vectra b gt eksantrik teknik verileri

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan miynat
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
bak alper kardeşim konunun dragonla bir alakası yok. daha önce bir kaç başlıkta konuyla ilgili sorular sordun bende dahil olmak üzere bilgisi olan insanlar sana cevap yazdı.

headers, çip o eksantrikle bi halta yaramıyor diye söyledik boşuna zaman ve para kaybı olur dedik. sen dinleyerek değil yaşayarak öğrenmeyi seçtin neyse hayırlısı olsun Allah kaza bela vermesin artık.


iyi ben de size bişey demedim zaten teşekkür ettim çünkü dragon abimiz lastik etkisi konusunda şaka yapmış herhalde ben ciddiye aldım siz kandırıkçı yazınca düştü jeton olay budur yani.
 
bızım arkadastada aynı motorun derecelısı var belkı konusumussunuzdur onla.. baya bı sağlıklıdır onun motor..
cıpını duzgun varsaydım nemarkaydı.. ama abartmısım egzantrıklerı colombo gibi dusundum..:) genede 160 olmalı.. motor kaç bınde?
olmadı ızmıre gelınce bı bakalım aracına dynoya cıkmadanda analayabılırız sağlık drumunu:)


gerçekten çok iyi olur pm attım izmir'e gelince ararsanız sevinirim bi kıyas yaparız en azından
 
benim 136 hp ecotec motora;

+ irmscher dereceli eksantrik
+ çıkma B kasa GT headers (kartere deymesin diye 15-20 cm. iki boru eklendi)
+ chip tuning

uygulandı. koca izmir'de dyno yok o yüzden ölçüm yapamıyorum..


bu akşam ölçtüm 0-100 km hızlanması 7.8 saniye olan bir araç nasıl oluyor da düz yolda 215 km'yi geçemiyor? hp yüksek tork mu az nedir yoksa mekanik bir sorun mu var anlamadım kafayı yicem :mad:
 
senteni kontrol ettir bendede sente kaymışdı 5 ci vitesde hiç çevirmiyordu.
 
dereceli egzantrik,chıp,emme manıfoldu,regülatör,pompa,heders,egzost ile 196 ps net almanız lazım x20xev den ama profça yapmalısınız 136/196 zira bnm 95 gt bunları vermişti zamanında
 
senteni kontrol ettir bendede sente kaymışdı 5 ci vitesde hiç çevirmiyordu.


sağolun ilginiz için.

senteyi nasıl kontrol ettiricem biraz tarif eder misiniz? sente dediğiniz eksantrik kulelerinin açısı mı oluyor? o bozuk olsa zaten kalkışta da problem olmaz mıydı?
 
c20xe 250 dereece 9.5mm max lift

[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]STD GM 2.0L Inlet[/FONT][FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]HYD[/FONT][FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]0.95mm[/FONT][FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]STD GM 2.0L Exhaust[/FONT][FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]HYD[/FONT][FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]0.60mm[/FONT]

ok teşekkürler.
 
sağolun ilginiz için.

senteyi nasıl kontrol ettiricem biraz tarif eder misiniz? sente dediğiniz eksantrik kulelerinin açısı mı oluyor? o bozuk olsa zaten kalkışta da problem olmaz mıydı?


xet4 güncel :rolleyes:
 
egzantirik konumlandırmasıdır
daha önce benimde başıma geldi rölanti düzgündü kasnaklar avans yönüne kaymış yaklaşık 1 diş
arabam 5 ci vitese attığım zaman çevirmiyordu
eğer senteniz kaymışsa avansa üst devirleri çeviremez araba muthemelende sorun budur tahminimce
 
egzantirik konumlandırmasıdır
daha önce benimde başıma geldi rölanti düzgündü kasnaklar avans yönüne kaymış yaklaşık 1 diş
arabam 5 ci vitese attığım zaman çevirmiyordu
eğer senteniz kaymışsa avansa üst devirleri çeviremez araba muthemelende sorun budur tahminimce


çok teşekkürler yarın baktırıcam ama biliyosunuz orayı ayarlamak çok zor hele bir diş kaydıysa uğraşmak istemeyip Sorun Yok düzgün takılmış falan derler eminim :( bakalım nolcak...
tekrar teşekkürler.
 
Geri
Üst