astra j yakıt tüketimi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan kapetan
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Vectra B kasada 2.5 CDX ve Vectra A kasada 93-94 model GT'ler (2.0 motor 156 beygir) en kıyak araçlar. Belki bu araçlarla, özellikle 2.5 cdx ile 1.4 turbo kapışabilir belki;
ama 2.0 motor bir Vectra, Astra J Turbo'ya kafa tutamaz gibi.. Denemek lazım, deneyin :D
 
Haklısın ethem abi düşük devirdeki yüksek turku çok iyi ancak Astra-J ağırlık olarak Vectra-B den biraz ağır ve C sınıfı diye geçmesine rağmen Vectradan daha çok D sınıfını hak eden bir araç. Senin eski vectra makyajlıydı ve haliyle farklılıklar var, ncap testleri bile farklı şasileri farklı. Ben kasislerden tak tuk sekerek gidiyorum ama B2 daha bir tok geçişe sahip sanırım daha ağır yapıya sahip B1 ile. Tabi emin olmamakla birlikte izlenim bunlar. Turbo 1.4 140hp 200nm ve Doğal 2.0 136hp 188nm bence kıyasıya gapışır :D

Doğukan bir ara manavgata dost ziyaretine gidicem, eğer çok uzak değilse sen de gelirsin bir görüşürüz büyütüp büyütmediğimi rahatça anlarız :D 0-100 hızlanmayı 9 saniye civarı tamamlıyorum 15 yaşındaki bir aracın ne kadar güzel kondüsyonlu olduğuna işarettir bu, fabrika verisi ayarında gidiyor arabam nazar deymesin. Bahsettiğim 1.6HDI focuslar pejo 407 1.6 HDI 2.0HDI ve hatta bir tane C1 Vectra 1.9CDTI kendileri ışıklarda iş atıp birebir tokat yemişlikleri var. Malum bunlar dizel araçlar oldukları için Chiptuning yapmadan o kadar yırtıcı değiller. Vectra 1.9CDTI 0-100 hızlanması 10sn civarında bunu da belirteyim, zaten bmw serisine ben hiç bulaşmam, ziyadesiyle tehlikeliler onları ayrı yere koyuyorum :D
Ben eminim ki Hafif volan + spor şanzıman oranları, headers+emme manifoldu ve yazılım uygulasam 6.5 sn gibi bir sürede 0-100 tamamlarım, opel huy edinmiş artık Alman ekolüne uyucam derken ürettiği güçlü motorların gücüne sensördü ağırlıktı tonla engel koymuş. Ayrıca hayretler içersindeyim uzun süreden sonra arabasını yerden yere vuran Mert gitti yerine iyi yanlarını gören mert geldi hahaha, yeni yıla arabamı severek devam ediyorum :D

---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 17:46 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 17:39 ----------

Vectra B kasada 2.5 CDX ve Vectra A kasada 93-94 model GT'ler (2.0 motor 156 beygir) en kıyak araçlar. Belki bu araçlarla, özellikle 2.5 cdx ile 1.4 turbo kapışabilir belki;
ama 2.0 motor bir Vectra, Astra J Turbo'ya kafa tutamaz gibi.. Denemek lazım, deneyin :D

Binmeden mi binerek mi neye göre kıyaslama yapıyosun bilmiyorum ama belirli bir hıza kadar 2.0 ve 2.5 kafa kafaya gidebiliyor araçlar arasında fazlasıyla ağırlık farkı, şanzıman oranı farkı, volan ağırlığı farkı var. Ancak aradaki güç farkı çok fazla yok, herkes tarafıntan takıntı haline gelmiş 93 model GT aslında çok ahım şahım olmayan bir motora sahip. C20XE de gücün törpülendiği bir motor, kadett GSI larda ve ilk GT vectra larda kullanılan 20XE motoru 160hp civarı güç 220nm civarı tork üretebiliyordu ancak sonradan C20 ye çevrilince o güç de kısıtlandı, böyle saçma motor işleri var opelde :D
Velhasıl astra 1.4 turboya kafa tutarım, insignia 1.4Turboyu süründürürüm(çünkü 1500kgden fazla ağırlığı var :D)
 
Haklısın ethem abi düşük devirdeki yüksek turku çok iyi ancak Astra-J ağırlık olarak Vectra-B den biraz ağır ve C sınıfı diye geçmesine rağmen Vectradan daha çok D sınıfını hak eden bir araç. Senin eski vectra makyajlıydı ve haliyle farklılıklar var, ncap testleri bile farklı şasileri farklı. Ben kasislerden tak tuk sekerek gidiyorum ama B2 daha bir tok geçişe sahip sanırım daha ağır yapıya sahip B1 ile. Tabi emin olmamakla birlikte izlenim bunlar. Turbo 1.4 140hp 200nm ve Doğal 2.0 136hp 188nm bence kıyasıya gapışır :D

Doğukan bir ara manavgata dost ziyaretine gidicem, eğer çok uzak değilse sen de gelirsin bir görüşürüz büyütüp büyütmediğimi rahatça anlarız :D 0-100 hızlanmayı 9 saniye civarı tamamlıyorum 15 yaşındaki bir aracın ne kadar güzel kondüsyonlu olduğuna işarettir bu, fabrika verisi ayarında gidiyor arabam nazar deymesin. Bahsettiğim 1.6HDI focuslar pejo 407 1.6 HDI 2.0HDI ve hatta bir tane C1 Vectra 1.9CDTI kendileri ışıklarda iş atıp birebir tokat yemişlikleri var. Malum bunlar dizel araçlar oldukları için Chiptuning yapmadan o kadar yırtıcı değiller. Vectra 1.9CDTI 0-100 hızlanması 10sn civarında bunu da belirteyim, zaten bmw serisine ben hiç bulaşmam, ziyadesiyle tehlikeliler onları ayrı yere koyuyorum :D
Ben eminim ki Hafif volan + spor şanzıman oranları, headers+emme manifoldu ve yazılım uygulasam 6.5 sn gibi bir sürede 0-100 tamamlarım, opel huy edinmiş artık Alman ekolüne uyucam derken ürettiği güçlü motorların gücüne sensördü ağırlıktı tonla engel koymuş. Ayrıca hayretler içersindeyim uzun süreden sonra arabasını yerden yere vuran Mert gitti yerine iyi yanlarını gören mert geldi hahaha, yeni yıla arabamı severek devam ediyorum :D

---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 17:46 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 17:39 ----------



Binmeden mi binerek mi neye göre kıyaslama yapıyosun bilmiyorum ama belirli bir hıza kadar 2.0 ve 2.5 kafa kafaya gidebiliyor araçlar arasında fazlasıyla ağırlık farkı, şanzıman oranı farkı, volan ağırlığı farkı var. Ancak aradaki güç farkı çok fazla yok, herkes tarafıntan takıntı haline gelmiş 93 model GT aslında çok ahım şahım olmayan bir motora sahip. C20XE de gücün törpülendiği bir motor, kadett GSI larda ve ilk GT vectra larda kullanılan 20XE motoru 160hp civarı güç 220nm civarı tork üretebiliyordu ancak sonradan C20 ye çevrilince o güç de kısıtlandı, böyle saçma motor işleri var opelde :D
Velhasıl astra 1.4 turboya kafa tutarım, insignia 1.4Turboyu süründürürüm(çünkü 1500kgden fazla ağırlığı var :D)

Mert şimdi aracın 15 yaşında ve hiçbir zaman sıfırı kadar performans'lı olamaz en iyi 6-7 beygir kayıp vardır. Ayrıca 188 tork olabilir ama bu bir avantaj değil sonuçta benimde eski tigra aracım 106 beygir 148 nm tork vardı :). 0-100 km/h ivmelenmesi 9 saniye yazmışsın bu ivmelenmeyi lpg'demi yoksa benzindemi yaptın. Dizeller konusuna gelicek olursak Ford Focus 1.6 TDCi 90'lıkmı 110'lukmu bu önemli. Peugeot 407 zaten kasa olarak ağır bir araç 1.6 HDi modelini geçmen çok normal 2.0 HDi modeline gelirsek seni ilk 2 vites zorlaması lazım. Vectra 1.9 CDTi tokatladım demişsin 150 hp olması büyük bir avantaj gibi görünsene hızlanmasını merak ettim stockları berbat derecede benim hyundai era'mda stock 1.9 cdti rahatlıkla geçer onu söylim. Japon arabası kullanmak ayrı bir zevktir kullanmayan bilemez. Almanlar konfor , yol tutuşu , sağlamlık , görünüm , teknoloji yönünden belki Japonlar'dan iyidir ama dünyanın hiçbir ülkesi motor konusunda Japonya ile boy ölçüşemez.
 
adı geçen japon motoru hangisi ????
 
Haklısın ethem abi düşük devirdeki yüksek turku çok iyi ancak Astra-J ağırlık olarak Vectra-B den biraz ağır ve C sınıfı diye geçmesine rağmen Vectradan daha çok D sınıfını hak eden bir araç. Senin eski vectra makyajlıydı ve haliyle farklılıklar var, ncap testleri bile farklı şasileri farklı. Ben kasislerden tak tuk sekerek gidiyorum ama B2 daha bir tok geçişe sahip sanırım daha ağır yapıya sahip B1 ile. Tabi emin olmamakla birlikte izlenim bunlar. Turbo 1.4 140hp 200nm ve Doğal 2.0 136hp 188nm bence kıyasıya gapışır :D

Doğukan bir ara manavgata dost ziyaretine gidicem, eğer çok uzak değilse sen de gelirsin bir görüşürüz büyütüp büyütmediğimi rahatça anlarız :D 0-100 hızlanmayı 9 saniye civarı tamamlıyorum 15 yaşındaki bir aracın ne kadar güzel kondüsyonlu olduğuna işarettir bu, fabrika verisi ayarında gidiyor arabam nazar deymesin. Bahsettiğim 1.6HDI focuslar pejo 407 1.6 HDI 2.0HDI ve hatta bir tane C1 Vectra 1.9CDTI kendileri ışıklarda iş atıp birebir tokat yemişlikleri var. Malum bunlar dizel araçlar oldukları için Chiptuning yapmadan o kadar yırtıcı değiller. Vectra 1.9CDTI 0-100 hızlanması 10sn civarında bunu da belirteyim, zaten bmw serisine ben hiç bulaşmam, ziyadesiyle tehlikeliler onları ayrı yere koyuyorum :D
Ben eminim ki Hafif volan + spor şanzıman oranları, headers+emme manifoldu ve yazılım uygulasam 6.5 sn gibi bir sürede 0-100 tamamlarım, opel huy edinmiş artık Alman ekolüne uyucam derken ürettiği güçlü motorların gücüne sensördü ağırlıktı tonla engel koymuş. Ayrıca hayretler içersindeyim uzun süreden sonra arabasını yerden yere vuran Mert gitti yerine iyi yanlarını gören mert geldi hahaha, yeni yıla arabamı severek devam ediyorum :D

---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 17:46 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 17:39 ----------



Binmeden mi binerek mi neye göre kıyaslama yapıyosun bilmiyorum ama belirli bir hıza kadar 2.0 ve 2.5 kafa kafaya gidebiliyor araçlar arasında fazlasıyla ağırlık farkı, şanzıman oranı farkı, volan ağırlığı farkı var. Ancak aradaki güç farkı çok fazla yok, herkes tarafıntan takıntı haline gelmiş 93 model GT aslında çok ahım şahım olmayan bir motora sahip. C20XE de gücün törpülendiği bir motor, kadett GSI larda ve ilk GT vectra larda kullanılan 20XE motoru 160hp civarı güç 220nm civarı tork üretebiliyordu ancak sonradan C20 ye çevrilince o güç de kısıtlandı, böyle saçma motor işleri var opelde :D
Velhasıl astra 1.4 turboya kafa tutarım, insignia 1.4Turboyu süründürürüm(çünkü 1500kgden fazla ağırlığı var :D)



Bana görede 2.0 vectra ila 2.5 vectra arasında çok fark yok en azından 0-120 aralığında ama v6 tabiki ayrı bir zevktir :D Ayrıca senin aracın kasasıda çok hafif sayılmaz yani şimdi seninkisi çok çok iddialı bir laf olmuş Mert aşırı besleme bir arabayla sıradan 4 silindir arabayı kapıştırıyorsun sadece üstünde turbo daha çabuk toparlanmasına sebep olur. Ayrıca araç 2012 model bunuda düşün arabada kayıp beygir yok randımansızlık zaten hiç yoktur. Bana göre alınma ama 2.0 atmosferik arabalardan 1.4 turbo bir astrayı alsa alsa Honda S2000 alır geriside yalan alır. :)

---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 06:32 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 06:30 ----------

adı geçen japon motoru hangisi ????

Atmosferikte Honda Civic 1.6 Vtec Vti 160 ps
Aynı şekilde 2.0 atmosferikte Honda S2000 motoru
Aşırı beslemede Nissan Skyline motoru RB26DETT- Toyota Supra motoru 2jz :)
http://www.youtube.com/watch?v=Lwd8Szegt84
 
Son düzenleme:
nereden okudun buldun sen bakayim onları :)

bu arada şimdi bu japon makinalarının konusu nedir,nereden geldiler konu ne yani ?
tartışma konusu nedir ????
 
:) Araştırıyoruz boş vakitlerde hocam konu japon motorları değil ya asıl konu 2.0 vectra 1.4 turbo astrayı geçermi muhabbetiydi :)
 
mert geçerim diyorsa geçer. :) bende şahinlerle kapışırım artık :)
 
:):)

tahminlerime göre 1.4 başlarda bir kafa gösterir,fakat üst devirlerde boost azaldığından orada kendini makina hacmi göstermeye başlayacaktır,aynada mert i hain ve hunharca bir şekilde selektör atarak geldiğini görür gibiyim :)

evet bencede... top speed de mert derim :)
 
:):)

tahminlerime göre 1.4 başlarda bir kafa gösterir,fakat üst devirlerde boost azaldığından orada kendini makina hacmi göstermeye başlayacaktır,aynada mert i hain ve hunharca bir şekilde selektör atarak geldiğini görür gibiyim :)

evet bencede... top speed de mert derim :)




:kop::kop::kop::kop::kop::kop::kop::kop::kop::kop::kop:


tam gelirken tak , ekranda arıza ışığı ve mertin devir sensörü bozulur. fakat sellöktöre devam tabi , ethem abi dur gitme yardım et :)
 
Geri
Üst