- Katılım
- 20 Ocak 2013
- Mesajlar
- 2,451
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
1 Ağustos 2013 tarihinde biten kaskomu diğerlerinden daha ucuz diye sompo japan adlı firmadan yaptırmaya karar verdik (ilk kaskomuz Ak Sigorta idi)
Geçenlerde aracımın arka tamponumun köşesini taşa vurduğum için (hasara dair fotoğraflar açtığım konuda var http://www.opelim.net/forums/showthread.php?t=97915&page=2 ) o bölgede ciddi bir korozyon meydana geldi bende mini onarım için autoking'e gittim ve olaylar bundan sonra başladı
Auto King sompo japan ile mini onarım anlaşmamız yok sadece hasar anlaşmamız var dedi (hasar olursa kasko bozulur mini onarım olursa kasko bozulmaz ve diğer yıl %30 indirimli ödemeye devam edersin kaskonu) bende peki diyerek oradan ayrıldım sompo japan müşteri hizmetlerini aradım mersinde nerede anlaşmalı bayiniz var aracımı oraya götüreyim diye ve tam 10 dakika telefonda beni beklettikten sonra (müşteri hizmetlerine bağlanmak tam bir işkence kaza yapsan hat düşene kadar mazallah diğer tarafa varmış oluruz sanırım) neyse hat düştü xxx otomotiv diye bir yer anlaşmalı bizimle dedi gittim oraya kadın baktı etti tamam bunu mini onarımdan yaparız dedi , dedim ki iyi o zaman hasarsızlık bozulmaz değilmi dedim
Evet fakat Bir daha ki sene yine sompo japandan yaptırmanız lazım ama kaskonuzu dedi bana bayan , ancak zaten elimizde çok araç var sizin aracınız mecbur bayramdan sonraya kalacak siz bayramdan sonraki ilk pazartesi günü gelin aracınızın resimlerini çeker mini onarım için gün ayarlarız size dedi bende tamam diyerek eve geldim ve googleden sompo japan hakkında bir araştırma yaptım ki ne göreyim
Bunlar mini onarımı "ŞİRKET POLİTİKASI BÖYLEYMİŞ" TRAMER'e hasar kaydı olarak geçiriyorlarmış yani sizin aracınızı biri çizdi diyelim sizde kaskom bozulmadan aracımı mini onarımdan kaskomun anlaşmalı servisine yaptırayım dediniz değilmi ? İşte bu firmada hem kaskonuz bozuluyor (sompo harici başka bir yerden kaskonuzu yeniletirseniz) hemde tramere sanki kaza yapmışsınız gibi hasar kaydı geçiyor (hani şu plaka sorgulatınca aracın şu kadarlık hasarı vardır diyor ya o işte)
İlk başta inanmadım internette okuduğuma sompo japan müşteri hizmetlerini aradım gerçektende böyleymiş mini onarımları tramere hasar kaydı olarak geçiriyorlarmış ve eğer bir daha ki sene yine sompo japandan yaptırırsanız kaskonuzu o hasar kaydını görmezden geleceklermiş !!!
Şaka gibi değil mi ? Bende açık açık müşteri hizmetlerindeki bayana siz böyle yapmaya devam edin bol bol müşteri kaybedersiniz ancak dedim ve telefonu kapattım
Ak Sigortayı aradım ardından onlara sordum onların dediği bizde mini onarımlar tramere hasar kaydı olarak yansımaz ve kaskonuz bozulmaz dediği oldu .
ve sompo ile ak sigorta arasında sadece 200 TL fark var ama inanın o 200 TL çok deyiyormuş bunu anladım !
Sompo Japanı kesinlikle tavsiye etmiyorum ve bir daha ki kasko yeniletmemde kesinlikle bu firmaya sigortamı yaptırmayacağım
Mini onarımdan da vazgeçtim , onların olsun mini onarımları ! :sopa:
Geçenlerde aracımın arka tamponumun köşesini taşa vurduğum için (hasara dair fotoğraflar açtığım konuda var http://www.opelim.net/forums/showthread.php?t=97915&page=2 ) o bölgede ciddi bir korozyon meydana geldi bende mini onarım için autoking'e gittim ve olaylar bundan sonra başladı
Auto King sompo japan ile mini onarım anlaşmamız yok sadece hasar anlaşmamız var dedi (hasar olursa kasko bozulur mini onarım olursa kasko bozulmaz ve diğer yıl %30 indirimli ödemeye devam edersin kaskonu) bende peki diyerek oradan ayrıldım sompo japan müşteri hizmetlerini aradım mersinde nerede anlaşmalı bayiniz var aracımı oraya götüreyim diye ve tam 10 dakika telefonda beni beklettikten sonra (müşteri hizmetlerine bağlanmak tam bir işkence kaza yapsan hat düşene kadar mazallah diğer tarafa varmış oluruz sanırım) neyse hat düştü xxx otomotiv diye bir yer anlaşmalı bizimle dedi gittim oraya kadın baktı etti tamam bunu mini onarımdan yaparız dedi , dedim ki iyi o zaman hasarsızlık bozulmaz değilmi dedim
Evet fakat Bir daha ki sene yine sompo japandan yaptırmanız lazım ama kaskonuzu dedi bana bayan , ancak zaten elimizde çok araç var sizin aracınız mecbur bayramdan sonraya kalacak siz bayramdan sonraki ilk pazartesi günü gelin aracınızın resimlerini çeker mini onarım için gün ayarlarız size dedi bende tamam diyerek eve geldim ve googleden sompo japan hakkında bir araştırma yaptım ki ne göreyim
Bunlar mini onarımı "ŞİRKET POLİTİKASI BÖYLEYMİŞ" TRAMER'e hasar kaydı olarak geçiriyorlarmış yani sizin aracınızı biri çizdi diyelim sizde kaskom bozulmadan aracımı mini onarımdan kaskomun anlaşmalı servisine yaptırayım dediniz değilmi ? İşte bu firmada hem kaskonuz bozuluyor (sompo harici başka bir yerden kaskonuzu yeniletirseniz) hemde tramere sanki kaza yapmışsınız gibi hasar kaydı geçiyor (hani şu plaka sorgulatınca aracın şu kadarlık hasarı vardır diyor ya o işte)
İlk başta inanmadım internette okuduğuma sompo japan müşteri hizmetlerini aradım gerçektende böyleymiş mini onarımları tramere hasar kaydı olarak geçiriyorlarmış ve eğer bir daha ki sene yine sompo japandan yaptırırsanız kaskonuzu o hasar kaydını görmezden geleceklermiş !!!
Şaka gibi değil mi ? Bende açık açık müşteri hizmetlerindeki bayana siz böyle yapmaya devam edin bol bol müşteri kaybedersiniz ancak dedim ve telefonu kapattım
Ak Sigortayı aradım ardından onlara sordum onların dediği bizde mini onarımlar tramere hasar kaydı olarak yansımaz ve kaskonuz bozulmaz dediği oldu .
ve sompo ile ak sigorta arasında sadece 200 TL fark var ama inanın o 200 TL çok deyiyormuş bunu anladım !
Sompo Japanı kesinlikle tavsiye etmiyorum ve bir daha ki kasko yeniletmemde kesinlikle bu firmaya sigortamı yaptırmayacağım
Mini onarımdan da vazgeçtim , onların olsun mini onarımları ! :sopa:
Son düzenleme: