- Katılım
- 31 Eki 2006
- Mesajlar
- 1,824
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 50
Arkadaşlar ben sadece şunu merak ediyorum. Ben meslek lisesi elektonik bölümü 1993 mezunuyum. Lise 2. sınıftan itibaren fizik , kimya , biyoloji, matemetik, tarih, coğrafya , vs vs gibi derleri almadım.Bunu yerine elektronikle ilgili pek çok ders aldım. Ama o zamanki imam hatip liselerinde kendi meslek derslerinin yanı sıra bu dersleride alıyorlardı madem arımcılığa bu kadar karşılardı neden normal meslek lisesine giden arkadaşlarınında haklarını savunmuyorlardı?
Ayrıca eğitim sisteminde üniveriste sınavında dilden girmek diye bişey vardı emınım hala vardır anadolu lısesı yada kolej de hazırlık okuyan arkadaşlar yabancı dilden üniversite sınavına girip bölüm seçebiliyorlardı madem tevhid-i tedrisat kanunu vardı ki sanıyorum o kanun hala vardır o zaman neden mesela bende elektronık soruları cozup unıversıte sınavına gireblırdım
Meslek liselerin vasfı evet piyasaya meslek sahibi ara eleman yetiştirmektir dogru bölümümüde zevkle okudum ve iyide eğitim aldım bu başka bişey ama elektronık mezunu olan adamın en yuksek nereye ulasır atıyorum elekrtonık muhendıslıgıne ama bu şans çok çok zor en fazla ögretmen olabılıyosun )yanlıs anlasılasın ögretmenliği küçümsemiyorum asla ailem ögretmendir )pekı imam hatip denen okulun en yüksegi nedir ilahiyat fakültesi pekı imam hatipli arkadaş en yükseğini okuyabiliyoda ben neden okuyamıyorum?
Kimse kusura bakmasın bu fikir kişisel fikrimdir kimse de uymak zorunda degıldır ama imam hatip denen okulu ne hayatım boyunca sevdım ne de seveceğim sebebi bu zihniyetin benım gibi pek çok meslek liselinin hayallerini ve hayatını mahfetmiş olmasıdır kimse de kusura bakmasın.
Ayrıca meslek liselerinin kuruluş amacı mesleksel olarak sektörlere kalifiye eleman yetiştirmektir. Bu ülkede kactane motor, elektronık,elektrık, bilgisayar,mobilya,torna,tesviye okumus adama , kaçtane imam ve hatipe ihtiyaç vardır bu neden yıllık olarak çıkartılıp ona gore ogrencı sayısında oynama yapılmıyor?
Neden açılış amacının dışında kullanılıyor bu okullar?
Türkiye Cumhuriyetinin anayasasındakı tevhid-i tedrisat kanunu neden uygulanmıyor?
Bunu yapan kim olursa olsun bu ülkede yaşayan herkez anayasaya bağlı olmak zorunda değilmdir. ????
Ayrıca eğitim sisteminde üniveriste sınavında dilden girmek diye bişey vardı emınım hala vardır anadolu lısesı yada kolej de hazırlık okuyan arkadaşlar yabancı dilden üniversite sınavına girip bölüm seçebiliyorlardı madem tevhid-i tedrisat kanunu vardı ki sanıyorum o kanun hala vardır o zaman neden mesela bende elektronık soruları cozup unıversıte sınavına gireblırdım
Meslek liselerin vasfı evet piyasaya meslek sahibi ara eleman yetiştirmektir dogru bölümümüde zevkle okudum ve iyide eğitim aldım bu başka bişey ama elektronık mezunu olan adamın en yuksek nereye ulasır atıyorum elekrtonık muhendıslıgıne ama bu şans çok çok zor en fazla ögretmen olabılıyosun )yanlıs anlasılasın ögretmenliği küçümsemiyorum asla ailem ögretmendir )pekı imam hatip denen okulun en yüksegi nedir ilahiyat fakültesi pekı imam hatipli arkadaş en yükseğini okuyabiliyoda ben neden okuyamıyorum?
Kimse kusura bakmasın bu fikir kişisel fikrimdir kimse de uymak zorunda degıldır ama imam hatip denen okulu ne hayatım boyunca sevdım ne de seveceğim sebebi bu zihniyetin benım gibi pek çok meslek liselinin hayallerini ve hayatını mahfetmiş olmasıdır kimse de kusura bakmasın.
Ayrıca meslek liselerinin kuruluş amacı mesleksel olarak sektörlere kalifiye eleman yetiştirmektir. Bu ülkede kactane motor, elektronık,elektrık, bilgisayar,mobilya,torna,tesviye okumus adama , kaçtane imam ve hatipe ihtiyaç vardır bu neden yıllık olarak çıkartılıp ona gore ogrencı sayısında oynama yapılmıyor?
Neden açılış amacının dışında kullanılıyor bu okullar?
Türkiye Cumhuriyetinin anayasasındakı tevhid-i tedrisat kanunu neden uygulanmıyor?
Bunu yapan kim olursa olsun bu ülkede yaşayan herkez anayasaya bağlı olmak zorunda değilmdir. ????
Son düzenleme: