürü yeni değişmiş diyorsunuz, fakat bir daha kontrol edilebilir.

Bir de devir ile ilgili problemler değerlendirilebilir.
 
arkadaşlar aracın kendi sisteminde hiçbir sorunu yok. LPG ye geç geçiyorsa 2 ayrı nedeni var. birincisi LPG ısı sensörleri arızalıdır. bunların birisi beyin (regülatör&buharlaştırıcı) üzerinde olan. bir diğeride enjektör kütüğünün üstünde olan. ama bunlar arızalı olarsa gün içinde aracını kullanırken benzine geçme problemide olur. şayet bunlar yoksa geriye ecu ayarları kalıyo. bilgisayardan ayar yapılırken Sıralı Sistemler LPG geçişte iki koşula bakar ve LPG ye geçer. bunların birisi ısı bir diğeri saniye. Isıyı standart olarak biz 30 dereceye ayarlıyoruz. yani aracı sabah soğukken ilk çalıştırdığınızda 30 dereceyi bekler sonra LPG ye geçer. eğer araç sıcak ise 3-5 saniye arasında kendisi geçiş yapar. sizin bu 30 derecelik ayar yüksek bi ayar yapılmış ise otomatikmen aracın ısınmasını bekler ve geç geçmiş olur.
 
tek sorun ısı sensoru 10 tane takarlar 1 ı saglam cıkar
30 dereceye ayarlat 2000 devırde gecmesı ıcın uygun programı yaptır deırek gecmesın sorun kalkar.....
 
tek sorun ısı sensoru 10 tane takarlar 1 ı saglam cıkar
30 dereceye ayarlat 2000 devırde gecmesı ıcın uygun programı yaptır deırek gecmesın sorun kalkar.....
harun abi direk ısı sensörü demek bence yanlış. çünkü ısı sensörü olsa aracı kullanırken benzine geçiş yapar arada bir. ama sanırım öyle bi sorun yok.
 
Geri
Üst