• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

radyo kapanmıyo

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan ksk
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

ksk

Kayıtlı Kullanıcı
35-İzmir
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
607
Tepkime puanı
36
Puanları
28
Yaş
41
arkdaşlar bugün farkettim ,anahtarı kontaktan çıkarınca radyo oto. kapanıyo bu tamm. fakat anahtar kontakda değil ve radyoyu açık halde arabayı kitleyince radyo çlışımaya devam ediyo sizce bu normalmi?
 
Normal...
Açrken manuel açtıysan manuel kapatacaksın.
1 saat sonra otomatik kapanır..
 
anahtar yuvada degılken nasıl calısıyor teybın orjınal degılmı
 
Normal...
Açrken manuel açtıysan manuel kapatacaksın.
1 saat sonra otomatik kapanır..
dediğine aynen katılıyorum. fakat 1 saat sonra kendi kapanır mı ki? ayrıca astra f 98 lerde de aynı mı?
 
Bülent orjinal teyp anahtar kontakta olmasa da çalışır. Bu gayet normal..
Kontak voltajı gelmiyor ise gerie doğru 60dk sayar ve kapanır.
Sende böyle değilmi...?

Bornovalı bu aracın tipine bakmaz teybin özelliği. CAR 300 yada CAR 400 takılıdır sende
İkisinde de bu özellik var.
 
cd 30 mp3 var benim araçta..
aynen cengiz abinin dediği bi özellik var.. bi kere kitapçığını okurken gördüm...
teyp sadece ben isteyince açılıp ben isteyince kapanabiliyo.. ama ilk hali yani kontakla beraber açılıp kontak kapanınca kapanmasına alıştığım için tekrar o modda kullanmaya devam ediyorum..

yanlış hatırlamıosam settings de sdcv mi ne öle bişey var onun on off ayarıyla alakalı
ama açık bile kalsa dediğiniz gibi bi saat sonra kapanması güzel bişey...

ama sizin teyp aracı çalıştırdığınızda otomatik açılıp anahtarı kontaktan çıkardığınızda kendisi otomatik kapanmıosa bi gariplik yada başka bi bit yeniği var o işin içinde..
 
anahtar yuvada degılken nasıl calısıyor teybın orjınal degılmı


orjinal car 400 teyp
 
bizim cd30 larda setting basıp in logic off/on var on yaparsan kontağı çektiğin zaman kapanır
 
Bülent orjinal teyp anahtar kontakta olmasa da çalışır. Bu gayet normal..
Kontak voltajı gelmiyor ise gerie doğru 60dk sayar ve kapanır.
Sende böyle değilmi...?

Bornovalı bu aracın tipine bakmaz teybin özelliği. CAR 300 yada CAR 400 takılıdır sende
İkisinde de bu özellik var.



dogruya ben teybı degıstırdıgım ıcın farklı özellıkler tasıyor ben kontakdan beslenıyorum kontak olmayınca calısmıyor


orjınal teybımı ozledım o dıreksıyondan kumandayı ozledım:cry::cry::cry:
 
CAR 400 katalogunda bunun tanimlamasi vardi, bir ayar yeri var, ister manual ister otomatik yapiyorsun.
 
Geri
Üst