Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
bugün aradım adamı. lokal boya varmış 2-3 parça çizikten dolayı kazası yokmuş. eğer yarın da pazarda kafama yatan bi araç bulmazsam atlayıp gelebilirim ereğliye haberin olsun
2004 1,2 benzinli Corsa Enjoy aracım vardı, sıfır almıştım. Performansı özellikle düşük devirlerde çok kötü. Max tork ve güç değerlerine çok yüksek devirlerde ulaşıyor. 1,4 veya dizel seçeneği daha mantıklı.
bugün aradım adamı. lokal boya varmış 2-3 parça çizikten dolayı kazası yokmuş. eğer yarın da pazarda kafama yatan bi araç bulmazsam atlayıp gelebilirim ereğliye haberin olsun
heheheh aynı arabayı ben de gördüm bugün bakmayı düşünüyorum hatta.
dün bir tane buldum enjoy temiz aynı fiyatta ama düz vitesve yine ama km düşük cosmolardan. şu an bu 3 ü var aklımda.
grandeyi 17 falan alabilirsiniz imzamdaki arabanın sahibinin kardeşi 1.3 17 aldı sis farı falan olanını hemde birde araçta ek tampon falan var istanbulda ümraniyeden oto pazarında 2 parça lokal boya var
yavuz ereğlideki arabaya bakmaya gittim ama pek iç açıcı değildi araç bir kaç fotosunu çektim
direksiyonu yemişler desem yeridir
koltukların üzeri hep lekeli ve çok yıpranmış
aracın arka tarfından itibaren güneş yanıkları başlamış
kapı döşemerlinde sökülmeler başlamış
aracın vites topuzunun körüğü sökülmüşş
aracın şöför tarafındaki ön çamurluk ve 2 kapı boyalı diğer tarafta ön çamurluk ve ön kapı boyalı ayrıca sol far değişmiş diğeri orjinal ama ton farkı var arasında yani dosta gidecek bir araç değilmişş
eyvallah valla çok sağol. az daha gelecektim kafaya o kadar koymuştum yani. burdaki arabaya da baktım. tech2 ye bağlattık beyinde sorun yok dedi usta. ama aracın sanırım ön takımlar gitmiş. ayrıca şarj dinamosu ve marş dinamosu sorunlu. çalıştırırken biraz geç alıyo marşı. kaporta falan temiz gibi. adamla fiyatta anlaşamıyoruz. bu kadar soruna dediğim fiyata gelmiyo. vazgeçer gibiyim ondan da. bakalım yeni araçlar arıyorum.