Klimayı açınca Radyatör suyu eksiliyor.

lakiska

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
27 Kas 2007
Mesajlar
65
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
48
Siteyi ziyaret et
Arkadaşlar klimayı açınca radyatör suyu eksiliyor. Daha önceden LPG takan usta hortumu fazla uzun bırakınca, hortum bir yerlere sürtünerek tamamen yırtılmıştı. (Bu hortum motorun arka tarafında bir yerlerde ve ancak lifte kaldırılınca görülüyor.)

Daha sonra hortum kısa olanı ile değiştirildi. Sorun ortadan kalktı.

Bu sefer diğeri gibi su bir anda boşalıp gitmiyor. sadece havalandırma soğuk kademesinde iken veya klimayı açınca su eksiliyor. Bir usta bağlantı dirseklerinden veya musluktan kaçırıyor olabilir dedi.

Yaklaşık 2 ay önce Triger seti ile birlikte devirdaim de değişti. Devir daim değildir diye düşünüyorum.
Sizce ne olabilir. :sorry:
 

eyup01

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
1,045
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Sadece klima açıkken su eksiltmesi tuhaf geliyor. Biryerlerde kaçak olmasın iyice kontrol ettir. hortumlara kelepçelerin sıkılığına kalorifer ve hortumlarına anlicen suyla ilgili heryeri kontrol ettir.
 

eyup01

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
1,045
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Contadanda kaçırıyo olabilir egzostan su atıyormu? Kaçak olmadıktan sora su eksiltmemesi lazım diye düşünüyorum kolay gelsin.
 

rioter

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
19
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Kardeşimde de Astra G var. LPG taktırdığından bu yana araç her hafta su eksiltiyor. LPG taktıran tüm arkadaşlarının da sorunu aynı olunca servis düşünülmedi. Normali bu dendi. Ama klimayı ilk kez duyuyorum.
 

lakiska

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
27 Kas 2007
Mesajlar
65
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
48
Siteyi ziyaret et
Eyüp arkadaş egzost tan su atmıyor. Ben de ilk egzost u kontrol ettim.

Dün akşam opel servisine gittim. Kapanmak üzere olduğu için sadece fikir beyan ettiler. Lifte kaldırılmadan birşey söylemek mümkün olmaz dediler.

Boruların bağlantı noktaları, dirsekler veya musluktan kaçırabileceğini söylediler.

Pazartesi gününe kadar servise gidemeyeceğim. Bu yüzden yanımda sürekli bir bidon su taşıyorum. Seviyenin altına düştükçe ekleme yapıyorum.
 

ismailturk

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
31 Ara 2007
Mesajlar
112
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
42
Siteyi ziyaret et
daha kısa bir hortum takıldı demişsin. o hortum ikinci el rastgeler bir hortum mu yok sa yeni mi alındı acaba özürlü olabilir mi. hortumu bir kontrol et belli bir kısmında normalden fazal bir şişkinlik oluyormu klima çalışırken.

hortumlardaki belirgin şişliğin hortumun içten yarılmasına bağlı olarak yarıklardan buharlaşan suyun kelepçeler sıkı olsa dahi hortumun uç kısmından çıktığını bu nedenle sanki kelepçe kaçırıyormuş gibi 3 defa kelepçe değiştirdikten sonra hortumu değişitirip içine bakınca anladım.


umarım basit bir çözümü vardır.

Sağlıcakla kalın
 

lakiska

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
27 Kas 2007
Mesajlar
65
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
48
Siteyi ziyaret et
Arkadaşlar şimdi sanayiden geldim. Sorun çözüldü.

Olayın klimayla ilgisi yokmuş. LPG takan ustaların taktıkları hortumlar fazla uzun olduğu için bu sefer de başka bir hortum vites çubuğuna sürtünerek yarılmış.

Bu iki oldu. Her seferinde 50 ytl işçilik + 35 ytl antifreeze parası vermekten bıktım. Üstelik üst kapak contası yakma ihtimali de cabası.

Ustaya gittiğimde neredeyse hiç radyatör suyu kalmamıştı. :mad:

Neyse bunu da atlattık.
 

ismailturk

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
31 Ara 2007
Mesajlar
112
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
42
Siteyi ziyaret et
ben antifirizi General Motorun orjinaini aldım yeni 20 ytl

35 ytl de ne ki??
 

mhakkan

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Mar 2007
Mesajlar
1,419
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Arkadaşlar şimdi sanayiden geldim. Sorun çözüldü.

Olayın klimayla ilgisi yokmuş. LPG takan ustaların taktıkları hortumlar fazla uzun olduğu için bu sefer de başka bir hortum vites çubuğuna sürtünerek yarılmış.

Bu iki oldu. Her seferinde 50 ytl işçilik + 35 ytl antifreeze parası vermekten bıktım. Üstelik üst kapak contası yakma ihtimali de cabası.

Ustaya gittiğimde neredeyse hiç radyatör suyu kalmamıştı. :mad:

Neyse bunu da atlattık.
lpgnin marka ne voltranmı ?:)
 
Üst