- Katılım
- 21 Ağu 2006
- Mesajlar
- 3,804
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 48
emin misin weSti555??
C20XE 264 derece - 150-156 hp 193 nm
X20XE 256 derece - 150 hp 180 nm
buna öre çok mantıklı olmasada ecotec motorların sfi motorlardan daha verimli olduğu sonucu çıkıyor (tork farkını göz ardı edersek tabi).
gt eksantriklerinin en az 264 ve üstü olması gerekmez mi?
ben eminim
x20xev ecotec 136 hp 188nm tork
260 derece egzantrik milleri ecotec motora uygulandıgında yazılım ile birlikte 195nm tork elde edilmekte
mantzel'e göre
250 derece ecotec
260 derece sfi
264 derece vectra B GT irmscher edition egzantrikler
kısacası yazılım ve B gt egzantrikleri ile arabandan 160 hp ve 195 nm civarı tork alabilirsin
ecotec aşırı kısıtlanmış bir motor olmakla beraber Sfi motordan daha verimli degildir.
olamazda zaten sfi motoru gönül rahatlıgı ile yükleyebilirsin 200 hp 250 hp yap istersen turbo uygula ne istersen yap yani
ama ecotec'te malesef
Sebep ise basit 350nm /mm2 gibi dayanıklılık degerleri var sfi motorun
ecotec te ise aluminium malzemeden dolayı bu degerler 220nm /mm2 gibi degerlere düşmüştür.