27.10.2006 opel astra aracımı 2. yıllık bakımı için istanbul çekmeköy opel gedizlere bıraktım. Akşamüstü 15.30 gibi arayıp aracımın hazır olduğu söylendi. Akşam 18.30 gibi gidip aracımı aldım. Ancak servisten ayrılalı birkaç km olmamışken aracın airbag lambasının yandığını gördüm. Tem otobanından geri dönderek servise geldim. Bu arada akşamki tüm randevularım güme gitmiş oldu. Araca bakan yetkili araçtaki sorunu gördü. Biz aracımızı yapmanız için veriyoruz bozmanız için değil dediğimde bu problemin kendilerinden kaynaklanıp kaynaklanmadığını bilemeyeceğini söyledi. 2 senedir böyle bir problemi olmayan ve asla olmamış aracı yıllık bakım için gedizler servise veriyorum ve akşam alırken hava yastığının ışığı yanıyor ve buna rağmen servis yetkilisi problemin kendilerinden kaynaklanıp kaynaklanmadığını bilemeyeceğini söylüyor. Ayrıca aracın garantisinin bitmesine daha 10 gün varken servisin bozduğu hava yastıklarının garanti kapsamında değişeceğini de söylemiyor kendisi. Ayrıca bu problem için aracı yine servise götürmem gerekecek ve ne kadar sürede ve ne bedelle kendi bozdukları aracı tamir edebileceklerini de elbette bilmiyorlar.Aracı bozduktan sonra, teslim etmeden önce gösterge lambalarına bakmayı bile akıl edemiyorlar. Ben opeli çok severdim ama opelin servisi gedizler oto servise aldığı araçları bozup, suçu üstlenmeyerek bu fikrimi değiştirdi.Şİmdi bu aracı illaki yine servise götürücez, bir sürü zaman ve para kaybedicez. Hava yastığını yaparken daha neleri bozacaklar merak ediyorum ve bu saatten sonra bu servise güven olacağını da sanmıyorum.