Birkaç saniyede bir vuruntu hissi - rölantide -

winner

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Kas 2006
Mesajlar
2,916
Tepki puanı
3
Puanları
38
Siteyi ziyaret et
Hmm,
Çok çok teşekkür ederim. Bu bile iyi bir haber. Aracı güncelleyerek mi gideyim?
Yoksa bahsettiğiniz durum, tech2 cihazının güncellenmiş versiyonu mu demek istediniz. Şimdi izmir'de ara dur artık güncel tech2 li servis :)

Şimdi hatırladım. Manisa çözel' servisinde rölanti arttırmayı denemişlerdi, Ama eylem izin verilmedi gibi bir mesaj almıştık. Şİmdi onların yazılımı günel değil mi dir?

Bu arada, temizlenen boğaz kelebeğini yeniden adaptasyonu gerekli mi? Servisteki arakdaş gerek yok deyip taktı. Çalıştı da nitekim.

Gaz kelebegi adaptasyonu kontak acik beklerken marsa basmadan kendi yapiyor diye okudum yabanci bi kac forumda dogru olabilir zira bende yapmamistim hicde sorun olmadi.tech 2 cihazi guncel yazilima sahip servise ugramalisiniz.30 saniyelik bir is para bile almayabililer.ben gecen hafta kendi araciminkini 850ye cikarttrdm.siz en azindan 800 e cikarttirin
 

aton1981

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
131
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Insigniateam forumundan bir arkadas kendi aracinin rolanti degerini okuyup paylasacak. Kanimca, onunkide 700 lerdeyse benim degeri arttirmam, mevcut sorunu kamufle etmek olacak.

Ama Yok, onunki 800 lerdeyse Is degisir. Arttirim olur ama buna neyin neden olduğu Nu nasil bilecegim :)
 

winner

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Kas 2006
Mesajlar
2,916
Tepki puanı
3
Puanları
38
Siteyi ziyaret et
emisyon değeri düşürme amaçlı yazılım güncellemenin içinde gelmiş olabilir... bir miktar yüksek değer turbolu araçta bana göre daha mantıklı, yağlama ve su devirdaimi açısından soğutmaya katkısı yüksek olur
 

aton1981

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
131
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
emisyon değeri düşürme amaçlı yazılım güncellemenin içinde gelmiş olabilir... bir miktar yüksek değer turbolu araçta bana göre daha mantıklı, yağlama ve su devirdaimi açısından soğutmaya katkısı yüksek olur

Kesinlikle. Değerleri arkadaş gönderdikçe değerlendirme yapayım.
 

33tolga33

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
20 Eki 2008
Mesajlar
226
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Aynı sorun benim aracımda da var yanlız benimki gaz kelebegi temizlendikten bir süre sonra yapmaya başladı ilk çalışmada aracın içini titredigini hissediyosunuz gaz verince geri düzeliyo rolantide bir müddet sonra gene yapıyo vs...Servisin söyledigi gaz kelebeginden yapıyor degişmesi lazım dedi bende böyle biniyorum :)
 

nalbantoglu

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
12
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
32
Siteyi ziyaret et
ltft ve stft değerlerine bakın beyindeki araç rolantide çalışırken manifoldda hava alma varsa + değerlerde olurlar. ayrıca vakum değeri rolantide 25 civarı olmalı aşşağısı yine bi yerlerden kaçak olduğuna işaret olabilir...vakum değerinin birimi inHg gibi bişiydi sanırım..
elm 327 bluetooth cihazı ve torque adlı android telefon yazılımıyla kolayca bakabilirsiniz bu değerlere..
Merhaba. Bende de ayni sorun var. Ilk calistirmada araba garip bogulma şeklinde calisip normale dönüyor. Rolantide bazen ayni anlatilan durum yasaniyor. Tam gazda hafif hafif teklemeler var cok ufak. Klima acinca belirginlesiyor ve rahatsiz edici hale geliyor. Arac kompresyon testinden gecti subaplarda sorun yok, herhangi bir turbo kacagi yok. Lpg var, 8 bin kmdir. Enjektor nipellerinin ordan hava mi aliyor diye dusunuyorum. Elm verilerini rolantideki atiyorum. Vakum 22-23.7 arası hareket ediyor. Arac sanirim lpgde biraz fakire dusuyor ltft 7-10 arasi geziyor. Ona tekrar bir ayar cekecegim. Yorumlarinizi bekliyorum.
d303333cce76d6266a9ee0514193b76c.jpg
83796003dc32a54228afc86b5caa585c.jpg
 

winner

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Kas 2006
Mesajlar
2,916
Tepki puanı
3
Puanları
38
Siteyi ziyaret et
Merhaba. Bende de ayni sorun var. Ilk calistirmada araba garip bogulma şeklinde calisip normale dönüyor. Rolantide bazen ayni anlatilan durum yasaniyor. Tam gazda hafif hafif teklemeler var cok ufak. Klima acinca belirginlesiyor ve rahatsiz edici hale geliyor. Arac kompresyon testinden gecti subaplarda sorun yok, herhangi bir turbo kacagi yok. Lpg var, 8 bin kmdir. Enjektor nipellerinin ordan hava mi aliyor diye dusunuyorum. Elm verilerini rolantideki atiyorum. Vakum 22-23.7 arası hareket ediyor. Arac sanirim lpgde biraz fakire dusuyor ltft 7-10 arasi geziyor. Ona tekrar bir ayar cekecegim. Yorumlarinizi bekliyorum.
d303333cce76d6266a9ee0514193b76c.jpg
83796003dc32a54228afc86b5caa585c.jpg

sorun lpg ayarinda gibi duruyor.emin olmak adina benzinde kullanin aksam yarim saat ve sabah tekrar gozlemleyin derim.
 

nalbantoglu

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
12
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
32
Siteyi ziyaret et
sorun lpg ayarinda gibi duruyor.emin olmak adina benzinde kullanin aksam yarim saat ve sabah tekrar gozlemleyin derim.
Benzinde de yapıyor. Zaten araç ilk çalıştırmada benzin ile çalışıyor. Gündüz daha çok geceleri daha az yapıyor daha serin oldugu icin herhalde cok ilginç. Yarin benzinde kullanacagim araci. Lpg ayarını kablo baglayip tekrar gözden geçireceğim. Enjektor uclarini buyuttuk ama sanirim basinci da biraz arttirmamiz gerekecek.

Haritasi bozuldugu için mi diyorsunuz, nedir tahmininiz?
 
Üst