Selam Sn. attalos07,
Teker taşıyıcısı üzerinde tekerin daha fazla dönmesini engelleyen mekanik bir stoplayıcı vardır. Normalde direksiyon kutusu sonuna ulaştığında, yani sürücü tam sağ ya da tam sol yaptığında bu mekanik stoplayıcıya en az 2-3 mm daha mesafe kalacak şekilde ayarlama yapılır.tesekkur ederim umarım onelı bı sorun değildir.saga dogru vurdurunca dıreksıyonu cok barız ses cıkmakta umarım çabuk halledılebılır bır sorunur
Sanırım duyduğunuz ses mekanik çarma sesi.Eğer direksiyon kutusunun yeri doğru ise, muhtemelen öyledir, bu durumda rod ayarlarını fabrika çıkışı doğru olmadığı olasılığı var.Yani sağ teker,direksiyon düz durumda iken olması gerekenden daha sağa bakıyor.Bunun için üreticinin öngördüğü şekilde direksiyon düz konumda iken 1 dereceden daha az olan bir 'toe-in' açısı verilir.
Tekerlek açılarını kontrol ettirdiğinizde sorunu görüp düzelteceklerdir.