vectra b gt eksantrik teknik verileri

alperd

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Kas 2007
Mesajlar
1,243
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Eksantrik ve chip ile ivmelenmede çok iyi değerler alıyorsun. Benim önceki astra F yide Muzaffer bey chiplemiş ve catcams eksantrik takmıştı. Benin eksantriklerde 256 derece idi. Bende taktırdıktan sonra acaba daha agresif yani biraz daha yüksek derece taksam mı diye düşünmüştüm. Ayrıca araçta lexmaul emme manifoldu, headers remus son susturucu ve kat iptali vardı.
Son sürat konusunda birşey diyemiceğim zira önceki aracımda ibre 220 idi ben ibreyi sona dayadığım için kaç ile gittiğini bilmiyordum.


emme manifoldu çok farkeder tabiki onun farkıyla 220'yi geçmesi normal bence.

yalnız ben hızlanmada aldığım değerleri son süratte alamadım o kafama takıldı işte bir de irmscher'ler ecotec için tek tipte aynı derecede mi oluyor yardımcı olacak yok muu?
 

muratezcan

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Ağu 2006
Mesajlar
806
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Irmscher in sitesinde X20XEV için tek eksantrik var oda sendekidir. Diğer eksantrik üreten firmaların kiminde tek kiminde birkaç ürünü var.
Seninin eksantrik milinin kodu nedir?
 

winner

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Kas 2006
Mesajlar
2,916
Tepki puanı
3
Puanları
38
Siteyi ziyaret et
son süratin artması için şanzuman dişlilerini değiştirmek gerekir. tabi araban şu haliyle 5. viteste 6500 devire geliosa. yada devre kesiciyi 6500 den 7000 e falan çaktirmek gerekir tabi 5. viteste 7000 deviri örebiliyorsa araç
 

alperd

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Kas 2007
Mesajlar
1,243
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Irmscher in sitesinde X20XEV için tek eksantrik var oda sendekidir. Diğer eksantrik üreten firmaların kiminde tek kiminde birkaç ürünü var.
Seninin eksantrik milinin kodu nedir?


irmscher sitesinde tek eksantrik varsa o da budur doğru ve sanırım b kasa GT ile aynı eksantrik oluyor bunlar 264 derece demekki yalnız kodunu bilmiyorum ama sitede tekse kodu da önemli değil zaten dimi...
teşekkürler.
 

alperd

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Kas 2007
Mesajlar
1,243
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
son süratin artması için şanzuman dişlilerini değiştirmek gerekir. tabi araban şu haliyle 5. viteste 6500 devire geliosa. yada devre kesiciyi 6500 den 7000 e falan çaktirmek gerekir tabi 5. viteste 7000 deviri örebiliyorsa araç


anladım o zaman 5. vites oranını kısaltmak gerekicek sanırım çünkü araç 6000 devirde (yaklaşık 215 km.de) tıkanıyor gerisini çevirmiyor. devir kesici sorunu yok zaten 7000'in bile üstünde kesiyor diğer viteslerde. tekerlek rulmanlarından ve/veya 17" jantlardan şüpheleniyorum :confused:
 
Üst