kırmızı antifriz

Aslında bu gibi önemli konular başlık altında kenara konmalı aramadan her daim baş sayfada dikkat edilecek konu başlığında olmalı,görünmeli
Mesela önemli konu başlıklarında tek başına konu olarak
 
Aslında bu gibi önemli konular başlık altında kenara konmalı aramadan her daim baş sayfada dikkat edilecek konu başlığında olmalı,görünmeli
Mesela önemli konu başlıklarında tek başına konu olarak
Öyle bir yerimiz var zaten (http://www.opelim.net/forums/showthread.php?t=2528) . Açıklamada belirtilen uyarılara rağmen orada çok gereksiz paylaşımlar vardı, geçenlerde kolları sıvayıp biraz temizlik yaptım :)
 
Şimdi bu okuduklarımdan sonra anlıyorum ki Kırmızı antifiriz zararlı. Peki antifirizi değiştirirsem sonradan başka sorunlar çıkarmı. Bendeki kırmızı antifiz GM etiketli organik vs. yazıyor ve PO tesislerinde dolum yapılmış zararlı ise GM niçin üretiyor bunu
 
Evet bu konuya biraz daha genişce bilgi verelim
BASF sayfasına girin ve göreceğiniz modellerini aracınıza göre
2000 yılına kadar Glysantin G48 öngörülüyor silikatlı anorganik ihiptatorlar paslanmaya karşi korur
20001 sonrası için Glysantin G34 silikatsız baslanmaya karşi koruma organik tuzlardan arındılırılmıştır
altdaki linkde modeli seçerek kullanacağınız antifrizi size gösterir
http://www.glysantin.de/16-0-Produktfinder.html

Şimdi bu okuduklarımdan sonra anlıyorum ki Kırmızı antifiriz zararlı. Peki antifirizi değiştirirsem sonradan başka sorunlar çıkarmı. Bendeki kırmızı antifiz GM etiketli organik vs. yazıyor ve PO tesislerinde dolum yapılmış zararlı ise GM niçin üretiyor bunu

kırmızı antifirize soğutma sistemi ve model yılı ile alakalı ayrıntılı yazı üstte


aslında kırmızı antifirize zararlı değil yanlış algılamışsınız ,zararlı olan eski motor ve soğutma sisteminde kullanmak
 
Arkadaşlar yanlışsam düzeltin. Benim araba 2001 vectra comfort ilk el. Şidiye kadar hiç su eklemedim. Triger değişiminde veya soğutucu ilave etmem gereken diğer durumlarda hiç su eklemedim. Bundan önceki arabalarımda da böyle. Antifiriz kışın donmayı önlediği kadar yazın hararetide önler. Ayrıca korozyonu da önler.
Ama servise yazın giderseniz servisteki elemanlar hemen su ekler. Sadece kışın antifiriz akıllarına gelir. Bir kere su eklemeye başlarsanız korozyon başlar. Daha sonra ekleyeceğiniz antifiriz bu korozyonu sökeceğinden buda kaçaklara neden olur.
Bu işin en güzeli arabanız da ne varsa öyle devam edin. İkinci el arabada bunu nasıl anlarız derseniz. Arabanızdaki antifiriz rengine bakın saf hali eksi kaça kadar dayanıklı. Daha sonra kendi antifirizinizi ölçtürün. Su varmı yokmu anlaşılır sanırım.
 
ne tehlikeli antifirizmiş abicim valla arabayı komple yeniletmiş mubarek.
 
sanayideki usta kırmızı anfiriz al dedi.ben castrol marka almıştım.geri iade ettim ve kırmızısını koydurmadım.aracım 99 model astra g.napacaz saygıdeğer abilerim.kırmızı mı mavi mi?
 
kırmızı ile mavinin bu kadar önemli olduğunu gördüm benim eski takside ( fiat Brava ) hangisi denk geldiyse onu koyuyordum yaf :) hiç sorun çıkarmamıştı .... yinede geçmiş olsun
 
geçmiş olsun. bende de antifiriz değişiminden sonra su pompası arıza yaptı,değiştirdik.inş. devamındaki süreç aynı olmaz.bu sırada da fan sürekli üflemeye başlamıştı kapalı olmasına rağmen, usta paneli söküp bişeyler yapmış, üfleme yok ama bu seferde klima çalışmıyor, fan ayar düğmesi içten kırılmış.aklıma takılan, fan üflemesinin müşürle mi alakası vardı da üflemeye başladı ki öyleyse şimdi neden üflemiyor ? yoksa gerçekten düğmede sorun vardı da, birden ortaya mı çıktı.bunu nasıl anlarız acaba.ve fan düğmesinin klima sistemini tamamladığı, bundan dolayı klimanın çalışmadığını söyledi usta.fan düğmesi 2 ayarına getirince üfleme oluyor, ama klima ışığı hiç yanmıyor.sorun düğmede mi klimada mı acaba.bizim antifiriz dolaylı da olsa klimaya sıçrattı sorunu :)
 
Geri
Üst