Megachips Tuning: 1.4T 140Hp 200Nm > 174Hp 255Nm

Tolga KARACA

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
9,709
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
46
Arkadaşlar Mehmet Gazihan kardeşim bugün bana 1.4T Opel motoru için yaptığı yazılımı bildirdi, işlem maliyeti 750 lira.
 
Ynt: Megachips Tuning: 1.4T 140Hp 200Nm > 174Hp 255Nm

güzel değerler ama bizim araçlar üzerinde ne kadar deneyimde bulunmuş bakmak lazım.
 
Ynt: Megachips Tuning: 1.4T 140Hp 200Nm > 174Hp 255Nm

benzinlileri bilmem ama corsa ve Yeni astralardaki 1.3cdti motora bir çok kez uyguladı resimler mevcut dyno verileri falan
 
Ynt: Megachips Tuning: 1.4T 140Hp 200Nm > 174Hp 255Nm

Ülkemizde herşey çok pahalı :( Yaptırmak istediklerimizi liste yapsak 5bin gözden çıkarılcak.. Bilgi için teşekkürler ayrıca :)
 
Ynt: Megachips Tuning: 1.4T 140Hp 200Nm > 174Hp 255Nm

ևip uygulaması aslında bilmemki olabilir tek sorun çipte motor beyninin kontrolü  güç olarak ayarlayamamasi yani  motora ani yüklenmesi sonucunda piston biyel kollarının egilmesine neden olur.
 
Ynt: Megachips Tuning: 1.4T 140Hp 200Nm > 174Hp 255Nm

Bence chip değilde yazılım atılsa daha iyi değilmi?? Direk aracın beynindeki yazılımın üstüne yapılıyor. Tabi yazılımdan sonra araçda güncelleme yapmamak lazım..
 
Ynt: Megachips Tuning: 1.4T 140Hp 200Nm > 174Hp 255Nm

ulas79 link' Alıntı:
güzel değerler ama bizim araçlar üzerinde ne kadar deneyimde bulunmuş bakmak lazım.

Detaylı konuşamadım kardeşim ama Mehmet bu motorlara işletim sistemlerinden dolayı uzunca süre yazılım yapmadı ve önermedi, üzerinde sürekli çalışıyordu nihayetinde yazılımı geliştirince de bana haber verdi, kendisi bu konuda güvenilir ve çalışkan bir arkadaştır.


YunusÇelebi link' Alıntı:
Ülkemizde herşey çok pahalı :( Yaptırmak istediklerimizi liste yapsak 5bin gözden çıkarılcak.. Bilgi için teşekkürler ayrıca :)

Rica ederim Yunus :)
 
Ynt: Megachips Tuning: 1.4T 140Hp 200Nm > 174Hp 255Nm

tunc link' Alıntı:
ևip uygulaması aslında bilmemki olabilir tek sorun çipte motor beyninin kontrolü  güç olarak ayarlayamamasi yani  motora ani yüklenmesi sonucunda piston biyel kollarının egilmesine neden olur.

Tarık bey dediğim uygulama yazılım, Mehmet Gazihan yazılım atarken isteğe göre güç seçeneklerini ve üst limitlerdeki taleplerin dezavantajlarını-risklerini beyan ediyor önceden, zaten 20-30Hp den yüksek güç taleplerinde kendisi motorda aksam geliştirmesine ve yüksek performanslı parça değişimine gidiyor, bu şekildeyse haliyle farklı maliyette ancak çok farklı performansta yazılım uygulamaları elde ediliyor.


ToBeCaReFuLL link' Alıntı:
Bence chip değilde yazılım atılsa daha iyi değilmi?? Direk aracın beynindeki yazılımın üstüne yapılıyor. Tabi yazılımdan sonra araçda güncelleme yapmamak lazım..


Uygulama çip değil yazılım zaten, dediğin gibi güncelleme motora atılırsa yazılım da gidiyor.
 
Geri
Üst