renault euro ncap

aynen 60 km hızla git anadolla vur yıne bısı olmaz:) o renault 5 yıldız almıs ama bu demek deglkı mersoyla renault birdir..100 kmyle gomsunler bakalm..mersoyla renaultun farkı o zaman ortaya cıkar:) euro ncap lere fazla bakmayın..ama su da var orda 4 yıldız almıs araba zaten teneke sayılr:d gerci cok fazla sey var..msla navaralar saglamdı ama hava yastıkları gec acıldıgı ıcın 1 yıldız almıstiii
sadece gülüyorum..
mercedes ile renault tabikide bir değil.kimsede böyle demiyor,diyemezde.100 km/h ile tankı çarpıştırsan tank bile pert olur neden bahsediyorsun arkadaşım?bütün arabaların çarpışma testi aynı hız ile yapılıyor.buna göre araçların güvenliği belirleniyor.yüksek hızla çarpıştırıldığında tabikide araç pert olacak.hangi araç sağlam kalırmış görelim.anadolla bir vur bakalım 60 km/h ile giderken vücudunun bir parçası kalacakmı:(:(:(
 
aynen 60 km hızla git anadolla vur yıne bısı olmaz:)

he he, zaten anadol un şasesini zamanında polyesterden tasarlarken koç un mühendisleri Euroncap testlerindeki yaya korumasını düşünmüşlerdi :D :D :D Araba dağılırken enerjiyi polyester şase emiyor, kabine ve yayaya en az hasarı veriyor ;) :D :D :D Vay be kıymetini bilemedik mis gibi Anadol un. Bizim nakliyecilerden rica edeyimde aracını Euroncap e gönderelim bi bakalım be sonuç çıkacak? :)

Not: yukarıda yazılanlar gülmece amaçlıdır kimse üstüne alınıp savumna yazısı yazmasın lütfen :D
 
Savunmak gibi olmasın ama Anadolun çarpıştığı zaman darmadağın olduğu ama içindekine emsallerine göre daha az hasar verdiği doğrudur :) Aracın mühendisi olan türk asıllı yahudi kişiside, bunu ntvde celal pir'in 0-100 programında hayretle açıklamıştı :)

Nissan navara ncap testleri için iyi bir örnektir. İlk testte sadece YARIM yıldız almıştır. Çünkü içindeki koltuklar raylarından çıkmış ve yolcuları,sürücüyü pestile çevirmiştir. Aslında dış kaportasında o denli büyük hasar olmamasına rağmen, içindekileri halletmiştir.. Zaten sonraki modifiye versiyonuyla yapılan testtede ancak 3 yıldız alabildi.

Tekrar ediyorum ncapte esas olan aracın mukavemeti değil, içindekilere aksettirdiği enerji ve hasar durumudur.
 
işte renault ile yapılan kazalarda arabanın baya dağıldığı görülüyor.kilit noktasıda burası.o plastik ön takımlar ile yolcuya hasarı en az şekilde hissettirmeye çalışıyor renault.ama ne yazıkki arabanın kazadan sonraki dış yapısına bakılarak güvenli olup olmadığına karar veriyoruz biz.renault bu yüzden 5 yıldız,bu yüzden dünyanın en güvenli otomobilleri içinde
 
Son düzenleme:
kim ne derse desin mercedes derim başka birşey demem geçen sene önümde seyreden bir clk serisi mercedesin önüne yaya çıktı bende bodoslama girdim adamın tamponda sadece çizik vardı 70-80 arası bi hızla girdim benimde sadece kaputun üstü hafif eğildi alman arabası tercihimdir
 
sadece gülüyorum..
mercedes ile renault tabikide bir değil.kimsede böyle demiyor,diyemezde.100 km/h ile tankı çarpıştırsan tank bile pert olur neden bahsediyorsun arkadaşım?bütün arabaların çarpışma testi aynı hız ile yapılıyor.buna göre araçların güvenliği belirleniyor.yüksek hızla çarpıştırıldığında tabikide araç pert olacak.hangi araç sağlam kalırmış görelim.anadolla bir vur bakalım 60 km/h ile giderken vücudunun bir parçası kalacakmı:(:(:(


taam dedıgn gibi bir degil ancak tartısma konusu ncap testleriyse ve renault 5 yıldız aldigi icin saglammı dıe tartısılıyosa o zaman bu karsılastırmada yapılır..100le gomen hicbi aracta direkt pert olurda diyemeyiz..o araca gore degisir..benım demek istedgm dusuk hızlarda ypaılan testler cok onemli degildir..zaten yuksek hızda test yapılsa msla 90la ki bu hız normal hızdır sehir dısında arabalrın cogu 5 yıldız alamaz helekı renault...
 
vay be sitemizde ne kadar çok güvenlik testi bilir kişisi varmış :D bilimmi mantıkmı? tabiki mantık insan hayatını bilim mi koruyup kurtarıyor sanki... ben renault'a acıyorum,adamlar yıllardır bir çok arştırtırma yapıyor,teknoloji yatırımlarına dünya para harcıyor halbuki ne gerek var. bi foruma üye olup bu arabanın ncap'ta 5 yıldız alması için sizce ne yapmalıyız dese mutlaka bir iki sivri yol gösterir onlarda gelmiş geçmiş en güvenli arabayı yapar...
 
reno asla opelin konforunu veremez ama renoların hava yastıkları zırt desen bile acılıyo opelin cok büyük kazalarda bile acılmıyo ben ona sasıyorum:sorry:
 
autoshowda ncap ile ilgili haber çıkmış kriterler yukarı çekiliyormuş sebepte her önüne gelen aracın 5 yıldız almasıymış neler yazarım şuan ama yazmak gelmiyor içimden bana yapılan yorumlar yüzünden inanılmaz soğudum siteden şu kadar söyliyeyim yeni ncap testlerinde arkadan çarpışma testide uygulanacakmış bakalım renault arkadan çarpışma testlerinde ne kadar başarılı olucak daha aktif kafalıktan bi haber bi marka
 
abi renault düşmanlığı almış başını gitmiş.. ben orta noktadan son kez şunu söyleyeceğim.. Bu günkü kriterlere göre Renault'u 10 modeliyle almış olduğu 5 yıldızlı güvenlik testi başarısını tekrar kutluyorumm.. NCAP kriterleri değişirse çoğu araba sınıfta kalır.. Renault da belki fire verir ancak o kriterleri de yerine getirerek yine NCAP üzerine çalışmalarını sürdürecektir.
burada anlatamadığım bir şey var.. ben Renault'u savunmuyorum, sadece diyorum ki adamlar NCAP'tan 5 yıldız kapmak için tasarım ve güvenlik önlemleri üzerine çalışıyorlar ancak kriterler dışında kalan 80 km/h ile çarpma, arkadan çarpma vs gibi şeyler de eminim ki zaafları vardır,
yüksek güvenlik ekipmanları, aktif kafalıklar, EDS vs vs gibi unsurlar konusunda ise Opel i ayrı tuttuğumu da belirtmiştim zaten daha önceden...

bu arada bi arkadaş demiş ki 100 km/h ile çarpsa nolur diye.. arkadaşlar 100 km/h ile çarpınca çoğu araba pert olur ve çoğu da ölümlü kaza olur, tabi çarpışma yeri ve şekli de önemli ayrıca neye çarptığı da... yalnız bildiğim bişeyi söyleyeyim.. Saab kendi çarpışma testlerini 130 km/h ile yapıyordu, 9-5 reklamları da vardı hatta yanlışım yoksa...
 
Geri
Üst