Neden Bukadar Pahalı

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan woodcoock
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
SAfran on numara araç çok konforlu ancak son sahibimi olabilrsiniz parçaları pahalı ayrıca her usta dilinden anlamaz bunuda yazayım kolay kolay arıza vermez tabi araç temizse benim hatırladığımda bi kere gelmişti çalıştığım zamanda bi geldi piir geldi 2 3 gün yattı araç :D bence parçası bol olan araç düşünseniz daha güzel olur bence safran gibi eski lagunalarda güzel araçtır yazayım dedim...saygılar..
 
bende de renault flash vardı hava filtre kazanı lazım oldu bulamadım..bende yazayım dedim:D
 
karbüratörün üstüne oturan kazan şeklindeki parça..walla ben kendi ilim ordu ve çevresindeki illere kendim baktım..çıkmacı ve ya yedek parçacı bulamadım..ama kesin vardır çıkmacılarda..fakat entresan olay servise gittim ve bu parçayı sordum..1 hafta sonra gel dediler..fransa ve diğer ülkelerdeki fabrikalarda bu parçanın bulunmadığını söylediler..burda iki şık var..1 ilgilenmediler 2 gerçekten yok..her iki durumda da parçayı bulamadım..zaten 1.7 motor parça problemi çok birde küçük şehirde isen..neyse sattım kurtuldum..şimdi opel vectradan başka araç düşünmüyorum(helede b2 kasaya bayılıyorum:D)
 
ben 1 ay önce carbon clean, bujiler, benzin filtresi, hava filtresi ve egr yi değiştirdim 300 ytl tuttu bencede pahalı.
 
Hocam safrane almayın
 
ismail abi senin panjuru değiştirelim yaa makyajlı kasa panjuru takalım arabaya :)
 
bence arabanız çok çok güzel kupon bir araç sürdüğünüz aracın sürüş keyfi bizim c2 vectralarda bile yok safrane artık miladını doldurmuş bir araba yeniisnide üretmiyceklerdi öyle biliyorum. tamam konforlu alettir ama elinizde kalır son sahibi siz olursunuz zaten şu anki piyasada olanlarının bile fiyatları sürünüyor üstüne makam aracı segmentinde rakiplerine oranla donanımı çok çok zayıf bir araçdır o aracın ilk çıkdığı yıllar fiyatı akranı 7.40 s320 lerle hemen hemen aynıydı bunlarıda değerlendirin bence bence arabanız çk çok güzel arkadaşın dediği gibi gt façası atın birazda konforunu donanımı yükseltin teknolojik olarak günümüze yaklaştırın zaten o kadar eski bir arabada değil sizi yıllarcana daha götürür. üstelik satmak istersenizde hemen satarsınız....

fiyatlara gelince biraz pahalıda olsa bana normal geldi sonuçda bu iş arabanın yaşına bakmaz bizim doktorumuzda 80 model jaguar var ona bakarsanız adam yeni servise sokdu 30 yaşındaki arabaya 1 milyar servis parası verdi.. ne kadar aynı gibi görünsede arkadaşların unuttuğu bir şey var 2.5 in parçasıyla 1.6 yada 2.0 ın parçası bir olmaz aynı gibi dursada hepimiz egr valfi deriz ama her modele motora göre onun bir kodu ve o orantıda da fiyat farklılığı vardır bu buji kablosuna kadar geçerlidir..

isteyenler parça sitelerine bakıp daha iyi anlaya bilir aradaki parçaların modellere göre fiyat farkını.. birazda ustaların iş güzarlığı var adamlarda diyor bunda 2.5 var benizini su gibi içer bu adam bunun altından kalkıyorsa tuzu kuru aadmdır falan diye düşünebilirler o yüzden fiyatada üç beş katabilirler ama ortalamada fiyat bence doğal 2.5 e göre
 
Valla dostlar hepiniz doğru söylüyorsunuz ama araba hacizli olduğundan masraf yapmak istemiyorum. Büyük ihtimal geriye vericem. Kendi üzerime olsaydı 10 milyar da masraf etsem koymazdı zaten araç çok hor kullanılmış çok masrafı var. Ben araçtan çok memnunum başka araçlar bana çok hantal geliyor. Ama hak verirsinizki araç emanet gibi olduğu sürece masraf etmek istemiyorum. Bu arada kafam Volva ya takıldı iki gündür araştırıyorum belki S40 alabilirim...
 
silindir kapak revizyonu - sokme - takma - montaj : 875 YTL
buji *4 = 32
ust takım conta = 197
triger set = 181
v kayışı = 48
devirdaim pomp = 137

yağıydı antifiriz filtre vs

toplam kdv dahil 1600 YTL ödedim :(
 
Geri
Üst