kırmızı antifriz

dogru olabılır ama benım sogutma sıstemım eskı ıse yesıl yerıne yada su yerıne kırmızı antıfırız kullanınca oluyorsa benım ıcın sorun durumunda
lpg hortumlarının baglantı yerlerıne bakıyorum hortum ıle baglantı arası demıyorum hortumun etınden sızmış hortuma ıslemıs resmen
yorumunuz ıcın tesekkurler ılgınıze saygısızlık etmem ıstemem ama bızımde anlatmaya calıstıgımız kırmızı antıfırızın eskı sıstemlerde yada bakımsız sogutma sıstemlerınde sorun cıkarttıgıydı tabıı kı yenı sıstemlerde sıkıntı yasatmaz 2006 model 0 km satın aldıgımız aracta kırmızı var sıkıntı yasamadık
Teşekkürler
 
estafurullah neden ilgiye saygısızlık olsun. başlığa yazılan yorumlardan genel olarak kırmızı antifrizin kötü olduğu sonucu çıkıyor ki bu doğru değil. belirtmek istediğimi özetlemişsiniz; sorun bakımsız soğutma sistemlerinde çıkıyor.
 
dogrudur sıstem eskı olupta sıkıntı olunca dırek suclu ılan ettık kırmızıyı
ama ıyı konu oldu sonucta buyuk cogunlugumuz 2 el arac kullanıyoruz dıkkat etmek gerek bu konuyu daha once okusaydım yada yazılsydı kesınlıkle aracıma koydurtmazdım
 
Antifriz mutlaka olsun lakin mevcut sistemde mavi varsa mavi antifrize devam.....

kısacası soğutma sistemi eski ise radyatör,hortumlar vs. kırmızı kesinlikle koymayın......:bir:

estafurullah neden ilgiye saygısızlık olsun. başlığa yazılan yorumlardan genel olarak kırmızı antifrizin kötü olduğu sonucu çıkıyor ki bu doğru değil. belirtmek istediğimi özetlemişsiniz; sorun bakımsız soğutma sistemlerinde çıkıyor.


Ben kırmızı antifirizi kötülemek için yazmadım nihayetinde mavi antifirize fabrikam yok:)ancak hepimiz nihayi kullanıcıyız karabek arkadaşımında dediği gibi çoğunluğumuz 2.el kullanıyoruz,amacım ben yandım siz yanmayın, yukarıda alıntı yaptığım mesajımdanda anlaşılacağı gibi sistem eski ise kırmızıyı kesinlikle önermiyorum,ayrıca tespiti yapan ilgili kişide doğru noktaya parmak basmış bende bunu söylüyorum zaten mesela ilerleyen mesajlarıma bakarsanız ben şuan kırmızı antifiriz kullanıyorum neden? çünki tüm sistemim değişti,termostattan tutun silindir kapak contasına kadar şuan kırmızı antifiriz kullanmam sıkıntı yaratmaz çünkü her şey yeni...
konuya ilginiz de ayrıca teşekkürler....
 
Son düzenleme:
4. gun bıttı kacak yok kalorıferımde gayet ıyı calısıyorınsallah ılerde sıkıntı olmaz
yırttım sankı muammer abı:)
 
Kardeş gözünü korkutmak gibi olmasın ama yüksek devirde baş gösteriyo sorun en güzeli conta testi yaptırman benim gibi bile bile uzun yola çıkarsan sonuçlarına da katlanırsın...
inşaallah düzelmiştir...
 
Bir komşumuzda koydurmuş 98 vectrasına iki güne su ekliyor sordum biyerlerden kaçırıyor dedi baktım antifiriz kırmızı tertemiz dedim yeni mi koydurdun evet dedi koymadan önce kaçak var mıydı yoktu. Bu konuyu okumasını tavsiye ettim ne yaptı bilmiyorum.
 
Valla konu 3221 kere görüntülenmiş,ben elimden geldiğince dilim döndüğünce anlamaya çalışıyorum, inşaallah bu kırmızı antifirize konusu tüm opeldaşlar için yararlı olmuştur...
 
nasıl bısey o conta testı abı
bugun bı ıkı damla damlattı ama kestı ne oluyor anlamadım gundur sıkıntı yoktu
bıraz daha bınecem olmadı degıscem radyatoru
 
Abi onu mavi bi solüsyonla test ediyolar,
bi pompası var onunla araç fan açtığında yani devir başladığında o pompayla mavi sıvıya bi miktar araçtaki sıvıdan çekiliyo ve mavi sıvı yeşile dönerse contanın suya eqsoz kaçırdığı belli oluyor muş yanlış bilgi varsa düzeltiniz...

üstte yazmıştım kardeş daha öncede buradan bakabilirsin,
bu bahsettiğim silindir kapak conta testi..
 
Geri
Üst