Merhabalar, aracımda geçen sene motor yapıldıktan sonra(Sibop pistona vurup piston kırdı, lpg kaynaklı olduğunu düşünüyorum) orijinal yağ pompası iki kat pahalı olduğu için yan sanayi takılmıştı bundan olayı yağ lambası yanmıştı bunun üzerine basınç arttırıp belki ışık söner diye 10-60 yağ koyulmuştu. Ancak sorunu bu da çözmeyince yağ pompası orijinal GM ile değiştirince sorun çözüldü ancak içindeki yağı değiştirmediler yani halen 10-60 yağ var motorda. Senesi dolması ve yoğun şehir içi kullanımdan dolayı aracı erken bakıma götürmeyi düşünüyorum(8000 km yaptım).
Size soracağım şey şu acaba ben normal değerdeki 5-30 yağa geçsem motora sorun yaratır mı?
Bir de diğer sorun olarak külbütör kapağında yağ sızdırma vardı ben contasını değiştirttim o zaman kesilmişti ancak 2000 km kadar yol yaptıktan sonra yine saplamaların oralardan terletme başladı şuanda yine yağ sızdırıp egzoz manifolduna yağ damlatıyor ve koku yapıyor (özellikle bayır tırmandıktan, hafif devirli kullandıktan sonra) . Bu sorun için öneriniz nedir acaba külbütör kapağını değiştirtmem mi gerekiyor ?
Araç 2013 Astra H A16XER/Easytronic LPG'li.
Size soracağım şey şu acaba ben normal değerdeki 5-30 yağa geçsem motora sorun yaratır mı?
Bir de diğer sorun olarak külbütör kapağında yağ sızdırma vardı ben contasını değiştirttim o zaman kesilmişti ancak 2000 km kadar yol yaptıktan sonra yine saplamaların oralardan terletme başladı şuanda yine yağ sızdırıp egzoz manifolduna yağ damlatıyor ve koku yapıyor (özellikle bayır tırmandıktan, hafif devirli kullandıktan sonra) . Bu sorun için öneriniz nedir acaba külbütör kapağını değiştirtmem mi gerekiyor ?
Araç 2013 Astra H A16XER/Easytronic LPG'li.
Son düzenleme: