subaru impreza hakkında...

bekir0606

Kayıtlı Kullanıcı
65-Van
Katılım
5 Mar 2009
Mesajlar
346
Tepkime puanı
0
Puanları
16
arkadaşlar 2006 model megane 2 aracımı 27.750 tlye sattım. şimdi 2008 model subaru impreza 1.5 awd triptronik almayı düşünüyorum.araç sahibi en son 28.000 tl istiyo. bu araba hakkında bilgisi olan arkadaşlar varsa bilgi verebilir mi.teşekkürler
 
kadir isimli bir arkadaşımız vardı onun imprezası vardı ben aracı beğeniyorum ama araç hakkında çok bilgim kullanmışlığım yok malesef alırsanız şimdiden hayırlı olsun
 
arac hakkında bilgim yok ama 4x4 olması vergisini etkileybilir diye düşünüyorum,araştırmak lazım.
 
4x4 olması dışında herhangi bir artısı olmayan bir araba.
 
Bende 2.0 sportwagon'u var, elimden geldiğince bilgi vereyim;

Öncelikle ne Toyota'yla ne Honda ile mukayese kabul eder, Japon'un hası Subaru'dur. Subaru'nun 4x4'ü sıradan bir 4x4 değil, Audi'nin quattro'suna benzeyen symmetrical awd denilen bir sistem, anlatılmaz...yaşanır. Ben özellikle manuelini arayıp buldum, çünkü otomatik vites gücü manuel vites kadar iyi aktaramıyor, mutlaka kayıp oluyor. Boxer motor da oldukça keyifli, çoğu arabada 7.500 devir saatinin sonu iken Subaru'da red line 7.500'de başlıyor. :) Awd olması nedeniyle biraz fazla yakıyor, özellikle 4.000 devriden sonra. Önden çekişli araba kadar seri değil, ya da patinaja kalmadığı için bana öyle geliyor. :) Benim aracımın standardı 160HP, yazılım, hava filtresi ve Borla son susturucu ile 170Hp'nin biraz üzerinde olduğunu sanıyorum. Son hızı 215km, buna 5. vites, 6.100 devirde ulaşıyor. Son hız bu güçte bir araç için tatmikar değil, normalde bu güçte bir arabanın rahatıkla 240'ı görmesi gerekir. Neyse ki son hıza kadar odukça canlı. Eğer sportif kullanmaktan hoşlanıyorsanız 1.5 motor, hele ki otomatik vites ise sizi pek tatmin etmeyecektir. Ama kışın herkes kayarken siz rayda gider gibi gidersiniz gideceğiniz yere.
 
Bende 2.0 sportwagon'u var, elimden geldiğince bilgi vereyim;

Öncelikle ne Toyota'yla ne Honda ile mukayese kabul eder, Japon'un hası Subaru'dur. Subaru'nun 4x4'ü sıradan bir 4x4 değil, Audi'nin quattro'suna benzeyen symmetrical awd denilen bir sistem, anlatılmaz...yaşanır. Ben özellikle manuelini arayıp buldum, çünkü otomatik vites gücü manuel vites kadar iyi aktaramıyor, mutlaka kayıp oluyor. Boxer motor da oldukça keyifli, çoğu arabada 7.500 devir saatinin sonu iken Subaru'da red line 7.500'de başlıyor. :) Awd olması nedeniyle biraz fazla yakıyor, özellikle 4.000 devriden sonra. Önden çekişli araba kadar seri değil, ya da patinaja kalmadığı için bana öyle geliyor. :) Benim aracımın standardı 160HP, yazılım, hava filtresi ve Borla son susturucu ile 170Hp'nin biraz üzerinde olduğunu sanıyorum. Son hızı 215km, buna 5. vites, 6.100 devirde ulaşıyor. Son hız bu güçte bir araç için tatmikar değil, normalde bu güçte bir arabanın rahatıkla 240'ı görmesi gerekir. Neyse ki son hıza kadar odukça canlı. Eğer sportif kullanmaktan hoşlanıyorsanız 1.5 motor, hele ki otomatik vites ise sizi pek tatmin etmeyecektir. Ama kışın herkes kayarken siz rayda gider gibi gidersiniz gideceğiniz yere.
başkanım herşeyi yazmış tüm kelimesine katılıyorum.

benim tavsiyeme gelince, ewet 1,5 bence subaru için değil. onun yerine 2,0 R alın emin olun hiçbir zaman vazgeçemeyeceğiniz bir araç olacaktır.
 
Bencede Subaruya binecekseniz 2,0 aşağısı sizi tatminkar etmez kardes tavsiyesi 2,0
 
1.5 i heleki otomatiği bende önermiyorum 2.0 R daha kullanışlı olur...
 
malzeme kalitesinin iyi olmadığını duydum ama Megane'dan sonra çok farketmez sanırım:D STI olsa malzemeye bakılmaz ama aile arabası olunca ben olsam dikkat ederdim.
 
2.5 wrx sti :) oldumu tadından yenmez :)
 
Geri
Üst