- Katılım
- 13 Kas 2015
- Mesajlar
- 2
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 45
Arkadaşlar öncelikle merhaba,
6 ay önce Astra j 1.4T LPG'li 2012 model bir araç aldım bir tanıdıktan. aracı aldıktan 1 ay sonra " Aracınızı en yakın zamanda servise götürün" yazısı çıktı ekranda.
Önce bobin hatası dediler. Önemsemedim daha sonra değiştiririm dedim. 1 ay sonra bobini değiştirmeye gittim. ancak usta bu sefer "p0299 turbo basınç az" uyarısı veriyor dedi. n70 dedikleri benim sonradan selenoid valf dediklerini öğrendiğim parçadan kaynaklandığını söyledi. güvenemedim değiştirmedim.
En son servise götürdüm. onlar da sağolsun arıza tespit için 180 tl alıp turbo değişecek dediler... 3200 fiyat çıkardılar...
Neyse o kadar çok şey oldu ki burada kafanızı ağrıtmadan özetleyeyim.
- selenoid valf değişti.
- turbo tamir oldu.
- turbo boruları kontrol edildi. kaçak yok.
- Turbo westgate'ten ayarlandı basıncı fabrika verilerinin bile bir miktar üstüne çıkardık.
- Eksoz temizlendi.
- bujiler değişti.
- serviste program atıldı.
- bobin değişti.(yüksek devirde tekleme de vardı.)
bütün bunlara rağmen aracım hala aynı hatayı veriyor ama artık nadiren veriyor.
Anladım ki hiçbir arabanın makyajsızına binmeyeceksin.... ilk kasalar deneme tahtası oluyor herhalde.
Velhasıl arkadaş inanın çok sıkıntıdayım. Harcadığım 3000i geçti. Bu durumla karşılaşmış ya da duymuş arkadaşlardan yardım rica ediyorum...
Şimdiden teşekkür ederim...
6 ay önce Astra j 1.4T LPG'li 2012 model bir araç aldım bir tanıdıktan. aracı aldıktan 1 ay sonra " Aracınızı en yakın zamanda servise götürün" yazısı çıktı ekranda.
Önce bobin hatası dediler. Önemsemedim daha sonra değiştiririm dedim. 1 ay sonra bobini değiştirmeye gittim. ancak usta bu sefer "p0299 turbo basınç az" uyarısı veriyor dedi. n70 dedikleri benim sonradan selenoid valf dediklerini öğrendiğim parçadan kaynaklandığını söyledi. güvenemedim değiştirmedim.
En son servise götürdüm. onlar da sağolsun arıza tespit için 180 tl alıp turbo değişecek dediler... 3200 fiyat çıkardılar...

Neyse o kadar çok şey oldu ki burada kafanızı ağrıtmadan özetleyeyim.
- selenoid valf değişti.
- turbo tamir oldu.
- turbo boruları kontrol edildi. kaçak yok.
- Turbo westgate'ten ayarlandı basıncı fabrika verilerinin bile bir miktar üstüne çıkardık.
- Eksoz temizlendi.
- bujiler değişti.
- serviste program atıldı.
- bobin değişti.(yüksek devirde tekleme de vardı.)
bütün bunlara rağmen aracım hala aynı hatayı veriyor ama artık nadiren veriyor.
Anladım ki hiçbir arabanın makyajsızına binmeyeceksin.... ilk kasalar deneme tahtası oluyor herhalde.
Velhasıl arkadaş inanın çok sıkıntıdayım. Harcadığım 3000i geçti. Bu durumla karşılaşmış ya da duymuş arkadaşlardan yardım rica ediyorum...
Şimdiden teşekkür ederim...