- Katılım
- 17 Mar 2013
- Mesajlar
- 2,620
- Tepkime puanı
- 2
- Puanları
- 0
Vectra B'nin deri direksiyonlarının 40-50bin de gümlediğini ve piyasadaki hemen hemen tüm vectra-b lerin direksiyon derisi olmadığını görürüz, veya ben görürüm ilgi alanım olduğundan. Benzer sorunlar Vectra C ve Astralarda da görülebiliyor, bazılarında görülmeye de biliyor malum eli terleyen adam plastik direksiyonu bile eritebiliyorvelhasıl opel direksiyon simit kaplaması kadar adi kaplama görmedim. Hyundai ve KIA da eski hallerinde değil, AUDI ve Mercedes gibi firmalardan tasarımcılar ve mühendisler transfer ettiler. Opel'in de Amerikan olduğunu hatırlarsak daha net olur, GM'in Opel'i hala faal tutmasının sebebi rakiplerinin bu açıktan faydalanarak güçlenmesini önlemek, opel zar zor ayakta duruyor, fanatik bakmamakta fayda var. Bir de I30'un test sürüşünü öneririm acayip bir araç gerçekten.
Vallaha Mert; insan biyolojisi çok farklı..Yani kimisinin teri kokar kimisinin kokmaz..Kimisinin kanat kası beline kadar uzar, kimisinin serratus magnus hizasında kalır,daha da aşağı inmez..Genetiktir yani...Direksiyonu hangi koşullarda,deterjanlı eliyle mi tuttu, terli terli mi tuttu bilemeyiz..Bebeklik kusurları olabilir ki b kasa ile b2 kasa arasında aslında çok fark var..Millet sadece tasarım açısında fark görüyor..Plastik kalitesi iyileştirildi,ekstra donanımlar geldi,daha modern görüntü vs vs sen biliyorsun zaten...
Opelin direksiyonu hadi adi diyelim,tamam... Audi nin koltuklarının, sanki skoda ya da seatmış gibi erimesine,aracın 150 bin km den sonra içeri ses almasına ne demek lazım?Hem de sen bu araca 100 bin tl veriyorsun da alıyorsun

GM GM demişsin ama adamların reklamı bile var; Asya'da taklit ediliriz,Avrupa'da taktir

