vectra A GT'yi vectra B GT gibi (150 hp) yapmak

alperd

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Kas 2007
Mesajlar
1,243
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
arkadaşlar benim sorum şu vectra A GT 1995 aracımı (136 hp) vectra B GT'ler gibi 150 hp yapmak için ne yapmam lazım?

bir başka değişle B GT'lerin A GT'lerden farkları nedir? bildiğim kadarıyla motor kodları aynı ikisi de Ecotech...
 

meh33

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Ağu 2006
Mesajlar
131
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
38
Siteyi ziyaret et
irmscher dereceli egzantirik ve irmscher headers ile istediğin güce ulaşabilirsin...
 

alperd

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Kas 2007
Mesajlar
1,243
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
irmscher dereceli egzantirik ve irmscher headers ile istediğin güce ulaşabilirsin...


güç artırmanın birçok farklı yolu var tabi ama ben özellikle B kasa GT'nin ne farkı var A kasa Ecotech GT'den onu öğrenmek istiyorum.
A ile B GT arasındaki fark dereceli egzantrik ve headers mı yani?
 

bugraGT

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Kas 2006
Mesajlar
3,755
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
birisi bana egsoz sistemi demişti herhalde headers ta içindedir bunun
 

aydın80

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Eki 2007
Mesajlar
192
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
şimdi A kasa GT ile B kasa GT arasındaki fark eksantrik ve headers.
peki SFİ GT ile ecotech GT ler arasındaki 20 HP fark nerden kaynaklanıyor?
bilgisi olan arkadaş var mı?
 

alperd

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Kas 2007
Mesajlar
1,243
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
şimdi A kasa GT ile B kasa GT arasındaki fark eksantrik ve headers.
peki SFİ GT ile ecotech GT ler arasındaki 20 HP fark nerden kaynaklanıyor?
bilgisi olan arkadaş var mı?


SFİ bambaşka bir olay bence onu buraya hiç karıştırmayalım motor kodları falan farklı; yeni motor almak daha ucuz olur onun motora benzer modifiye yapmaktan :)

bana B kasa GT ayarı yeter sonunda ikisi de ecotech. yalnız sanırım egzantrik değişmeden çıkamıcaz işin içinden :( benim aracın motoru zaten sıfır rektefiyeli o yüzden bu işe giremiyorum.

peki sadece headers yaptırsam kutu içi hava filtresiyle beraber fark alır mıyım arkadaşlar ??
 

kayhan

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
29 Ağu 2006
Mesajlar
431
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
A kasa GT lerin 156hp die adlandırılan fakat 163-166 hp gibi ölçülen
SFİ yakıtlı olan modelleride vardır, bunlar 94 modele kadar ülkemize girdi daha sonraları ise katalitik konvektörlü ve orjınal yazılımlı olarak giren 136hp lik araçlar ise headers ve SFİ (sıralı yakıt enjektörü, kimileri portluda diebilir) noksan araçlar ki bunları ECOTEC yazısı ile ayırmanız mümkün

98 yılında ülkemizede satılan B kasa ecotec GT lerde ise İrimscher tarafından tasarlanmış yüksek dereceli egzantirkler ve yazılım mevcuttur. SFİ sistem olmadıgı için 150 hp yi alan çok nadir araç var...

Sizin yapacagınız dereceli egzantirk ve katalitigi iptal etmek olabilir, ama 150ye bunlarla ulaşamazsanız birde yazılıma (chip) ihtiyacınız olacak bununla 160hp yi yakalamanız mümkün gibi gözüküyor..

Not: SFİ sistem düşündügünüz kadar pahalı bi sistem degil, üst kapak ve bi kaç aksesuarla yapılabilinir, 1000 ytl yi aşması imkansız bi olay. 500-750 gibi işçilik hariç kapaklar mewcut...
 
Son düzenleme:

alperd

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Kas 2007
Mesajlar
1,243
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
A kasa GT lerin 156hp die adlandırılan fakat 163-166 hp gibi ölçülen
SFİ yakıtlı olan modelleride vardır, bunlar 94 modele kadar ülkemize girdi daha sonraları ise katalitik konvektörlü ve orjınal yazılımlı olarak giren 136hp lik araçlar ise headers ve SFİ (sıralı yakıt enjektörü, kimileri portluda diebilir) noksan araçlar ki bunları ECOTEC yazısı ile ayırmanız mümkün

98 yılında ülkemizede satılan B kasa ecotec GT lerde ise İrimscher tarafından tasarlanmış yüksek dereceli egzantirkler ve yazılım mevcuttur. SFİ sistem olmadıgı için 150 hp yi alan çok nadir araç var...

Sizin yapacagınız dereceli egzantirk ve katalitigi iptal etmek olabilir, ama 150ye bunlarla ulaşamazsanız birde yazılıma (chip) ihtiyacınız olacak bununla 160hp yi yakalamanız mümkün gibi gözüküyor..

Not: SFİ sistem düşündügünüz kadar pahalı bi sistem degil, üst kapak ve bi kaç aksesuarla yapılabilinir, 1000 ytl yi aşması imkansız bi olay. 500-750 gibi işçilik hariç kapaklar mewcut...



çok teşekkürler.
katalitik konvertör zaten iptal durumda, üst kapak yenilendi motor da rektefiye oldu (sadece 5000 km. önce) o yüzden egzantrik olayına şuan girmek istemiyorum. motor bloğunu-kapağını falan açmadan bişeyler yapmak münkün mü? headers ve kutu içi filtre bişeyler verir mi veya bunlara emme manifoldu eklersem bişeyler verir mi?
 

alperd

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Kas 2007
Mesajlar
1,243
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
güncel.

egzantrik olayına girmeden Headers ve Kutu içi Hava Filtresi ile verim alabilir miyim?
 

RespecT

Editör
Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
31 Tem 2006
Mesajlar
3,105
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Üst kapak-egzantrikler-bobin-throttle-akışmetre-hafif krank hafif volan gibi farkları düşününce ecoteci sfi ye çevirmek 2 liradan aşağı çıkmaz gibi.

Mevcut ecotec motoru ecotec gt arasında irmscher egzantrik-headers ve işletim programı farkarı var.
2 egzantrik - çip tuning ve headers ile 165 hp ler bile alınabiliyor.
Westi (opel Garaj -Hakan) ile irtibata geçersen bahsi geçen irmscher egzantriklerin sıfırından vardı satılık.
 
Üst