- Katılım
- 7 Eki 2007
- Mesajlar
- 26
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
arkadaşlar sormayın derdim büyük.
herşey 2 ay önce arabamın lpg buharlaştırıcısının giriş hortumundan su kaçırmasıyla başladı. buharlaştırıcının yerinden çıkan hortumunu levyeyle düzeltmeye çalışan usta aracın lpg beynine (ekü) zarar verdi. neyseki garantiliymiş yırttık işçilik masrafıyla. su kaçırmasıda düzeldi derken araç günden güne yine fazla su eksiltmeye başladı. devridaimden dediler. triger kayışı ile birlikte onuda değiştirdik. sorun bikaç günlüğüne çözüldü. ama sonra yine başladı ve bu sefer kalorifer musluğu dediler. onuda değiştirdim. oda bikaç gün sürdü. artık herkes emindi aracın silindir kapak contasından su eksilttiğine bi sürü insana danıştım eksozdanda az bi su atıyodu. herkes silindir kapa contası bu kesinlikle dediler. gittik onuda değiştirdik. bu arada motorun arkasında ahtapot hortum sistemi var. o hortumunda bi kısmı yırtılmış. onuda komple değiştirdik. ama aracım yine ortalama 500 kmde 1 lt su eksiltiyo ve sürekli su kaynatıyo. uzun yolda hararet 90 dan aşağı düşmüyo. motor sürekli bu kadar sıcak kalınca buji kabloları sorun vermeye başladı.
nedir bu aracın sorunu lütfen acil mesajlarınızı bekliyorum. çok büyük heveslenerek aldığım vectramdan öyle soğudumki artık
:hıh:
(aracım 98 model vectra cd)
herşey 2 ay önce arabamın lpg buharlaştırıcısının giriş hortumundan su kaçırmasıyla başladı. buharlaştırıcının yerinden çıkan hortumunu levyeyle düzeltmeye çalışan usta aracın lpg beynine (ekü) zarar verdi. neyseki garantiliymiş yırttık işçilik masrafıyla. su kaçırmasıda düzeldi derken araç günden güne yine fazla su eksiltmeye başladı. devridaimden dediler. triger kayışı ile birlikte onuda değiştirdik. sorun bikaç günlüğüne çözüldü. ama sonra yine başladı ve bu sefer kalorifer musluğu dediler. onuda değiştirdim. oda bikaç gün sürdü. artık herkes emindi aracın silindir kapak contasından su eksilttiğine bi sürü insana danıştım eksozdanda az bi su atıyodu. herkes silindir kapa contası bu kesinlikle dediler. gittik onuda değiştirdik. bu arada motorun arkasında ahtapot hortum sistemi var. o hortumunda bi kısmı yırtılmış. onuda komple değiştirdik. ama aracım yine ortalama 500 kmde 1 lt su eksiltiyo ve sürekli su kaynatıyo. uzun yolda hararet 90 dan aşağı düşmüyo. motor sürekli bu kadar sıcak kalınca buji kabloları sorun vermeye başladı.
nedir bu aracın sorunu lütfen acil mesajlarınızı bekliyorum. çok büyük heveslenerek aldığım vectramdan öyle soğudumki artık

(aracım 98 model vectra cd)