Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Sürekli devrededir ama devire bağlı çalışır bir nevi senin arabandan bende kullanıyorum 1800ün altında yavaş ama 1800-3000 arası canlı bir motor...
devrinde git erken vites değiştir uzun süre hizmet eder...
1750 devirde turbo devreye girer ve sonrasında devam eder ancak 2250 devirlere kadar canlı daha sonrasında biraz pasifleşir. Tavsiyem Turbonuzun bozulmaması için aracınızı stop etmeden önce mutlaka rolantide 20-25 saniye bekletin birde turboyu ani devreye sokmayın yani gaza ani basışlar yapmayın turbo milini yağlayan yağ pompasının gücü ani basışlarda yetişemiyor bu nedenle çabuk arızalara neden oluyor stop etme durumunda ise turbo yaklaşık 15000 devirle dönmesine devam ederken kontağı kapatırsanız turbo dönmesine devam ediyor ama mili yağlanamıyor bu nedenle dikkat edin lütfen
2.000 devirde turbo devreye girer. sürekli dönme halindedir çünkü sürekli gaz çıkışı wardır arabada ama havayı emip pistonlara normal olarak gönderebilmesi için 2.000 devir gerekir. bu bazı motorlarda değişkendir. turbosuna göre değişir kısacası ama opellerde genelde 2.000den ses gelir 2500e doğru tam olarak devrededir ve motora tüm gücünü aktarır
Corsa c 1.3 cdti larda turbo 1750 devir ile 2500 devir aralığında aktif durumdadır. Fakat siz bu aralıkta turboyu devreye sokmayada bilirsiniz.Bu sizin sürüşünüze bağlıdır.Bu devir aralığında bir den gaz verdiğinizde turbo devreye girer fakat yavaş yavaş yada sabit bir hızla ilerliyorsanız turbo devreye girmez yani yüke bindirmeniz gerekir.