Opel Gedizler İstanbul Aracımın Airbaglerini bozdu.

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan emins
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Körmen' Alıntı:
Arkadaşlar;
Gedizlere bende aracımı götürüyorum ve genel manada memnunum. Sanırım Türkiye'nin en büyük opel bayisi. Çoğu konuda bayilerin elini kolunu bağlayan durumlar opel tarafından bizzat yönlendiriliyor, ben bunu bizzat orada çalışan arkadaşımdan biliyorum. Bazı arızalı pahalı parçalardan mütevellit değiştirmeye yanaşmayan fabrika sebebiyle müşteri sallanıyor veya olumsuzluk oluşturuluyor, nitekim mantıklı olursak bayinin değişimden bir zararı yok aksine fabrikaya yansıttığı bir karı var. Bu durumda bence gerçek ve gizli suçlu bizzat fabrika yani Opel'in ta kendisi.
Mekanik arıza olarak hava yastığı lambasının yanmasının sebebi sizin servis ile bir bağlantısı ne derece olabilir bunu bilemiyorum tabi. Araç oraya servise gittiğinde ayrıntılı olarak her şeyini kontrol ediyorlar varsa bir arızası tesbit edip yapıyorlar, ben bir kaç kez denedim mesela sinyal lambasını boşa aldım, cam suyunu boşalttım, bu küçük ayrıntıların hepsini buldular. Gerçekten de sizin hava yastığınız belki szi çıktıktan sonra o esnada yapmış olabilir. Yansa ilk olarakta yanabilirdi geçmiş olsun önemli bir arıza.
İnşallah sorununuzu en kısa zamanda çözersiniz.
Sevgiyle...
belki haksın ordan ayrıldıktan sonra olmuştur ama ilgi nerde
hani bi şarkı vardı ya eskide

geç bunları geç bunları birkalemde

bende duydugumu söyleyim ne kadar şikayet olursa olsun
adamlar 2 yıl garanti kapsamında bize gelmeye mecburlar
düşüncesiyle markayı zarara ugarıp kendileri kazanıyor bence
o garanti dışı bu bilmem ne dışı yaptıkları işte iş olsa
bazen bu tip yetkili servislerde orjinal degilde yan sani parcalar kullanındıgını duydunmu hiç ..
neyse iyi forumlar size.
 
Sanki olaya çok negatif yönde bakıyorsunuz...
Servisin yerine kendinizi koymalısınız, "airbag geldigimde yanmıyordu şimdi arızalı, siz bozdunuz" diyene inansalardı onlarında hali ne olurdu...önce araştırmalılar sonra sorun çözülmezse garantiden yapmazlarsa eleştirilmeli...
Bende servislerden memnun deilim ama garantiden istenilen bütün parçaları değiştim şimdiye kadar ;)
arkadaş çözer sorununu inşallah
 
ya şu tch2 yi takıp arıza code silmek bukadar zormu yaa.müşteriyle polemiğe giryolar..adamların ihtiyacı yok müşteri memnuyeti denen bişeyde yok..en fazla 10 dakkanı alırya müşteriyle orda tartışıp zaman gecircene cihazı sil kodu silmiyosa sorunu anlat ortakbi çözüm bul.şimdi ne oldu gedizler servisin adı çıktı burdaki çoğu arkadaş o servise gitme konusunda kafasında soru işareti kaldı
 
ben bu gün yine konuştum kaskomada söyledim

ya kaputta hasar var 5 cm çizik ulan çamurlugu neden boyuyon
başka servis de dediki renk tutmamıştır onda evet renk tutmamış
kırmızılık var boyada kırmızı kırmızı noktalar var

gedizler kabul etti getir sabah bırak ertesi sabah al diyo anlamadım
8 günde yaptıgı boyayı 1 günde nasıl yapacak
bende tamam dedim ama bana 1 günde olsa binmesemde arac temin edeceksiniz diyip duruyorum bakalım ne olacak mahkemeye vermeyi bile düşünüyom valla sonuçta hasarda onlara gitti arac ve onlar boyadı benim hakkım dimi yaw
 
arkaşlar opelin yetkili servisleri için geçmişte özel egitimle yetiştirgi tüm elemanlar yetkili servisleri bırakıp kendi iş yerlerini açmışlar.


sanailerde bazen bir mahhalle köşesinde bili çok kaliteli ustalar var
 
aga78' Alıntı:
ben bu gün yine konuştum kaskomada söyledim

ya kaputta hasar var 5 cm çizik ulan çamurlugu neden boyuyon
başka servis de dediki renk tutmamıştır onda evet renk tutmamış
kırmızılık var boyada kırmızı kırmızı noktalar var

gedizler kabul etti getir sabah bırak ertesi sabah al diyo anlamadım
8 günde yaptıgı boyayı 1 günde nasıl yapacak
bende tamam dedim ama bana 1 günde olsa binmesemde arac temin edeceksiniz diyip duruyorum bakalım ne olacak mahkemeye vermeyi bile düşünüyom valla sonuçta hasarda onlara gitti arac ve onlar boyadı benim hakkım dimi yaw

sonuna kadar git dostum. parayı alırken iyi dimi...
bunlarla vakit olacak uğraşacaksın işte...

umarım işin hallolur...
 
eylemlerim devam edicekk

yeni ısınmaya başladım :)
 
Beyler destekleriniz için teşekkürler....

Airbag lambasının yanması kesinlikle gedizler yüzünden oldu. Zaten lambanın yanma sebebi ön koltuğun altında bulunan bir kablonun koltuğun hareketi sırasında kopmasıymış. Yani aracı servise bıraktığımda aracı kullanan arkadaş ön koltuğu kendine göre ayarlarken kablo kopmuş. Sorun bir günde çözüldü. Zaten gedizlerin servis müdürü sorunun kendilerinden olmadığını iddia etse de servis yetkilisi kendilerinden olduğunu kabul etti. Arıza küçük olunca kabul etmeleri de mümkün olabiliyor demek ki... Bu arada ben bu kötü havalarda arabasız kaldım ve arabam varken taksi parası verdim. Bunların telafisi yok tabiki... Baştan tek istediğim hatalarını kabul edip özür dilemeleri idi. Ne yazık ki "biz asla hata yapmayız" gibi bir tutum içindeydiler. Umarım bu yaptıkları hatadan ders almışlardır.

Herkese selamlar
 
önemsiz bişeymiş ya geçmiş olsun çünkü pahalı bi parça airbag denilen olay
 
Hem pahalı hemde pahalıya mal olucak bi sistem sonuçta güvenlik için önemli bir ekipman geçmiş olsun benim arabada da oluyor bazen airbag lambası yanıyor koltugu öne arkaya çekince düzeliyor.. Soketleri iptal edip direk lehim mi yaptırsam diye düşünüyorum??:rolleyes:
 
Geri
Üst