yolda giden arabanın aküsü neden biter?

recep arkadaşım senin dediğin kaçak kontrolünde yapılıyor. savaş abinin kasttetiği farklı. farların parlaklığını gözlemlememi söylüyor.

Aracında canbus var ve araç üzerindeki beyinler hemen kapanmaz. Siz kaçak testi yaparken kapıları kitleyip bakıyorsunuzdur. Fakat aracınız 1-2dk içinde uykuya geçer.

Bu ölçüm avometre ile ölçülmesi gerek.

Yaşadığınız durum sorunları;

1- Akü
2- Şarj dinamo kasnağı
3- Şarj dinamosu
 
sıkıntının kaynağı bulundu

nihayet sıkıntının kaynağını bulduk. hiç beklemediğimiz bir yerde çıktı sıkıntı. bütün bunlara sebep sadece bir somunmuş. meğer şasi kablosunu, şasiye tutturan somun düşmüş ve sarsıntı oldukça şasi bağlantısı kopup duruyormuş. servise gönderdiğim akümde geldi. aküde hiçbir sıkıntı yokmuş. şimdi aracıma onu taktık. savaş abi ilginden dolayı çok teşekkür ederim, sağol.
 
Aracında canbus var ve araç üzerindeki beyinler hemen kapanmaz. Siz kaçak testi yaparken kapıları kitleyip bakıyorsunuzdur. Fakat aracınız 1-2dk içinde uykuya geçer.

Bu ölçüm avometre ile ölçülmesi gerek.

Yaşadığınız durum sorunları;

1- Akü
2- Şarj dinamo kasnağı
3- Şarj dinamosu


yetkili servis akü kaynaklı olarak canbus hattının çöktüğünü söylemişti. yeniden format attılar. ama dediğim gibi tahminlerimizin dışında birşey çıktı. meğer şasi bağlantısını tutan somun düşmüş. o yüzden şasi bağlantısı kopup duruyormuş.
 
Ne biçim yetkili servis, elektrik kesen aracın şasesine dahi bakmadan akü bitik şarj tutmuyor diye yalan atıyorlar. İlk ona bakılır ya, hey Allahım...
 
konuyu okurken şaseye baktılar mı yazacaktım, bakmışlar:D
 
Ne biçim yetkili servis, elektrik kesen aracın şasesine dahi bakmadan akü bitik şarj tutmuyor diye yalan atıyorlar. İlk ona bakılır ya, hey Allahım...


bursa neskar ın marifeti. kaç gün boşuna uğraştırdılar beni.
 
Geri
Üst