triger kayışı kopması

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan neccom
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

neccom

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
14 Ara 2012
Mesajlar
18
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Efendiler
Opel astra 2004 1,4 classic aracım 95 binde 2013 7.ayında triger değiştirdim 2016 nisan ayında yeni 115 binde triger kopmuş yolda giderken kaldım
1. Orjinal triger kayışı 3 senede - 20 bin km nasıl kopar
2.motorun tamir masrafı tahmini ne kadar çıkar


Teşekkür ederim
 
Yetkili serviste mi değişti triger? Öyleyse yetkili servis garantisi vardır.
 
Bir kayış beş yıl yada 50-60 bin km kadar dayanır. Kayış değişimi sırasın da devri daim değişmesi gerek çünkü eski kayış ve devri daim birbirine uyum sağlar sonra yeni kayış değişimi eğer eski devri daim üzerine yapılır ise o eski su pompası yeni kayışı keser.
 
Nadir abiye olarak kopma sebepleri;
Orjinal olmayan triger kullanımı,daha hesaplı olduğu için trigeri set olarak yani gergi bilyaları hariç değiştirme,triger bölümünde yağ kaçağı olması,gergi ayarının çok sert yapılması gibi sebepler olabiliyor.sizin muhtemelen ya bilyalar dagılıp kayışı bir anda kopardı yada nadir abinin dediği gibi devirdaim kopardı.kayış kalitesiz olsa kopmaya yakın ses yapardı diye düşünüyorum.geçmiş olsun canınız sağolsun.masrafınız kopma anından itibaren marşa hiç basmadıysanız ve rölantide koptuysa 1500-2000 ile kurtulabilirsiniz.aksi durumda 5000 liraya kadar varabilir

E6603 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Son olarak değişimi yapan ustayla muhakkak görüşün. yardımcı olması gerekir

E6603 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Yetkili serviste mi değişti triger? Öyleyse yetkili servis garantisi vardır.

Yetkili servis değişmedi burda yetkili servis yok.Triger set olarak almış değişirmiştik.
Teşekkür ederim
 
Yetkili serviste mi değişti triger? Öyleyse yetkili servis garantisi vardır.

Nadir abiye olarak kopma sebepleri;
Orjinal olmayan triger kullanımı,daha hesaplı olduğu için trigeri set olarak yani gergi bilyaları hariç değiştirme,triger bölümünde yağ kaçağı olması,gergi ayarının çok sert yapılması gibi sebepler olabiliyor.sizin muhtemelen ya bilyalar dagılıp kayışı bir anda kopardı yada nadir abinin dediği gibi devirdaim kopardı.kayış kalitesiz olsa kopmaya yakın ses yapardı diye düşünüyorum.geçmiş olsun canınız sağolsun.masrafınız kopma anından itibaren marşa hiç basmadıysanız ve rölantide koptuysa 1500-2000 ile kurtulabilirsiniz.aksi durumda 5000 liraya kadar varabilir

E6603 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Triger komple set olarak değiştirdik kayış orginal marka üzerinde yazıyor gerisini bilmiyorum .Yağ ben düzenli kontrol ediyorum eksilme yok. Dediğiniz gibi olabilir bilyeler dağalmış. fakat kayışta kopmuş ustada şaşırdı bahane bol teşekkür ederim ilginiz için.Arac ile 140 ile giderken kayış koptu marşa trigeri kapmasını hesaba katmayarak birde eşim rahatsız olduğundan marşa 4-5 kez bastım.
Usta bakacak bakalım tahmini bütce hesabı yapmak için .
 
Triger komple set olarak değiştirdik kayış orginal marka üzerinde yazıyor gerisini bilmiyorum .Yağ ben düzenli kontrol ediyorum eksilme yok. Dediğiniz gibi olabilir bilyeler dağalmış. fakat kayışta kopmuş ustada şaşırdı bahane bol teşekkür ederim ilginiz için.Arac ile 140 ile giderken kayış koptu marşa trigeri kapmasını hesaba katmayarak birde eşim rahatsız olduğundan marşa 4-5 kez bastım.
Usta bakacak bakalım tahmini bütce hesabı yapmak için .
Geçmiş olsun yüksek hızda koptuysa siz farkına varane dek olan olur. Ekzantrik mili ve subaplar iticiler de zarar gorduyse degisir. Umarım pistonlar zorlanmamıştır. Şansınız varsa insallah sübaplar kapalı konumda iken kopmustur oyle olursa sadece triger setiniz değişir.
 
Devridaim değişimini es geçmeyin çünkü şakası olmaz en büyük sıkıntı zaten o parça.
 
Geçmiş olsun yüksek hızda koptuysa siz farkına varane dek olan olur. Ekzantrik mili ve subaplar iticiler de zarar gorduyse degisir. Umarım pistonlar zorlanmamıştır. Şansınız varsa insallah sübaplar kapalı konumda iken kopmustur oyle olursa sadece triger setiniz değişir.

teşekkür ederim ilginiz için
 
Geri
Üst