- Katılım
- 4 Mar 2008
- Mesajlar
- 607
- Tepkime puanı
- 36
- Puanları
- 28
- Yaş
- 41
arkdaşlar bugün farkettim ,anahtarı kontaktan çıkarınca radyo oto. kapanıyo bu tamm. fakat anahtar kontakda değil ve radyoyu açık halde arabayı kitleyince radyo çlışımaya devam ediyo sizce bu normalmi?