- Katılım
- 16 Haz 2009
- Mesajlar
- 21,572
- Tepkime puanı
- 9
- Puanları
- 38
- Yaş
- 49
Yıllarca bu işin içinde çalışan kişiler yıllarca vatandaşın bir gram sorununu çözemeyen kişilerden ibaret.
LPG araç su eksiltir. Neden? Aracın normal soğutma sistemleri içinde çalışırken belli başlı kanallarda su dolaşır olaya ek ilave ettiğin zaman ise suyun dolanma durumun da değişim yapar. Eğer ki standart şartlar içinde LPG takıldığında araç normal ısısını muhafaza etti idi bir çok araç için hareket sorunu olmaz idi. Bununla birlikte bu ülkemizde işi bildiğini söyleyen ustaların işlerini adam gibi yapmamasından dolayı bu tesisatların bağlantı kısımlarından sızıntı olur be sonrasında o kısımlarda yeşillenme meydana gelir.
Disk konusunda ise ısınan bir metale hiç bir şekilde müdahale etmeden direk su dökülmesi durumunda anında eğilmeye başlar. Şimdi bana dersen ki hayır efendim bir şey olmaz diyorsan o zaman sıcak araç motoruna su tut bakalım ne olacak?
Diskler eğer eğilmiyor ise eğilme sebepleri ne?
Senin benim mesajlarımı es geçme yada geçmemen çok önemli değil. Ben fikrimi söylerim sende tezin ile benim fikrimin yanlış olduğunu söyler ve doğrusunu ortasını buluruz. Bura form sitesi herkes fikrini paylaşa bilir.
Geçenlerde burada bir el freni konusuna yazdım arkadaş sadece alt kısımda olan vidayı sıkılması durumunda el frenin tutacağı şekilde açıklama da bulunmuş ve bende burada o uygulamanın çok sakıncalı olduğunu dile getirdim.
Bu beyanımdan sonra burada görevli arkadaşlar o konunun resimlerini kaldırdı. Şimdi öyle bir hava estirmiş ki bu adam yani beni yazdım mesajların hepsinin kocaman bir hiç olduğu imajını vermişsin...
Yönetici kişi işini yapar gereken neyse gerektiği yerde doğruları ekler yada evet buda bir olasılık diye başlar konuya...
Bu konuya da dikkatini çekerim...
LPG araç su eksiltir. Neden? Aracın normal soğutma sistemleri içinde çalışırken belli başlı kanallarda su dolaşır olaya ek ilave ettiğin zaman ise suyun dolanma durumun da değişim yapar. Eğer ki standart şartlar içinde LPG takıldığında araç normal ısısını muhafaza etti idi bir çok araç için hareket sorunu olmaz idi. Bununla birlikte bu ülkemizde işi bildiğini söyleyen ustaların işlerini adam gibi yapmamasından dolayı bu tesisatların bağlantı kısımlarından sızıntı olur be sonrasında o kısımlarda yeşillenme meydana gelir.
Disk konusunda ise ısınan bir metale hiç bir şekilde müdahale etmeden direk su dökülmesi durumunda anında eğilmeye başlar. Şimdi bana dersen ki hayır efendim bir şey olmaz diyorsan o zaman sıcak araç motoruna su tut bakalım ne olacak?
Diskler eğer eğilmiyor ise eğilme sebepleri ne?
Senin benim mesajlarımı es geçme yada geçmemen çok önemli değil. Ben fikrimi söylerim sende tezin ile benim fikrimin yanlış olduğunu söyler ve doğrusunu ortasını buluruz. Bura form sitesi herkes fikrini paylaşa bilir.
Geçenlerde burada bir el freni konusuna yazdım arkadaş sadece alt kısımda olan vidayı sıkılması durumunda el frenin tutacağı şekilde açıklama da bulunmuş ve bende burada o uygulamanın çok sakıncalı olduğunu dile getirdim.
Bu beyanımdan sonra burada görevli arkadaşlar o konunun resimlerini kaldırdı. Şimdi öyle bir hava estirmiş ki bu adam yani beni yazdım mesajların hepsinin kocaman bir hiç olduğu imajını vermişsin...

Yönetici kişi işini yapar gereken neyse gerektiği yerde doğruları ekler yada evet buda bir olasılık diye başlar konuya...
Bu konuya da dikkatini çekerim...