Montajdan sonraki prosedür isleri ne kadara mâl olur arkadaslar sizdirmazlik yeni ruhsat vs ?
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
arkadaşlar öncelikle herkeze merhaba
yazıyı en başından beri okuyorum ve astra lpg ile ciddi anlamda sıkıntılar yaşamış ve bu sıkıntıları yaşadığım dönemde çok ciddi görüşmeler ve araştırmalar yapmış bir opel kullanıcısı olarak yaşadıklarımı sizlerle paylaşmak isterim
ve bu arada bunlar tamamen kişisel deneyimlerimdir
2007 yılında sıfır kilometre olarak aldığım astra h 1.6 cosmo aracıma 2009 yılında 50000 kilometrede iken atiker marka sıralı sistem lpg dönüşüm kiti taktırdım yaklaşık 30000 kilometre kullandım bu süre içerisinde ufak tefek aksaklıklar dışında öyle kayda değer bir problemde yaşamadım açıkçası.ama aracım lpg de 31000 kilometreye geldiğinde bir anda motordan garip bir ses aldım ve servise gittiğimde sübap ları elime almış olduğum bilgisini aldım malesef yaklaşık 3500 tl lik bir masrafın ardından arabamdan soğuyarak arabamı yok pahasına sattım.
yani kesinlikle sorun yaşanıyor arkadaşlar bizim araçların sübap kapakları magnezyum alaşım ve yanma odasındaki sıcaklık değeri lpg de benzine göre daha fazla olunca benzinin yanma ısısına göre yapılmış olan subaplar belirli bir kilometre aralığında eriyor malesef. yazılanlara bakıyorumda düşük kilometre kullanımları ile bazı arkadaşlar hiç sorun yaşamadıklarını söylemişler inanın üzülerek gülümsüyorum ve bir süre sonra motoru ellerine alacaklarından haberleri yok demektende kendimi alamıyorum açıkçası.
tüm bunlara rağmen 2011 in ortasında gidip yine sıfır kilometre bir astra daha aldım ama tüp işine birdaha bulaşacağımı sanmıyorum.
2007 model Z16XE motorun başınıza iş açması çok ilginç.. Bu motorlar lpgye o kadar uyumlu ki landirenzo Z16XE kodlu beyin çıkarmıştı.. Magnezyum alaşım 2012de başlayan A serisi motorlar için geçerli.. Bence sizin asıl sorununuz sebebi Atikermiş
araç 2007 model ise ya son piyasaya çıkan Z16XEP lerden yada Z16XER dir. O aralar Z16XE yok...
Aslında ben size üzüldüm fakir karışımın en büyük üreticisi Atiker takıp bunları yaşamanız gayet normal, sizin gibi 30 binde kapak indirenler OBD li kit takıp arıza lambası yanmayınca ne güzel oldu aracım diye gezerler sonrada araba subap yakınca (VSR) (erime lafıda moda oldu ) LPG söyle LPG böyle diye gezer. maalesef ustaların ihanetine uğramış mağdur edilmiş biri daha.
Arabanızdan anlayacaksınız ondan sonra bu tip olaylar yaşamazsınız, ben dahil bir çok araç biliyorum 100 bin rakamına gelen LPG de, aracım istanbulda buyrun gelin 200 bin km de şuan Z16XEP kodlu BRC li... LPG de nasıl binilir, Kit nasıl seçilir, usta nerededir, ayar nasıl yapılır, anlatalım size...